Başka Bir Dünya

387 58 1
                                    


Bu safir gibi parlayan sıradan bir cam topu boyutundaki ama yaydığı zengin mavi ışık ışınları safirden çok daha güçlü olan küçük bir yıldız gibi parlayan çok küçük bir boncuktu. Yun Che onu tuttuğunda sanki uykusundan aniden uyanmış gibi oldu. Aniden Yun Che'nin tüm bedenini içine saklayan inanılmaz derecede yoğun gökyüzü mavisi bir ışık yaydı.

"Bu...." Onun yaydığı zengin ve büyüleyici ışık her yeri aydınlatmıştı. Yun Che onu gözünün önüne getirdi ve sarhoş gibi ona baktı. O anda aniden tükenmiş kaynak damarlarından şiddetli bir karmaşa aktarıldı -- bu katı bedenindeki kanı ve zihnini kışkırtan bir heyecan karmaşasıydı. O anda garip bir his kalbine saldırdı....Bu gökyüzü mavisi renkli boncuğu tutarken inanılmaz derecede sakin bir hisse sahipti. Bu sanki orijinalde ona ait olan ve sonunda yanına dönen bir şey gibiydi.

Ve bu his ona yabancı değildi. Bu tam olarak başka bir eşyayı elde ettiğinde ortaya çıkan histi. Eski hatıraları anında gözleri önüne geldi. Kızıl Ejderha Sıradağları -- Alev Ejderhasının mağarası -- kırmızı renkli -- Kötülük Tanrısının alev tohumu!


"Neden hala kendinden geçmiş haldesin çabuk onu ye! Özniteliği dışında onun aurası ve o zaman yediğin Kötülük Tanrısının ateş tohumununki aynı olmalı! Bu açıkça bu koca oğlan tarafından yutulup midesine girmiş ve bu nedenle bu buz özellikli Tiran Kaynak Canavarının varlığına neden olmuş Kötülük Tanrısının su tohumu!"

Jasmine onun aurasına dayanarak konuşmuştu ama Yun Che'nin hissi çok daha kesindi. O bunun ve Alev Ejderhasının mağarasındaki Kötülük Tanrısının ateş tohumunun tam olarak aynı olduklarına tamamen emindi. Hayatı bu buz gibi soğuk yerde her geçen saniye sona yaklaşan Xia Qingyue'ye baktıktan sonra Yun Che boncuğu ağzının içine yerleştirdi ve yuttu.

Anında Yun Che'nin kaynak damarları aniden şiddetli bir kargaşa durumuna girdi. Bedeninin yüzeyi gökyüzü mavisi bir ışık yaydı. Xia Qingyue'nin ona verdiği açık mavi renkli kaynak gücü tamamen bu gökyüzü mavisi ışık ışınları tarafından yutuldu. Ardından gökyüzü mavisi bir alev kümesi gibi bedeninin yüzeyi tutuşmaya başladı.

Buz gibi soğuk his tamamen ortadan kayboldu. Yun Che gözlerini kapadı ve tüm bedeni tarif edilemeyecek kadar korkunç bir konfor ile doluydu. Bedeninden yayılan gökyüzü mavisi ışık giderek zenginleşti ve yavaş yavaş Xia Qingyue'nin bedenine yayıldı. Bir anda Xia Qingyue'nin bedenini kaplayan buz kristalleri erime sürecine bile girmeden yok oldu. Bu mavi ışık tarafından dokunulan çevredeki buz sarkıtları da benzer bir şekilde yok oldu. Sanki Tiran Kaynak Canavarının içindeki son derece korkunç soğuk hava bu gökyüzü mavisi parlaklığın altında var olamıyordu.

Kaynak damarlarındaki çılgınca karmaşanın sırasında bilinmeyen bir yerden çıkmış gibi gözüken kaynak gücü hızla yükseldi. Aslında tükenmiş olan kaynak damarlarındaki kaynak gücü hızlı bir tempoda kendini yenilemeye başladı....Bu ılık güçle birlikte neredeyse parçalanmış iç organları da inanılmaz bir hızla iyileşmeye başladı.

Kaynak damarlarındaki kaynak gücü yavaş yavaş arttı ve kapasitesine ulaşsa bile artışı durmadı....

Yumuşak bir ses geldi ve Yun Che belli belirsiz bir şeyin kırılma sesini duydu. Tam o anda kaynak damarlarından bir engelin doğrudan üstesinden gelmiş bir his aktarıldı. Bedeninin üzerinde uzun süre parlayan mavi ışık ışınları da o anda sonunda söndü.

O an sırasında Yun Che açıkça kaynak damarlarının sanki evrim geçirdiğini hissetti. Onun sıkılaştırarak bu derece yoğunlaştırdığı kaynak gücüne zorlukla inanabiliyordu. Kendi bedeninin algısı ve çevresindekiler son derece değişmişti. Tüm bedeni, ruhu ve kaynak damarları aniden yeniden doğmuş ve yeni bir hal almışlardı....

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin