Cennetsel Kılıç Etki Alanı, Cennetsel Kılıç Tahtı'na ait olan üstün bir Etki Alanıdır. Bu, tamamen saldırı odaklı olan etki alanı, Cennetsel Kılıç Temel Etki Alanı'nın gelişmiş bir versiyonu olan "On Bin Kılıç Etki Alanı'ydı." Benzer bir şekilde o, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu içinde rakibi olmayan ve en güçlü olarak bilinen Etki Alanı idi. Cennetsel Kılıç Etki Alanı Mavi Rüzgâr bölgesi içinde serbest bırakıldığı andan itibaren, tek bir kişinin buna karşı koyamayacağı söylenirdi.Ling Tianni ve Yun Che daha yeni saldırı takası yapmaya başlamışlardı, ancak Cennetsel Kılıç Etki Alanı'nı kullanmaya zorlanmıştı. Ona göre, bu onun hayatında bir ilk olduğu söylenebilirdi. Bununla birlikte, Yun Che'nin aniden serbest bıraktığı güç miktarı aşırı korkutucu bir hal aldı, eğer kendi güçlü Etki Alanı becerisini kullanmasaydı, Yun Che'den gelen bu saldırı orada ağır yaralanmasına neden olabilirdi.
Yun Che üçüncü kez Tahrip Edilmiş Gökyüzü Yok Olmuş Yeryüzü'nü kullanıyordu. İlk seferinde, o zamanlar yetenekleri kendisini aşan Xia Qingyue'yi yendiğindeydi... İkinci kez, iki Büyük İmparator Kaynak Uygulayıcısı'ndan birini öldürürken diğerini yaralamıştı... Ve bu sefer inanılmaz derecede güçlü olan Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nun bir numaralı uzmanını, onu gücünü kullanmaktan başka seçeneği olmadığı noktaya zorlamıştı.
Boom, boom, boom, boom, boom...
Sağır edici patlamalar neredeyse boşluğun bile göçeceği kadar çılgınca bir şekilde yankılandı. Ağır kılıcın gücü yıldırım gibi şiddetliydi. Kılıç ışınları sayısız boyutu yırtarken, şiddetli güç azar azar zayıflamaya başladığında, kılıç ışınları biraz titreşti. Kılıç Azizi, rüzgâr fırtınasının tam ortasındaydı, ancak tüm vücudu sanki on bin yıldır duran bir kaya gibi santim hareket etmiyordu. Tam bu anda gözleri aniden ışıl ışıl açıldı. Kılıç ışınlarının yüzde yetmişinden fazlası patladı, binlerce kılıç girdabı oluştu, etrafa yayılmış şiddetli kaynak enerjisini yuttu...
Boom!
Son patlayıcı sesten sonra, "Tahrip Edilmiş Gökyüzü Yok Olmuş Yeryüzü" nün enerjisi tamamen dağılmıştı. Kılıç Azizi hala orijinal noktasında duruyordu; Pozisyonunda ufak bir değişiklik bile olmadı, bedeninde tek bir yaralanma izi yoktu hatta saçları ve kıyafetleri bile en ufak hasar görmemişti... Ancak bu kesinlikle Ling Tianni'nin çok rahat olduğu anlamına gelmiyordu. Vücudunun dışındaki kremsi ışıltı tamamen kayboldu ve enerji aurası da büyük ölçüde zayıflamıştı. Dahası, Mavi Rüzgâr'da yenilmez olan Cennetsel Kılıç Etki Alanı yaklaşık yüzde doksan oranında yok edilmişti. Baştaki sayısız bin kılıç ışınından sadece birkaç yüz tanesi kalmıştı.
Arkada olan Ling Jie, onun yerine hayrete düşmüştü. Yun Che den ayrıldığı bir sene boyunca elini açık bir şekilde gördüğü ilk seferdi. Kendisi tarafından tüm Yanan Cennet Klanı'nı imha edebilen Yun Che'nin gücünün çok korkutucu bir seviyeye ulaşmış olması gerektiğini açıkça anlamıştı. Bununla birlikte, Ling Jie bu derecede korkutucu olacağını hiç düşünmemişti... Büyükbabasını Cennetsel Kılıç Etki Alanı kullanmaya zorladı ve Cennetsel Kılıç Etki Alanı bile böylesine büyük ölçüde parçalamıştı!
Şahsen görmeseydi, kesinlikle inanmazdı... Cennetsel Kılıç Villası'nda bile hiç kimse ona inanmazdı.
Tamamen hasarsız olan Ling Tianni'ye baktığında, Yun Che'nin bakışları aniden kötüleşti.
Ling Tianni dışında sakin gibi görünüyordu, ancak kalbi fırtınalı bir deniz dalgası gibi yükseliyordu. Yun Che'den gelen bir saldırının engellenmesi için Cennetsel Kılıç Etki Alanı tamamen çökmeye yaklaşmıştı... Onun kaynak enerjisine gelince, toplam yüzde kırkı tükenmişti!