Kaplanı İninden Çıkarmak

399 51 1
                                    


Xiao Lie, Ejderha Kısıtlayan Hapishanenin bir köşesine yaslanmıştı. Yüzü inceydi ve teni çok solgundu. Yüzünde hiçbir ifade yoktu. Ne öfke, ne kızgınlık, ne panik ne de mücadele belirtisi vardı yüzünde. Birinin gelmesine, hayatına ve ölümüne tamamen kayıtsızmışçasına en ufak bir tepki bile vermedi. Küçük bir şehirlerden birinin Yanan Cennet Klanı'nın zindanlarına düşmesi çok nadirdi, dolayısıyla bu işin nasıl sonuçlanacağı hakkında bir fikti yoktu.

Xiao Lie'nin aurası iç yaralanmalardan dolayı çok zayıflamıştı. Bununla birlikte, vücudunda herhangi bir yara izi mevcut değildi, bu da Yun Che'ye büyük bir rahatlama hissi verdi.

Hapishaneyi koruyan öğrenci ilerledi, ağır hücre kapısını açtı ve sonra sertçe: "Git, çabuk olmayı unutma." dedi.

"İhtiyacınız yok ..." Yun Che'nin gözleri soğuktu. Dört muhafız öğrenci tepki bile veremeden Ejderha Kusuru ellerinde belirmişti. Bir savuruşta hepsini süpürdü.

"Sen..."

Bang!

Dört hapishane muhafızı ani bir patlama ile duvara doğru uçtular, Ejdarha Kısıtlayan Hapishane'nin yüzeyi hafifçe sarsıldı. Ejderha Kusuru doğrudan saldırısına uğrayan öğrenciler anında öldüler. Ölmeden önce gördükleri son şey Ejderha Kusurunun korkunç görüntüsüydü.

Bu ani değişim, Ejderha Kısıtlayan Hapishanenin yedinci katının derhal kaotik bir hal almasına neden oldu. Hapishanedeki mahkumlar dışarıyı görebilmek için hücrelerinin parmaklıklarına yüklendiler. Çığlıklar heyecanla mı yoksa korkuyla mı atıldı bilemiyorlardı. Xia Lie başını kaldırdı. Yun Che hücreye girdi ve yoğun duygularla Xia Lie'nin elini tuttu: "Büyükbaba, ben ... Che'er!"

Bunu söyledikten sonra Yun Che yüzünü hafifçe sildi ve yüzü Xiao Lie'nin önünde belirdi. Xiao Lie'nin karanlık gözleri aniden ışıldadı. Bütün vücudu duyguylarıyla titreyerek Yun Che'nin kolunu tuttu: "Che'er, sen ... sen ..."

Yun Che, kararlı bir ifade ile şöyle dedi: "Büyükbaba, birbirimizi gördüğümüzden bu yana çok zaman geçti, sana söylemek istediğim çok şey var, ancak şimdi doğru zaman değil ... İlk önce burayı terk etmek zorundayız ... Endişelenme Büyükbaba, kesinlikle kaçacağız! Küçük hala, daha güvenli bir yerde bizi bekliyor."

Xiao Lie, Yun Che'ye bakışını düzeltti ve aklındaki milyonlarca duygu ve sözü söylemek için can atıyordu. Yun Che'nin ifadesine bakarken, denizler kadar sınırsız olan dağ kadar büyük, garip fakat kıyaslanamaz derecede tanıdık bir aura hissetti. Başını ağırca salladı: "Tamam tamam!"

"Ne oluyor!!"

Yukarıdan yaklaşan ayak sesleri eşliğinde bağırış sesleri duyuldu. Yun Che, Xiao Lie'yi kaldırdı, sıkıca bedenini tuttu ve yumuşak bir sesle: "Büyükbaba, burdan hemen gidiyoruz ... Haah !!!"

Yun Che derin bir nefes aldı ve alçak sesle bağırdı. Ejderin ağlamasının yüksek ve berrak sesi gelince, Ejderha Kusuru tavanı çökertti ...

Boom! Boom! Boom! Boom! Boom! Boom! Boom! Boom!!

Sanki gökler ve dünya çökmüş gibi muazzam bir ses, Yanan Cennet Klanının tamamı boyunca yankılanıyordu ve gecenin her köşesinden yankılanıyordu. Sessiz olan Yanan Cennet Klanını çığlıklarla dolmuştu. Yun Che sadece bir vuruşta, yedi katlı Ejderha Kısıtlayan Hapishanesinin tamamını içe çökertmişti. Yun Che, aniden altmış altı metre sıçradı ve Yanan Cennet Klanının zeminine Xiao Lie'yi tutarak indi.

Aniden patlayan açık alan doğal olarak çevredeki herkesin dikkatini çekti ancak yakındaki Yanan Cennet öğrencileri kimin indiğini açıkça gördüklerinde yüzleri ansızın dehşetle dondu: "Yun ... Yun Che !!"

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin