Karı İle Koca Arasındaki Savaş (1)

434 58 0
                                    

Yarı finallerdeki sonuçları kimse ön görememişti. Yun Che ve Ling Jie arasındaki savaş tam bir görsel şölendi ve Xia Qinyue ile Ling Yun arasındaki savaşta tüm algılarını yok etmişti. Savaşlardan sonra savaşların tamamını izleyenler uzun süre sakinleşememişlerdi.

Bu turnuvada 20 yaş altı genç neslin yarıştığı bir yerde beklenmedik bir şekilde Etki Alanı ortaya çıkmıştı!


"*iç çekme* Bu gerçekten Yangtze'nin dalgaları, dalgaları ileri itiyor. Biz yaşlandık ve genç neslin parlama zamanı gelmiş! Ling Yun bizi suskunlaştırıyordu ama bu Xia Qİngyue....Bu genç kızın karşısında başımı bile kaldırabileceğimi hissetmiyorum!" Büyük tarikatlardan birinin büyüklerinden biri iç çekerken konuştu.

"Buda güzel bir şey. Bu bize Mavi Rüzgar İmparatorluğunun kaynak alemlerinin gelecekte daha yüksek seviyelere ulaşacağını kanıtlıyor."

"Merak ediyorum da Donmuş Bulut Asgard böyle bir öğrenciyi nereden buldu. Bu turnuvadan sonra 'Xia Qingyue' adı kesinlikle tüm imparatorlukta yayılacak. Genç neslin en güçlüsü de değişmiş olacak."

"Hiç şüphesiz bu kız Cennetsel Kılıç Villasının yan karakter olmasına sebep olan ilk kişi. Cennetsel Kılıç Villası için bu kabul etmesi çok zor bir şey olmalı."

Tüm tartışmalar Xia Qingyue hakkındaydı ve kimse yarınki maçın diğer katılımcısı Yun Che hakkında konuşmuyordu. Ama bu şaşırtıcı bir şey değildi. Her ne kadar Yun Che ver Ling Jie'nin maçı heyecan verici olsa da Xia Qingyue ile Ling Yun arasındaki maça göre birkaç seviye daha düşüktü. Ayrıca Yun Che kendi maçını kolayca kazanamamıştı ve kılıcı da kırılmıştı. Rakibi de Ling Yun'u yenen ve Etki Alanı bile kullanabilen Xia Qingyue olduğu için tüm bunlar normaldi.

Xia Qingyue Etki Alanını etkinleştirdiğinde belki de tüm Yeryüzü Kaynak Aleminde ona denk kimse yoktu. Böyle bir yetenek alemleri ve ayrıca kaynak gücü kurallarını alan cennetin bir hediyesiydi.

Cennetsel Kılıç Villasındaki insanlar gerçekten çok mutsuz hissediyorlardı.

Etki Alanı yüzünden bedeni ve meridyenleri donmuş, Xia Qingyue'nin saldırısından yaralanmış ve Kılıç Ruhu Görsel İkizinin yan etkilerinden dolayı yıpranmış Ling Yun 6 saat geçmesine rağmen uyanmamıştı. Baygın yüzü son derece solgundu ve bilinçsizken acı çekme belirtileri gösteriyordu....Bunun nedeninin bedenindeki acılar mı yoksa genç nesil arasında eşsiz olarak adlandırılmasına rağmen yenilerek Cennetsel Kılıç Villasını utandırdığı için mi olduğunu söylemek zordu.

"Yun'er hala uyanmadı mı?" Ling Yuefeng oraya yürüdü ve yüzünde ne mutluluk ne üzüntü vardı.

"Henüz değil. Kılıç Ruhu Görsel İkizi kendi isteğiyle bozulmadı o yok edildi. Abimin ruhu oldukça hasar almış olmalı. Ama birkaç saat içinde uyanır" Ling Jie endişeli bir şekilde konuştu.

Ling Yuefeng iç çekti ve gözlerini kapadı. "Sen ve abin savaşlarınızda tüm yeteneklerinizi gösterdiniz ama yine de kaybetmemiz hakkında söylenecek bir şey yok. Görünüşe göre ben bunca zaman çok gururlu ve kibirliymişim.... Cennetsel Kılıç Villamızın saltanatı bu günden itibaren sona erdi."

..............................

Gece olmuştu ve ay ışıkları aşağı doğru parlıyordu. Xia Qingyue nilüfer göletinin yanında yanaklarını elleriyle desteklerken oturuyor ve tamamlanmamış aya bakıyordu. Gözleri dalgasız bir göl gibiydi. Kendi gizli düşüncelerinin derince içine girmişti.

Soğuk bir esinti çıktı ve bir görüntü hiç ses çıkarmadan yanında belirdi. Xia Qingyue bakışlarını indirdi ve ayağa kalkıp başıyla selamladı. "Kıdemli Usta."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin