"Deminki boyutsal müdahale miydi? Kılıç niyeti zaten boşluğu delmek için yeterince güçlü. En düşük dereceli ve ancak giriş seviye alan müdahalesi olarak kabul edilse bile, sana karşı fazlasıyla yeterli." Jasmine soğukkanlı bir şekilde "Ona karşı... Zafer şansın yok! " Dedi."Uzay müdahalesi? İlginç!" Yun Che'nin parmağı hafifçe göğsüne dokundu ve yaradan akan kan hızlı bir şekilde durdu. "Basamak taşları ne kadar büyük olursa, dünya da o kadar büyük olacaktır. Bu dünyada, aslında kılıç niyeti kullanılarak uzayda bıçaklanabilir... Haha, hiç şüphesiz, Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'ndaki en güçlü adam Kılıç Aziz'i olarak biliniyor. "
"Ancak, yaptığın iki uzun kesik benim ne canımı yaktı nede kaşındırdı... Çok değildi!"
Yun Che yüksek sesle konuşmasa da Ling Tianni her şeyi açıkça duyabiliyordu. Hiç bir şey söylemedi ve havada bir adım öne geldi. Onun uzun yeşil kılıcı yavaşça ileriyi gösterdi... Anında iki metre uzunluğunda bir kılıç ışını kılıcın ucundan patladı. Sonra hemen iki, beş, on, çok sayıda kılıç ışınına ayrıldı... Kılıç ışınları Yun Che'ye yaklaşırken zaten çevresindeki gökyüzünü ve boşlukları doldurup onu tamamen mühürlemişlerdi.
Yun Che kafasını kaldırdı, sonra aşağıya baktı ve Ejderha Kusuru'nu öfkeyle aşağıya vurdu.
"Derebeyi'nin Hiddeti !!"
Öfkeli bir ejderin kükreme sesi yeşil kılıç oluşumu içinde yüksek sesle çınladı, kılıç ışınları arasında üç metre genişliğinde bir delik patlattı.
Bir Yıldız Tanrısı'nın Kırık Gölgesi ile Yun Che delikten çıktı ve Ling Tianni'ye doğru düz bir şekilde vurdu.
Ling Tianni, kendi kılıç oluşumunun çok kolay yok olduğu için hayran olmasına rağmen zevk alamadı.
Bununla birlikte, kısa sürede onun kayıtsızlığı düzeldi ve yavaşça kılıcını dışa doğru işaret etti.
Ding!!
Yeşil Kılıç ile Ejderha Kusuru'nun kalın kenarı birbiriyle çarpıştı. Ejderha Kusuru'nun ağır baskısı altında, yeşil kılıç anında hilal şeklinde büküldü. Yun Che gücünü kullanmaya devam ederken kaşlarını çattı. Birdenbire, önünden korkutucu ve ezici güçlü bir saldırı hissetti... Bükülmüş kılıç bir anda düzeldi ve Ejderha Kusuru'na karşı geri çekildi. Yun Che'nin kolları sanki ağır bir çekiçle vurulmuş gibiydi ve hemen uyuşmuşlardı. Ejderha Kusuru, tüm vücudunun çarpışma sesiyle geriye doğru devrildiğinde neredeyse silahsızlanmıştı.
Bang!!!
Yun Che sertçe yere düştü ve altındaki zeminde büyük çatlaklara neden oldu. Aynı zamanda Ejderha Kusuru nihayet elinden uçmuştu. Sağ kolunda çok sayıda yara vardı ve bolca kan kaybediyordu. İç organları daha kötü durumdaydı ve sanki parçalanmaya başlamış gibi acı dayanılmazdı.
Onun önünde duran kişi, toplum tarafından Mavi Rüzgâr İmparatorluğu içinde en güçlü olarak tanınan kişiydi. Yun Che açıkçası onu hafife almayacaktı. Bununla birlikte, Yun Che gerçekten onunla yüzleştiğinde, onun ne kadar güçlü olduğunu fark etmişti. Yun Che'nin beklediğinden çok daha güçlüydü. İmparator Kaynak Alemi'nin dördüncü seviyesindeki birisine eşdeğer bir gücü olan Yun Che ile İmparator Kaynak Alemi'nin altıncı seviyesinde olan Ling Tianni arasındaki boşluk çok büyük olmasına rağmen tek başına o kadar da abartılı değildi.
Bununla birlikte, Ling Tianni'nin bulunduğu alem tamamen Yun Che'nin ötesinde idi... Yun Che'nin şu anda bile anlayamadığı bir seviyedeydi. Kılıç niyeti ağırbaşlı ve sürekli olarak değişkendi. Herhangi bir şeyi kesebilecek kadar keskin olabilir, sonra da deniz kadar geniş olabilirdi. Rakibe karşı savunma yapamayacak veya karşı koyamayacak şekilde alana müdahale edebilirdi.