Gong Yuxian karşısındaki vahşi savaşçıyı ve vuruşunun güçlü baskısını görünce kaşlarını buruşturdu ve vücudu yere düştü. Yere indikten sonra uzun kurdele dalgalandı ve etrafındaki olağanüstü buz parladı. Havayı dolduran karda, bir buz nilüferi gökyüzüne doğru yükselerek açtı.
''Zap!!''
Gürleyen bir şimşeğe benzer bir ses ile, çılgın enerji şiddetli bir şekilde yayılan bir tsunami gibi patladı. Yerdeki buz bile aşağı yukarı kaldırılıp gökyüzünü tamamıyla kaplamıştı.
Yun Che ve Gong Yuxian aynı anda geri düştüler. O yerin neredeyse bin metre yakınındaki tüm buz ve kar önemsiz tozlara dönüşmüşlerdi.
Mavi Rüzgar İmparatorluğunda Gong Yuxian'ın gücünü sorgulayabilecek kimse yoktu. Fakat Yun Che ve Gong Yuxian arasındaki anlık savaş birinin diğerinden üstünlük sağlamadığı bir şekilde bitti! Bu,Tüm Donmuş Bulut öğrencilerini çok şaşırtmıştı. Ama o anlık savaş, Yun Che ve Gong Yuxian'ın öfkesini uyandırmıştı. İkisi oldukları yerde bir süre durduktan sonra, Yun Che Ejder Kusurunu salladığı gibi vahşi bir şekilde bağırdı. Vücudu ve kılıcı yanan anka kuşu alevi ile kıyaslanamaz bir biçimde yanıyordu.
Anka Kuşu Alevi kar ve buz güneşi kapladığı gibi gökyüzünü yaktı. Kulak yaran bir sesle beraber Kılıcın gölgesi ve kurdelenin ucu durmadan birbirleriyle çarpıştılar. Bu, şimşek ve gök gürültüsü gibi korkutucu sesler bile çıkarmıştı.
Gong Yuxian'ın vücudu buz, kar ve anka kuşu alevi ile fantastik bir şekilde uçarak geziniyordu ... Bu, Donmuş Bulut Asgard'ın Mutlak Hareket Yeteneği, Donmuş Kar Dansı Adımları'ydı. Yun Che, Xia Qingyue ile Sıralama Turnuvasında kapışırken bunu bir kere görmüştü. Xia Qingyue Donmuş Kar Dansı Adımlarını kullanırken, duruşu onu peri gibi gösterecek kadar çok zarif ve olağanüstüydü. Fakat Gong Yuxian için, onun adımları hayalet gibi olduğundan tamamıyla öngörülemiyordu! Yun Che buna karşı koymak için Yıldız Tanrısı'nın Kırık Gölgesini kullandı... Bu,Yıldız Tanrısı'nın Kırık Gölgesinin üçüncü seviyesi olsa bile, Gong Yuxian'ın sekizinci seviye Donmuş Kar Dansı Adımlarından hiçbir yönden aşağıda kalmıyordu.
İki hareket yeteneğini karşılaştırınca, neredeyse tüm hayatını öğrenmek için harcadığı Donmuş Kar Dansı Adımları, ona karşı hiç avantaj sağlayamıyordu!
Gong Yuxian'ın sırtından sanal bir buz nilüferi şekli ortaya çıktı ve yavaşça sağlamlaştı. Hareket etmeyi bırakınca, kurdelenin her dalgalandırılmasıyla beraber yüzlerce Anka Kuşu aynası ateşlendi... Yun Che ile savaşının başlangıcında, Gerçek gücünü kullanmamıştı, ama ona karşı birşey yapamadığını fark edince, kullandığı kaynak gücü miktarını yavaş yavaş arttırmaya başladı. Fakat ne zaman kaynak gücünü bir miktar arttırdığında, rakibinin de gücünün biraz biraz arttığını, ve onun tarafından baskıya uğramadığını öğrenince şoka uğradı. Hareketlerini Donmuş Dans'dan Buz Anka Kuşu'nun Dansına değiştirdiğinde, ağır kılıcı ruhu ürperten bir ejder çığlığı çıkarmaya başladı ve tüm Buz Anka Kuşlarını böldü.
Bir göz açıp kapayıncaya kadar, ikisi de çoktan yüzlerce kez çarpışmıştı, fakat hiçbiri bir diğerine bir şey yapamamıştı.
İkisi de güçte birbirine karşı eşit olarak gözüküyordu.
Fakat, İkisinden biri, düzinelerce yıldır ünlü olan birisiydi ve onun gücü dünyadaki herkes tarafından biliniyordu. Bu, herkesin korkuyor olduğu Donmuş Bulut Asgard'ın Hanımıydı!
Ama diğer tarafta, sadece on dokuz yaşında genç bir adamdı!
Tüm Donmuş Bulut Asgard öğrencileri bitmek bilmeyen şok içinde seslerini kaybettiler. Sonuçta, ikisi arasındaki savaş, sezgilerini tamamıyla altüst etmişti.