Mavi Rüzgar İmparatorluğu'ndaki dört ana Tarikatın konumu, hiç sarsılmadı. Dört Büyük Tarikatın her birinin ismi ile taşınan heybetli güç, Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi'ni aşmıştı.
Ve bugün, bin yıldır Mavi Rüzgar'a hâkim olan tarikatlardan biri sonunda sarsıldı. Dahası, çok şiddetli biçimde çalkalandı... neredeyse imha edilmek üzere baskı altına alındı. Yanan Cennet Klanının, herhangi bir yerde kısıtlama olmadan hareket edebilecek, sayısız Kaynak alemlerinin t.şaklısı olan Gökyüzü Kaynak Aleminden, düzinelercesi yok edildi. Dört Büyük Tarikatın temel taşları olan efsanevi İmparator Kaynak Alemi uygulayıcılarından bir can kaybı ve bir ağır yaralama yaşandı.
Yanan Cennet Klanının perişan hali ve Mavi Ateş Şehrinin kapısında gerçekleşen savaş bir fırtına gibi tüm Mavi Rüzgar İmparatorluğunu süpürmüştü. Zaten sonsuz miktarda şok getiren "Yun Che" adı, bir kez daha Mavi Rüzgar'ın tamamını bir gecede karıştırdı.
Sabahın erken saatlerinde, gökyüzü tamamen aydınlatılmadan önce, Yanan Cennet Klanında kalan çekirdek karakterler, (Ç.N: yöneticiler) önemli sorunlarını tartışmak için bir kez daha Ana Köşkte toplandı. Ana Köşk dışında, Yanan Cennet Klanının yaklaşık yarısı için neredeyse çorak bir alana dönüşmüştü. Ölümcül bir sessizlik içindeydi her yer. Kibirli havaları ile genellikle ezici olan Yanan Cennet öğrencileri, yüzlerinde melankolik bir ifadeyle boş boş bakıyorlardı. Büyük Elder'ın yanan bir cesete dönüştüğü ve Büyük Klan Efendisinin ağır yaralandığına dair haberler üzerine psikolojileri neredeyse tamamen çökmüştü.
"Onu herkese tanıştırayım."
Fen Yijue ölü gibiydi. Dik durmasına rağmen, korkunç ifadesi, iç yaralarının olağanüstü ciddiyetini belli ediyordu. Yanındaki kara kıyafetli adamın elini uzattı: "Bu kişi Xiao Tarikatı'nın Xiao Wuyi'sidir."
Xiao Wuyi, geniş siyah renkli pelerin giymişti, yüzünü sanki çok fazla insan tarafından görülmesini istemiyormuşçasına gizlemişti. Fen Yijue konuşmadan önce herkesin bir tahmini vardı, ancak "Xiao Wuyi" ismini duyduklarında hepsi ayağa kalktı. Fen Duanhun sesini tutamadı ve konuştu: "Kıdemli Xiao Wuyi, bu genç daha önceki kaba davranışı için özür diler."
Xiao Wuyi, Xiao Tarikatı'nın Büyük Ustası Xiao Wuqing'in aynı rahimden kardeşi, Xiao Tarikatı içindeki iki büyük İmparator Kaynak Aleminden biri ve şu anki Mavi Rüzgarın doruk seviyesinde olan az sayıdaki üst seviye uzmandan biri. Belki genç nesil onun adını bilmiyordu, ama Fen Duanhun'un nesline göre ismi bulutsuz gökten düşen bir yıldırım gibiydi.
Xiao Wuyi kayıtsız bir şekilde "Gereksiz kelimeleri konuşmaya gerek yok" dedi. "Bu sefer buraya sadece bir şey için geldim. O da Yun Che'yi yok etmenize yardımcı olmak."
Fen Duanhun Xiao Wuyi'ye bir göz attı ve şunları söyledi: "Bu küçüğü körlüğü için bağışlayın kıdemlinin gücü doğal olarak gökyüzünden alçak değil. Ancak kıdemli Yun Che'nin gerçek gücüne kişisel olarak hiç tanık olmadı ve Yun Che'yi küçümsemiş görünüyor. Babam şu anda ağır yaralanmalara uğradı ve siz tek başınızasınız , korkuyorum ... "
"Haha ..." Xiao Wuyi çılgınca güldü. Kolunu uzattı ve elini yavaşça açtı: "Yalnız olsam, yeterli olmayabilirdim. Tabii elimdeki olmasaydı."
İmparator Kaynak Alemine ulaştıktan sonra kişinin fiziksel bedeninin yaşlanması büyük ölçüde azalacak ve hatta gençleşmesi bile mümkün olacaktır. Bununla birlikte, Xiao Wuyi'nin avuç içi aşırı derece de buruşmuştu, sanki bir şey yüzünden kalıcı olarak korozyona uğramış gibiydi. Avucunun ortasında, açık mor renkli bir top vardı.Top şeklindeki cisim hafifçe parlıyordu, eğer bir kişi yakından bakarsa, yüzeyine bir biri üstüne kazınmış rünleri görebilirdi..