Donmuş Buluta Yönelmek

396 49 0
                                    


Yun Che sersemledi, "Çocuk? Chu Yuechan ve ... benim çocuğumuz? Ne çocuğu? Ne demek istiyorsun?"

"Bunu bilmiyor olabilir misin?" Cang Yue biraz şaşırdı. Chu Yuechan'ın gebeliği gerçeğinin teknik açıdan bir sır olması gerekiyordu, ama her nedense, bu haber çoktan her tarafa yayılmıştı. Bunun olağanüstü sansasyonel bir haber olmasına neden olan, Chu Yuechan'ın şöhretiydi. Bir yıl önce, hemen hemen bilinen her noktaya çoktan ulaşmıştı. Bu nedenle de Donmuş Bulut Asgard kapılarını kapatmıştı. Cang Yue, Yun Che'nin hayata dönüşünden bu yana, hemen hemen herkesin bildiği bu haberleri duymuş olabileceğini ve onun kişiliğiyle, Chu Yuechan'ı görmek için hemen Donmuş Bulut Asgard'a koşmuş olacağını düşünmüştü. Bu meseleye adapte olduktan sonra, başka hiçbir şeye aldırış etmeyecekti.

Ama Yun Che'nin tepkisini görünce, bunları hiç bilmiyor gibiydi.

"Ben... bilmiyordum." Yun Che başını iki yana salladı ve Cang Yue'nin ellerini tutarak, aceleyle konuştu, ""Kılıç Yönetimi Terasından kurtulduğum an ilk olarak buraya koştum... Az önce söylediğin şeylerle ne demek istedin? Chu Yuechan ve benim çocuğum... Ne demek istiyorsun? Olabilir mi..."

"...Küçük Kardeş Yun, öncelikle sakinleş. Bu konu hakkında, doğrusunu istersen, bu kötü bir şey değil." Cang Yue, bir kerede teselli etti ve yavaşça konuştu, "O gün senin başına gelenlerden sonra, Chu Yuechan Kılıç Yönetimi Terası'nda baygınlık geçirdi. Yanan Cennet Villası'ndan Büyükanne Jiumu'nun muayenesinden sonra, aslında hamile olduğu ortaya çıktı."

"!!!!" Yun Che'nin vücudu şiddetle sarsıldı. O anda, onun göz bebekleri küçüldü ve onun zihni boş bir yüksek "boom" sesiyle gitti.

Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda yeniden doğduktan sonra, ruhu ilk kez böylesine şiddetle sarsılmıştı.

Chu Yuechan... hamileydi.

O zaman... onu hamile bırakmıştı, bir çocuk Chu Yuechan ve onun tarafından dünyaya getirilmişti.

O günden beri, on yedi ay geçmişti... Süreyi hesaplarsak, çocukları yedi ay önce doğmuş olmalıydı!

Yun Che'nin kalbi sanki şiddetle yağan yağmur ve şiddetli dalgalar tarafından yutulmuş gibiydi. Şaşkınlık, çaresizlik, tereddüt, sevinç... O zamanlar, Chu Yuechan ile bir seferlik birleşmenin yeni bir nesle neden olacağını hiç düşünmemişti, bu süre içinde hiç aklına getirmeyip, tamamen hazırlıksız olduğu diğer şey, bir çocuk sahibi olacağıydı... Ama anında, korku ve endişe yüreğini ele geçirdi.

Chu Yuecahn... Donmuş Güzelliğin Perisi... Donmuş Bulut Asgard!!

O sıradan bir kız değildi, aksine, buz gibi soğuk Donmuş Güzelliğin Perisiydi, güzelliği ayak basılan her yerde ki herkesi aşmıştı. Ayrıca, isim ve itibarı yeryüzünün sarsılmasına neden olabilecek Donmuş Bulut'un Yedi Perisi'nin lideriydi! Onun her bir hareketi sadece kendisinin değil, Donmuş Bulut Asgard'ın da onurunun ve gururunun etkilenmesine yol açardı! Donmuş Bulut Asgard, öğrencilerinin erkeklere karşı duygulara sahip olmasına ya da kendilerini evliliğe adamalarına asla izin vermezdi... Onunla evlenen, Xia Qingyue dahi ona yönelik gelişmemesi gereken duygulardaki ön koşulu yerine getirmek zorunda kalmıştı! Donmuş Bulut Asgard'ın zirvesi olarak, bu, Chu Yuechan'ın kesinlikle işlememesi gereken bir suçtu!

Onun hamileliği halkta kesinlikle büyük bir kargaşaya neden olacaktır. Donmuş Bulut Asgard'ın bir milenyumdur(bin yıldır) sürdürdüğü itibarının ne kadar 'lekelendiği' çok açıktı. Donmuş Bulut Asgard'ın, böyle bir lekeyi temizlemesi hiçbir zaman mümkün olamayacaktı... Büyük bir yetki ile görev yapan, Chu Yuechan şöyle dursun, böyle bir 'ciddi suç' u sıradan bir öğrencisi yapmış olsaydı bile, Donmuş Bulut Asgard'ın bunu hazmetmesi mümkün olmazdı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin