"Ne?!"Yun Che'nin ani değişikliği Ling Tianni'nin kalbinin yoğun bir şekilde sallanmasına neden oldu; sonuçta onun normal gücünün yüzde onundan daha düşük bir boyutta olan zayıf aurası, alevler yanmaya başladığından aniden keskin bir şekilde yükselerek savaşmaya başlamadan önceki... Hayır, çok daha yüksek bir seviyeye ulaşmıştı!
Ling Tianni'nin gelişim yolundaki deneyiminin bolluğunun kimse tarafından geçilemediği söylenebilirdi. Ancak yine de Yun Che'nin birbiri ardına gösterdiği anormallikleri o bile kavrayamıyordu.
Bu Yun Che'nin doğrudan Anka Kanı'nı yaktığı ikinci seferdi. Bunu yapmak ona, üç damla Anka Kanı'nın içindeki gücün limitlerini aşarak kullanılmasını sağlıyordu ama bunun bedeli olarak gelecek iki, üç ay boyunca bir daha Anka alevlerini kullanamayacaktı. Yumruklarını sıkıca sıkarken gözlerinin içinde açıkça belirgin iki koyu kırmızı alev yandı. "Qingyue, bedenimdeki güç en fazla yirmi nefes zamanı dayanabilir... Donmuş Bulut Etki Alanı'nın gücünü ödünç almam gerek... Yirmi nefes zamanı içinde onu sefil bir şekilde yenmem gerek!!"
Kılıç Azizi'nin yirmi nefes zamanı içinde sefil bir şekilde yenilmesini sağlamak herkesin kulağına son derece komik bir şaka olarak gelebilirdi. Xia Qingyue'nin bakışları hafifçe dalgalandı ve tam bir şey söyleyeceği sırada Yun Che çoktan yüksek bir kükremeyle birlikte gökyüzüne doğru atılmıştı. Ejderha Kusuru birkaç hat anka alevini patlatarak çıkarttı, gökyüzünü sallayan ejderha ulumaları ve anka haykırışları getirdi.
Xia Qingyue kalbinde hafifçe iç çekti; başka söylemedi ve Kar Ankası Kar Çiçeği Kurdele boyun eğdirici buz auraları yayarken, Qingyue uçtu... Anka Alevleri ve Donmuş Son, biri soldan biri sağdan aynı anda Ling Tianni'ye doğru saldırdı.
Sanki Ling Tianni'nin bedeninin yarısı anında lava atılmış ve diğer yarısı da buz arafına girmiş gibi olmuştu. Yeşil kılıcını sallamasıyla birlikte son derece geniş kılıç enerjisi savurdu, aynı anda hem anka alevlerini hem de Donmuş Son'u keserek ayırdı. O anda Yun Che ve Xia Qingyue de onun önüne yaklaştı.
"Qingyue!" Yun Che alçak sesle bağırdı.
Onlarca buz zinciri yoktan yoğunlaştı, Ling Tianni'nin tüm kaçış rotalarının etrafını mühürledi. Xia Qingyue'nin buzdan saçı dalgalanırken tüm bedeninden mavi bir ışık patlayarak parladı. On binlerce buz ruhu parçalanarak ayrıldı ve üç yüz metrelik alan anında buz mavisi bir dünyaya dönüştü.
Donmuş Bulut Etki Alanı... Açıl!
Hava aniden kemik delici bir şekilde soğudu ve Kılıç Azizi'nin kılıç baskısı büyük ölçüde zayıflarken hareketleri de duraksadı. Ancak Donmuş Bulut Etki Alanı onu önlemek için yeterli olsa da onu tehdit etmek için yeterli değildi. Ling Tianni kayıtsız bir ifade ile yeşil kılıcını yukarı doğru savurdu. Havanın delinme sesi duyulurken buz mavisi Etki Alanında son derece uzun bir yarık ortaya çıktı.
"Cennetsel Kılıç İlahi Sanatları birçok Etki Alanı çeşidini kolaylıkla kesip geçebilir. Kaynak gücü açısından beni geçmediğin sürece karşımda Etki Alanı kullanman tamamen işe yaramaz olacak ve bu sadece kaynak enerji tüketimini hızlandıracak." Ling Tianni kayıtsız bir tonda konuştu. Sesi solduğunda aniden son derece eksantrik bir aura hissetti. Aniden dönüp Yun Che'ye dönerken el hareketleri durdu.
O anda, Yun Che'nin gözlerinden şok edici gök mavisi renkli fantastik bir ışık yayılıyordu. Arkasında, gök mavisi renkli bir görüntü hayal meyal bir şekilde kayıp süzülüyordu... Dişlerini açığa çıkarıp pençelerini açarak gökyüzüne doğru kükreyen bu gölge son derece huşu uyandırıcı ve görkemli gözüküyordu. O, belli belirsiz ve puslu gözükse de yaydığı gururlu hava tüm dünyaya tepeden bakıyordu... Bu tam olarak gök mavisi renkli bir ejderha silueti idi!