Mavi Rüzgar İmparatorluk Sarayı, İmparator'un Yatak Odası.
Cang Wanhe yatağında uzanmış ve solgun yüzü pembemsi bir renk ile renklenmişti. Yanında ki koruması olan Dongfang Xiu'nun, beklenti dolu bir yüzü vardı.
"Yanan Ruh Çiçeği gerçekten gerekli değil mi?" Cang Yue biraz endişeli bir ses tonuyla sordu.
"Hmm." Yun Che onaylayarak başını salladı: "Ruh Yiyen Yaşam Bağlayıcı Parazit konağın hayat çizgisi ile bağlantılıdır. Doğrudan ortadan kaldırılır ise, onun ortadan kaldırılması ile konakta muhtemelen ölür. Ruh Yiyen Yaşam Bağlayıcı Paraziti konağın hayatının üzerinde herhangi bir etkisi olmadan ortadan kaldırmak için, onun ve konağın arasındaki mevcut hayat çizgisi bağını koparmak için gerekli ve bunu mümkün kılacak olan tek şey "Ruh ayırma" yeteğine sahip olan Yanan Ruh Çiçeği'dir. Ancak, son zamanlarda elde ettiğim özel yetenekle de bunu yapabilmem mümkün."
"Şimdi başlayacağım... Majesteleri, vücudunuzu gevşetin lütfen ve kalbinizin sabit bir hızda atması için, yavaş nefes alın."
Cang Wanhe onun sözlerine uyarak bir kaç kez nefes aldı ve hemen birkaç nefes sonra, sakinleştiğini hissetti. Yun Che, yatağın önünde durarak, Cang Wanhe'ye doğru sol elini uzattı. Parlak kırmızı bir parlama ile birlikte, onun Kırmızı Kaynak Kulpu küresel bir parlaklık şeklinde ortaya çıktı ve Cang Wanhe'nin göğsünün üzerinde süzüldü.
"Bu nedir?" Dongfang Xiu hayretle Kaynak Kulpuna baktı. Kaynak Gökyüzü Kıtasında, sadece Kutsal Bölgelerde yaşamış olanlar Kaynak Kulpunun varlığı hakkında bilgi sahibiydi. Ling Kun, o gün Cennetsel Kılıç Villasında on büyük tarikata Kaynak Kulpu hakkında gelişigüzel bazı şeyler söylemesine rağmen, aslında söylediği şey adından başka bir şey değildi ve hiç kimse Kaynak Kulpunun gerçekte neye benzediğini bilmiyordu.
Yun Che ona cevap vermedi. Gözlerini kapattı ve hızlı bir şekilde zihnine yoğunlaştı. Dongfang Xiu da ağzını kapattı ve tekrar bir şey sormadı. Karşısında, gözlerinin önünde ortaya çıkan tuhaf şeyi inceledi; bu tamamen onun bilgisini aşan bir şeydi.
Bir süre sonra, Yun Che gözlerini açtı: "Majesteleri, vücudunuzdaki kaynak gücünün her parçasını dizginleyin. Yakında göğsünüzde işgalci bir şey hissedeceksiniz. Bu durumda, ne olursa olsun, ona karşı çıkmayın."
Cang Wanhe küçük bir baş hareketiyle onay verdi.
Yun Che hafifçe bir nefes verdi. Başarısı hakkında emin olsa bile, yine de, Kaynak Kulpunu bu şekilde ilk kez kullanıyordu ve yüreğinde gergin hissetmekten kendini alamadı. İşlem sırasında hiçbir hata olmamasını sağlayacak şekilde, hemen birinci ve ikinci kaynak girişlerini açtı... Tam Yanan Kalbi aktif ettiği sırada, Gözlerinin parlamasından önce ani bir değişiklik oldu... Başlangıçta kırmızı renkli olan Kaynak Kulp şaşırtıcı bir şekilde aniden turuncu renge dönmüştü... ve turuncu rengini bir saniyeliğine muhafaza ettikten sonra, hemen sarılaştı.
Kaynak Kulpunun gücünün aurası da daha öncekinin iki katı kadar artmıştı!
"Bu tuhaf şey gerçekten rengini değiştirebiliyor mu?!" Cang Yue şaşkınlıkla haykırdı. Ancak, Yun Che bu ani değişime sadece boş gözlerle bakakaldı.
Burada neler oluyor!?
Nasıl kaynak kulpunun rengi sarıya dönebildi?!
Büyükbabası Kaynak Kulpu uyandıktan sonra, onun, kişinin hayatı boyunca değişikliğe uğramayacağını söylemişti! Kaynak Kulpum uyandığı zaman, açıkça en alt sıradaki Kırmızı Kaynak Kulpuydu... Peki nasıl bu şekilde değişebilir?!