Göksel yang Kılıcının arkasında aniden hayali bir gölge ortaya çıktı. Ling Yun'un düşük sesli mırıldanmalarının ardından bedenindeki kaynak enerjisi yükseldi ve hayali gölge katılaştı. Sonunda gölge hiç illüzyon gibi hissettirmeyen birinin görüntüsüne dönüştü. O Ling Yun ile aynı elbiseleri giyiyor ve aynı yapıya sahipti hatta bakışları ve ifadesi bile aynıydı. O elini uzattı ve önündeki Göksel yang Kılıcını kavradı o anda inkar edilemeyecek şekilde Ling Yun'unki ile tamamen aynı kılıç enerjisi dalgası oluştu.
İki Ling Yun ayakta duruyordu ve tuttukları kılıçlar dışında akla gelebilecek hiç farklılıkları yoktu!
Yun Che'nin ağzı biraz açıldı ve gözlerinde şaşkınlık ortaya çıktı....Bu bir illüzyon mu? Bir gölgenin kalıntıları mı? Hayır! Eğer illüzyon olsaydı "kılıç enerjisi" gibi bir şeye sahip olması tamamen imkansızdı ama yine de o Ling Yun'un kılıç enerjisinin yanında hiç sönük kalmayacak bir kılıç enerjisi yayıyor. Sanki ikinci bir Ling Yun gibi!
İki Ling Yun!?
Tüm seyirciler sersemlemişti özellikle de genç nesildekilerin gözleri bir ineğinkinden daha fazla genişlemişti. Bu nasıl bir yetenekti? Dünyada böyle akıl almaz bir yetenek nasıl var olabilirdi? Bu temel olarak bir sihir numarası gibiydi! Kaynak güçleri en düşük olan uygulayıcılar bile ikinci Ling Yun'dan gelen kılıç enerjisinin gerçeğinden aşağı olmadığını hissedebiliyorlardı.
"Bu Kılıç Ruhu Görsel İkizi! Bu yetenek sadece kılıç niyetini mükemmel bir şekilde anlayabilen ve o alemin zirvesinde olan kişiler tarafından elde edilebilen özel bir kılıç niyeti yeteneği!" Qin Wushang konuşurken gözleri battı. "Kılıç Ruhu Görsel İkizi Ling Yun'un kılıç niyeti tarafından oluşturuldu. Bunu kullandığında kendi gücü azalmaz ayrıca oluşturduğu kopya kendisi ile aynı kaynak enerjisi ve yeteneklere sahip olur. Ancak bu teknik zihne çok yük bindirir bu yüzden Kılıç Ruhu Görsel İkizi yok olduğunda Ling Yun kesinlikle çok yorgun düşecek... Ama Ling Yun'un kılıç niyetini düşünürsek bu teknik en az 7.5 dakika kalacaktır."
"Bu zaman diliminde Xia Qingyue iki tane eşit Ling Yun'a karşı karşıya kalacak. 1 tane Ling Yun zaten korkutucu derecece güçlüydü şimdi ise iki tane var....Bırak 7.5 dakikayı Xia Qingyue için 60 nefes zamanı bile dayanması çok zor olacak."
Qin Wushang konuşurken Ling Yun'un Göksel Yuan Kılıcı çoktan zarif bir saldırıyla ileri doğru delmişti. Sanki boşluğu dilimlemiş gibi gözüküyordu ve önüne bir dağ çıksa bile kesebilecek gibiydi.
Xia Qingyue'nin beyaz kurdelesi dalgalandı ve Göksel Yuan Kılıcı ile çarpışmak için ileri doğru yöneldi. Yüksek sesli bir patlamanın ardından kılıcın gölgesi ve beyaz gölge bir birleri ile çarpıştılar ve aynı anda gök gürültüsü ve yıldırım gibi sesler çıkardılar. Bu noktada çoktan Xia Qingyue'ye yaklaşan diğer Ling Yun aynı gaddarlıktaki kılıç enerjisi dolu Göksel Yang Kılıcıyla ona saldırdı.
Sıradışı yolları kullanmadığı sürece Xia Qingyue'nin kaynak enerjisi sadece bir tane Ling Yun'a eşitti. Böyle standartları aşan bir gücü kullanmak hiç şüphesiz çok tüketici bir şeydi ve kesinlikle sık sık kullanılamıyordu. Xia Qingyue 1 tane Ling Yun'a karşı koyabilecek kapasitede olsa da 2 tanesine denk olması imkansızdı.
Buz nilüferi patladı ve Xia Qingyue hızlıca yön değiştirdi ama iki Ling Yun onu gölgeler gibi takip ediyorlardı. Biri turuncu diğeri camgöbeği renkli iki Gökyüzü Kaynak Kılıcı dokuyarak bir kılıç ağı oluşturdular ve Xia Qingyue'yi onun içinde sıkıca kilitlediler. Normalde Göksel Yuan ve Yang kılıçları birbirlerini tamamlıyorlardı ama şuan kullanan kişiler ve kılıçlar birbiri ile tamamen uyum içinde olduklarından bu kombinasyonun kudreti sadece ikiye katlanacak kadar basit değildi.