Karı İle Koca Arasındaki Savaş (4)

411 53 0
                                    


Yıldız Kavurucu İblis Nilüferi sadece Xia Qingyue'nin buz nilüferini kolayca yutmadı ayrıca Xia Qingyue'yi de sardı. Beklentilerinin çok üzerindeki kavurucu sıcaklık Xia Qingyue'nin ifadesinin biraz değişmesine neden oldu. Bir anda bedeninin etrafındaki buz ruhları karışarak son derece kuvvetli bir buz bariyeri oluşturdular. Geri çekilirken Buz Anka'sı Kar Çiçeği Kurdeleyi hızlıca sallayarak yaklaşan Anka alevlerini süpürerek uzaklaştırdı.

Yıldız Kavurucu İblis Nilüferi söndüğünde Xia Qingyue çoktan yüz metreye yakın bir mesafe geri çekilmeye zorlanmıştı.

Ancak Yun Che eskisi gibi saldırmaya devam etmedi. Xia Qingyue'nin gözlerine baktı ve somurtarak konuştu. "Bunu tekrar diyeceğim. Tüm gücünü kullan. Benim yenmek istediğim şuan ki halin değil tüm gücünü kullanan halin!"

Yun Che'nin hızlı saldırıları, ağır kılıcının kudreti ve bedeninde patlayan alevler Xia Qingyue'in şaşırmasına ve gafil avlanmasına neden oldu. Demin yaptıkları birkaç çarpışmada hafif dezavantajda olan aslında oydu. Yun Che'nin şuan ki ifadesine baktığında aldığı şey onun kemiklerine damgalanmış bir tür kibirdi. Ve bu birinin sahip olması gereken doğal bir kibir değildi bu sadece onu hedefliyordu.

Yun Che'nin ifadesi ona eğer tüm gücünü kullanmazsa ona vereceği şeyin merhamet değil aşağılama olacağıydı!

Xia Qingyue'nin göğsü yükseldi. Gözlerini kapadı ve ardından dudaklarından bir ses süzülürken gözlerini yavaşça açtı. "Nasıl istersen..."

Dört bir yandan soğuk bir rüzgar geldi ve Xia Qingyue'nin etrafındaki buz ruhları onun bedenini havada yükseltirken kararsız bir şekilde dalgalandılar. Ayakları yeren ayrıldı ve sadece beyaz elbisesi hafifçe yere değene kadar sessizce havada süzüldü. Kolları nazikçe yayıldı. Ardından omuzunun üzerinden sarkan uzun saçı ve giydiği kar elbisesi hafifçe dalgalanmaya başladı.

Buz ruhlarının çırpınmaları hızlandı ve çevredeki sıcaklık şaşırtıcı bir hızla düştü. Tam o anda Xia Qingyue'nin bedeninden aniden mavi bir parlaklık yayıldı ve tüm Kılıç Söylev Arenası giderek soğuyan bir rüzgar ile doldu.

"Ah!!"

"Bu....bu....bu...."

Aniden parlayan mavi parlaklık Yun Che'nin gözünün içini delerek içgüdüsel olarak gözünü kapamasına neden oldu. Gözlerini hemen açtı ama gözleri Xia Qingyue'nin üzerine düştükleri an Yun Che aniden olduğu yerde ölü gibi durdu.

Soğuk rüzgar sessizce dağıldı ancak elbisesi rüzgar olmadığı halde dalgalanıyordu. Xia Qingyue'nin yüzündeki peçe kaynak enerjisi fırtınasından sonra bir yere uçmuş gibi çoktan kaybolmuştu. Gökyüzünü ve yeryüzünü gölgede bırakacak ve ayı ve güneşi bile utandıracak görüntüsü ortaya çıkmıştı. Ancak gözleri yeri göğü sarsan bir değişime uğramıştı...Onlar tamamen parlak ve soğuk ışık ile parlayan bir safir gibi buz mavisiydiler. Koyu siyah saçı kaybolmuş ve onun yerini rüzgar olmadan sallanan buz mavisi saçlar almıştı. Kaşları ve kirpikleri bile buz gibi mavi renkli kusursuz kristallere dönüşmüştü.

Çevresinde süzülen buz ruhları da büyük değişikliğe uğramıştı. Daha önce onlar elmas kadar küçüklerdi ama şimdi sanki parıldayan yıldızlara dönüşmüşlerdi. Ve bu sonsuz yıldız kümelerinin altındaki Xia Qingyue kardan ve buzdan doğmuş ve karın içindeki ölümlü dünya tarafından hiç lekelenmemiş bir peri gibi görünüyordu.

"D....Donmuş Bulutun Yedinci Alemi......Buzul Beden Yeşim İskelet..."

Şuan ki Mavi Rüzgarın 1 numaralı yöneticisi Cennetsel Kılıç Villasının Villa Efendisi Ling Yuefeng konuşurken biraz kekeledi. Xia Qingyue'nin bir kar perisine dönüştüğünü görünce kalbindeki şaşkınlık tarifsiz bir dereceye ulaştı. Önündeki 17 yaşındaki genç kızın kendini durdurmadan önce ona ne kadar daha şaşkınlık ve şok vereceğini bilmiyordu...

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin