Ödünç Alınmış Bıçakla Öldürme

420 58 4
                                    


Yun Che'nin görüntüsünü görünce yakınlardaki Feng Juebi yüksek sesle güldü ve adım adım Fen Juecheng'e yaklaştı. "Gerçekten de bu sınırsız topraklarda karşılaşmamız ne büyük bir tesadüf. Ama sen çok iyi gözükmüyorsun. Uzun bir sürenin ardından sadece buraya kadar yürüdün görünüşe göre eski yaraların yeterince iyileşmemiş."

"Ona kelimelerini harcamana gerek yok." Fen Juecheng soğukça söyledi. Yun Che'ye kasvetli bir şekilde baktı ve kayıtsızca dudak büktü. "Yun Che gerçekten burada karşılaşmamızın tesadüf olduğunu mu düşünüyorsun?"

"Öyle olmalı değil mi?" Yun Che donakaldı ve ardından aniden bağırdı." Oh! Biliyorum siz buranın çok tehlikeli olduğunu düşündünüz ve benimle seyahat etmek istediniz değil mi? Bu kesinlikle sorun değil."

"Hayır! Biz seni bir yere göndermek için buradayız. Seninle yolculuk etmek tamamen gereksiz." Fen Juecheng daha karanlık bir şekilde gülümsedi.

"Bir yere göndermek mi?" Yun Che biraz şüphe duyar bir ifade yaptı. "Nereye?"


"Sarı Su Kaynağı Yoluna!" Fen Juecheng soğukça güldü. Elinde kırmızı bir ışık parlarken koyu kırmızı uzun bir kılıç kavradı. Kılıcın ucu kavurucu bir öldürme niyeti yayarken Fen Juecheng kılıcın ucunu Yun Che'ye doğrulttu.

Yun Che'nin gözünde korkmuş bir bakış parladı. Geriye doğru hızlıca adım attı ve hatta kekeleyerek konuştu. "Ge....Genç Yanan Cennet Efendisi bizim aramızda geçmişte hiç düşmanlık olmadı. Bununla ne demek istiyorsunuz?"



"Ha ha ha ha!" Yun Che'nin korkmuş ifadesini görünce Fen Juebi yürekten güldü. "Daha önce hiç düşmanlık olmadı mı? Sen aslında saf bir aptalsın. Pekala madem ölmek üzeresin o zaman sana neden senin ölmeni istediğimi açıklayayım. Sıralama Turnuvasında sen bana birkaç ciddi yara verdin. Eğer sadece ben yüz kaybetseydim sorun olmazdı ama sen Büyük Kardeşimin ilgilendiği kadın olan Mavi Ay Prensesine dokunmaya cüret ettin! Sen gerçekten ölümün nasıl yazıldığını bilmiyorsun!!"

"Ah?" Yun Che genişlemiş gözleri ile baktı ve kuşkucu bir ifade ortaya koydu. "Bu...bu olamaz! Prenses Cang Yue ve ben uyumlu bir çiftiz. Son birkaç yılda ben nasıl Prenses Cang Yue'den senin onu sevdiğin ile ilgili bir şey duymadım? Anlıyorum bu muhtemelen Yanan Cennet Klanının Genç Efendisinin hüsnü kuruntusudur. Benim Prenses Princess Cang Yue'm sana dikkat bile etmiyor. Bunun tek açıklaması Genç Efendisinin yeteri kadar cazibesi olmaması bunun benimle ne ilgisi var?"

"Sen!!" Fen Juecheng kaşlarını vahşice kaldırdı ve yüzü öfkeden kızardı.

Yun Che onun taşan öfkesini hiç fark etmemiş gibi görünüyordu ve devam etti. "Ayrıca beni bugün öldürsen bile ne olacağını düşünüyorsunuz? Benim sözünü esirgemeyen kelimelerimi affedin ama Yanan Cennet Klanınn Genç Efendisi kesinlikle hiçbir şekilde benim Cang Yue'mi hak etmiyor....benim Cang Yue'm imparatorluk ailesinin görkemli prensesi saygınlık ve statü bakımından Mavi Rüzgar İmparatorluğunda onunla karşılaştırılabilecek tek bir kadın yok. Ama Yanan Cennet Klanının Genç Efendisi sadece bir genç efendi. Mavi Rüzgar İmparatorluğunda sadece bir tane prenses var ama gübre çukurundaki taşlar gibi binlerce genç efendi var. Bu pratik olarak beyaz bulut ve çamur arasındaki fark gibi. Ayrıca görünüş açısından benim Cang Yue'm bir periye benziyor. Şu haline bak. Bir eşeğin yüzü, bir maymunun burnu, bir öküzün kafası, bir atın ağzı ve tamamen kötü niyetle dolu bir yüz. Sadece çirkin olmayı unut senin yüzün tamamen değersiz bir hava ile dolu ve sana her baktığımda ömrüm kısalıyor. Ben bir erkek olarak bile sana acıyorum."



"Ayrıca başarı açısından ben bu yıl sadece 17 yaşındayım ama 3.seviye Yeryüzü Kaynak Aleminde birini yendim ve Sıralama Turnuvasında birinci geldim. Birde kendine bak. Sen 23-24 yaşlarındasın ama yine de sadece 2.Seviye Yeryüzü Kaynak Alemindesin aramızdaki fark çok büyük. İkimizin arasında sadece bir kör seni seçer....Oh oh, bir süre önce Mutlu Evlilik Avlu'sundan Küçük Kırmızı, Küçük Yeşil ve Küçük Morun Genç Yanan Cennet Efendisinin küçük wee wee'sinin (Ç.N: little wee wee haz getirme yeteneği olmayan ve genelde çirkinlerin ve hiç kimselerin oynamak istediği küçük penis) sadece yarım inç (1.27cm) uzunluğunda ve bir kenevir sapı kalınlığında olduğundan bahsettiklerini duydum...Tsk tsk. Senin durumunla bırak benim Cang Yue'mi 40 yaşındaki dul bir teyze bile seninle ilgilenmez. İç çekme. Ben bir erkek olarak Genç Yanan Cennet Efendisinin çalkantılı nehir suyu gibi olan durumuna acıyorum..."



Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin