Yun Che tamamen sakin bir yerde durmuştu ve onu rahatsız etmeye gelen kimse yoktu.Yun Che Xiao Lingxi'yi kollarında tutarken sessizlik içinde bir gün geçti. Onun yaraları ve tüketilen gücü bir gün içinde sağduyuyu aşmış bir oranda çoktan tamamen düzelmişti. O ağır yaralar nedeniyle hiç zayıflık belirtisi ve daha önceden tüketim üzerindeki olan acıyı hissetmedi.
Onun koynunda yatan Xiao Lingxi de tamamen sakinleşmişti. Onun yüzü gül kırmızısı gibi renklenmişti ve ilk etapta onun çok ciddi olmayan iç yaraları, şimdiye kadar neredeyse iyileşmişti. Şu anda, o aniden hafif bir öksürük sesi çıkardı. Onun gözleri hafifçe titredi ve gözlerini azar azar açtı.
Yun Che onun soluk hareketlerini tespit etti ve hemen gözlerini açtı ve ona baktı.
Xiao Lingxi'nin gördüğü puslu alan netleşmeye başladı. Onların kaldıkları alanın içi biraz karanlık olmasına rağmen, o açıkça karanlığın içinde görüşündeki Yun Che'nin yüzünü yakaladı (gördü). Onun gözleri titredi ve aniden tüm vücudu kasıldı.
Son birkaç gündür olan biten her şey, giderek daha kafa karıştırıcı bir rüya gibiydi. Başlangıçta, yaşadığı şeylerin hangi bölümünün rüya olduğunu ve bunun hangi kısmının gerçek olduğunu ayırt etmesi mümkün bile değildi.
Daha önce sadece hikayelerde duymuş olduğu Yanan Cennet Klanı onu ve babasını almıştı... O gece ve gündüz özlemiş olduğu Küçük Che ile bir araya geldi...O Küçük Che'yi Yanan Cennet Klanına tek başına girerken gördü ve benzersiz bir şekilde güçlü olan Yanan Cennet Klanında büyük kaosa neden oldu. O yüksek dağın uçurumundan atladı, ama onun koynuna düşüşünü hissetti. Sonra o bilincini kaybetmeden önce sonunda onunla karşılaştı...
Buradaki şeylerin hepsi boş bir hayalin yanılsaması gibiydi.
O başka sefere olacak olan bu şeylerin bir kabus ya da tatlı bir rüya olup olmadığına dair hiçbir fikri yoktu.
Onun gözleri açıldığı zaman, onlara ilk temasa gelen karanlıktı. Ama hemen sonra, o Yun Che'yi buldu ve onun gözleri endişeyle birlikte yanı sıra mutlulukla parlıyordu. Onun bedenindeki sıcaklığı hissetmek ve özlemiş olduğu belirgin koku, sözde sadece bir yanılmasa olan şeylerden zevk almasının mümkün olmadığını anladı. Sonra, zihninde bilincini kaybetmeden önce gördüğü her şey ortaya çıktı ve göz yaşları kontrolsüz bir şekilde gözlerinden taşmaya başladı. O kendini zorla onun koynuna geri çekti ve sıkıcı iki eliyle birlikte onu kucakladı. O üzüntü ve acı içinde sesini kaybetmiş ve hıçkıra hıçkıra ağlayan sesin ortasında, sanki kan ağlıyormuş gibi görünen bir sesle sadece zar zor seslenmeyi başardı:''Küçük Che... Küçük Che... Küçük Che...''
Onun göz yaşlarında bir parıldama ortaya çıktı ve mağaradaki saydam ışık ve karanlık bir gecedeki inciler gibi göründü.
Yun Che elinin içiyle onun gözünden düşen yaşını yakaladı, o sanki dünyadaki en değerli yağmur ve damlacığı toplamak istiyor gibiydi.
O tekrar Yun Che'ye sarılırken, o hayatının geri kalanı için onu tekrar terk edemeyeceği, kıyaslanamaz bir şekilde tekrar netleşti. Onlar her zaman on beş yıldır birlikte olmuştu, bu yüzden ondan ayrı kalmanın anlamını bilmesi asla mümkün değildi. Ancak, o adam akıllı son üç yılda anladı.. Onun hayatı ve ruhu zaten uzun zamandan beri ona bağlıydı. Sanki onun yanında o olmadan onun ruhu bedenini terk etmiş gibi hissediyordu ve her gün hiçbir şey yoktu ama onun aklında onunla ilgili şeyler vardı.
''Küçük Hala'' Yun Che elinin onun arkasına koydu ve onu sıkıcı kucakladı. Onun gözlerinin kenarı nemlenmişti. O usulca dedi: ''Sen ve büyük baba benim yüzümden çok fazla yas tuttunuz ve acı çektiniz... Ama şimdi her şeyin daha iyi olacağına sizi temin ederim. Sen ve büyük babanın tekrar hiç bir mağduriyet hissetmenize izin vermeyeceğim...''