"İblisi mühürlemek için kullanılan kaynak oluşumuna Cennetin Kudretli Ruh Bastırma Oluşumu denir." Ling Kun altındaki kaynak oluşumunda sürekli yanıp sönen ışıkları parmağıyla gösterdi ve konuştu. "Kim olursa olsun bu Cennetin Kudretli Ruh Bastırma Oluşumunda kaynak güçleri maksimum sınırına kadar bastırılacak. Cennetin Cezasının altında bu iblis bir daha asla bu Cennetin Kudretli Ruh Bastırma Oluşumundan kaçmayı düşünemeyecek."Ling Kun ifadesiz bir şekilde konuştu. "Bu iblisin dış görünümü ve geliştirdiği kaynak gücü tamamen bizimle aynı yine de on 'Kaynak Kulpu' denilen özel bir yeteneğe sahip. Ancak iblislerin arasında da bu 'Kaynak Kulpu' yeteneğine sahip çok az kişi var."
"Ve şimdi siz görmeniz gerekeni gördünüz. Benim demin söylediğim şeyi hatırlayın." Ling Kun bakışları ile tüm izleyenleri süpürdü. Ardından ileri bir adım attı ve bariyerin önünde dururken soğukça gülümsedi. "İblis senin sana bu kadar uzun süre güneş ışığı gösterdiğim için bana minnettar olmalısın değil mi? Seni geri göndermeden önce sana söylemek istediğim başka bir haber var...Heh senin oğlun ve gelinin kendilerini gözlerinde büyüttüler ve seni kurtarmak için 20 yıl önce Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesine taarruz ettiler. Ama ne yazık ki onlar 100 yıl önce senin buraya transfer edildiğini bilmiyorlardı. Hahahahaha."
İblis'in her yeri titredi. Şiddetle kafasını kaldırdı ve deli gibi kükredi. "Sen....Oğluma ne yaptın!! Ona ne yaptın!! Eğer oğlumun kılına dokunduysan seni bir hayalet olsam bile affetmeyeceğim!!"
"Tsktsk." Ling Kun kafasını sallarken soğukça güldü. "Senin oğlun oldukça kurnaz ve aslında Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgemizden kaçtı. O neredeyse burayı da bulmuştu ama ne yazık ki ilk biz onu bulduk. Daha talihsiz olan şey onların bizi önlemesi ve Hayali İblis Ülkesine kaçmalarıydı. Ancak ikisi de ağır yaralandı ve birkaç ay boyunca kaçtılar bu yüzdende yaşam güçleri oldukça fazla yandı. Onlar Hayali İblis Ülkesine kaçmış olsalar bile pratik olarak şuan bir ayakları mezarda. Sanırım onlar 10 yıldan daha uzun süre önce çoktan ölmüştür."
İblisin gözleri dalgalanmadan genişledi. Bedeninden sonsuz ümitsizlik, üzüntü ve öfke delice patlayarak çıktı. O delice mücadele etti ve çılgına dönmüş bir şekilde bağırdı "Yalan söylüyorsun!! Yalan Söylüyorsun!! Oğlum asla ölmeyecek!! AHHH!!! Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin piçleri.....Ölmeyi hak eden asıl sizsiniz!! AHHH!!!"
Onun kükremelerinin ortasında mühürlü iblisin zincirleri içindeki çatlaktan aniden bir el uzandı. Sınırsız bir nefret getirerek el doğrudan Ling Kun'un durduğu yere doğru düz bir şekilde atıldı ve ileri doğru bir kaynak enerjisi ışını fırladı.
Çevreden hemen şok çığlıkları geldi. Herkes bilinçsizce geri çekildi. Ling Kun'da şaşkınlık ortaya çıkardı ama korkmadı yada paniklemedi ve tamamen olduğu yerde durdu. Kaynak enerjisi ışını bariyere vurdu ama içinden geçmedi. Hafif bir "bang" sesinden sonra o tamamen yok oldu.
"Millet korkmayın. Her ne kadar bu bariyer diğerlerinin içeri girmesini engelleyemese de herhangi bir gücün dışarı çıkmasını engelleyebilir. Bu iblis bize zarar veremez." Ling Yuefeng açıkladı. Ama o hiçte sakin değildi çünkü o Cennetin Kudretli Ruh Bastırma Oluşumunun ne kadar güçlü olduğunun farkındaydı. O birisinin gücünü, gerçek gücünün yüzde birini bile kullanamayacak kadar bastıracak kadar güçlüydü. Ama bu baskının altında iblisin öfkesiyle aktive ettiği saldırısından gelen kaynak enerjisi aurası aslında onun bütün gücünden hiçte aşağı değildi!!
Yüz yıl mühürlendikten sonra İmparator Kaynak Aleminin ilk aşamalarındaki bir gücü açığa çıkarmak ve hatta bunu Cennetin Kudretli Ruh Bastırma Oluşumunda yapmak....Onun normal gücü normal bir durumda sadece hayal bile edilemez!! O en azından Ling Kun'dan kim bilir kaç kat güçlü!!!