Korkuya Neden Olmak İçin Güç Ödünç Alma

390 57 0
                                    


Jasmine'nin önceden söylediğine göre İmparator Uyandırıcı Kalp Nilüferi tüketildiğinde Yeryüzü Kaynak Alemindeki birinin doğrudan Gökyüzü Kaynak Alemine atlamasını sağlardı. Ancak Xia Qingyue'nin tükettiği İmparator Uyandırıcı Kalp Nilüferi tam olarak Gökyüzü Zehir Sedefi tarafından arıtılmıştı bu yüzden etkililiği efsanelerde bahsedilenden birkaç kat güçlü olmalıydı. Yun Che onun Gökyüzü Kaynak Aleminin orta seviyelerine ve hatta belki de son seviyelerine girebileceği olasılığı hakkında düşünmüştü....

Yun Che kesinlikle onun 2 alem geçerek insanların duyduğunda titremesine sebep olan İmparator Kaynak Alemine geçeceğini hayal etmemişti! O sayısız insanın üstün gördüğü bir Taht olmuştu.

Sadece 17 yaşında bir kadın Taht!

"Bu....çok....gülünç.....değil mi!" Yun Che kendine inledi.

İmparator Kaynak Alemine nasıl bir kavramdı? Mavi Rüzgar İmparatorluğunda onların toplamı 10 kişiden fazla değildi ve bu 10 kişi Mavi Rüzgar İmparatorluğunda zirvede yer alıyordu. Her biri Mavi Rüzgar İmparatorunu aşan bir üne sahipti. Ve bu Tahtların arasında en genç olanı aslında Cennetsel Kılıç Villasından Ling Yuefeng idi ardından bazı tesadüfler nedeniyle seviye atlamasına en az 10 yıl daha olan Chu Yuechan ona Yun Che tarafından verilen Ejderha Yang'ı sayesinde Ling Yuefeng'in yerini alarak en genç Taht olmuştu.

Ama Xia Qingyue sadece 17.5 yaşındaydı!!

Bu bir abartının çok üstündeydi hatta bu fantastik bir hikaye bile olabilirdi! Mavi Rüzgar İmparatorluğunda böle bir şey tamamen eşi benzeri görülmemiş ve hata belki de....imkansız bir şeydi.

Ve Supwake nehrinin doğusunda bir Taht....tanrıydı! Her şeyi ezebilecek bir tanrı! Her ne kadar bu bölge kaynak alemlerinin en yüksek seviyelerine sahip olmasa da seviyeleri düşükte değildi. Önceki Taht 300 yıl önce gözükmüştü ve o 70 yaşının üzerindeydi!

"Gökyüzü Kaynak Aleminden İmparator Kaynak Alemine geçmek için gereken güç Yeryüzü Kaynak Aleminden Gökyüzü Alemine geçmek için gerekenden 10 kat daha fazla olurdu. Onun bu gelişimi 9 Kaynak Seçkin Beden ile ilgili olmalı." Jasmine sesli düşündü ama bu Yun Che tarafından duyulmadı.

Su Hengyue ve Siyah Ağaç Kalesinin tarafındakiler Su Wangji de dahil olmak üzere aslında harekete geçmek istiyordu ama Heimu Qingya ve Su Hengyue'nni anında yenildiğini gördüklerinde gözleri genişledi ve şiddetle titrediler. Sanki güpegündüz bir hayalet görmüş gibi abartılı bir bakışları vardı.

Su Hengshan'ın ağzı bir karış açık kaldı ve o da beyni aptallaşacak kadar şaşırdı. Uzun bir süreden sonra Yun Che'ye hafifçe fısıldadı. "Küçük Kardeş Yun bu hanımefendinin....şuan ki gelişim seviyesini sorabilir miyim?"

"Oh!" Yun Che kaşlarını yükseltti. Yeterince yüksek bir sesle kıyaslanamaz bir gelişigüzellikle birlikte konuştu. "Benim karımın yeteneği sadece şöyle böyle. O bu yıl çoktan 17 yaşında ama sadece 2.seviye İmparator Kaynak Alemine sürüklendi. Bunu söylemek bile herkesin bizimle alay etmesini sağlayabilir!"


"N....N......NEE!!!"

Yun Che'nin sözleri kulaklarının yanında patlamış gök gürültüsü gibiydi ve herkesin tüylerini ürpertti. Xia Qingyue'ye bakan bakışların içinde dehşete düşmüş bir ifade doğdu. Su Wanji o kadar şok oldu ki sandalyesine kıçının üstünde geri düştü.

Eğer birisi sadece 17 yaşındaki birinin gelişiminin İmparator Kaynak Aleminde olduğunu söyleseydi herkes ona bir akıl hastası gibi davranırdı! Ancak iki tane Gökyüzü Kaynak Aleminde olan uzmanın onun elleri tarafından anında yenildiğini görmüşlerdi...Bu sadece Gökyüzü Kaynak Aleminin son seviyelerinde olabilirdi!

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin