Cennetleri Yakan Öfke (1)

404 53 0
                                    

''Xiao... ah hayır,Yun Che ...'' Xiao Ze'nin bacakları titredi, ve tükürüğünü yutarken konuşmaya devam etti: ''Torunum Chengzhi Xiao Kuangyun ile birlikte üç yıl önce Xiao Tarikatına gitti ve artık Xiao Tarikatı'nın Ana Tarikatının bir kişisi, lütfen...onun itibarı için lütfen ... ''

Onlara göre, Xiao Tarikatının varlığı tanrıların bir salonu gibiydi. Xiao Tarikatına katılmak, yaşamlarındaki en büyük şan olurdu. Xiao Ze Yun Che'yi Xiao Tarikatına katılan Xiao Chengzhi'nin adını anarak biraz korkutmak istiyordu, ama konuşmasını bitirmeden önce Yun Che'nin donmuş ve belalı bakışları onun başka bir kelime konuşamamasını sağlamıştı: ''Xiao Chengzhi? Heh, Xiao Tarikatına girdikten sonra en alçak seviyede basit bir kapı korumasından başka bir şey olamaz. Eğer Xiao Tarikatının Efendisi Xiao Juetian bile gelse, bana olan borcunu ödeteceğim! Oğlunun yarattığı borçtan, babası olarak bunun sorumluluğundan kaçamaz! ''

Yun Che'nin sözleri buz kadar soğuk ve kalbi delecek gibiydi. Xiao Tarikatının Efendisi, Xiao Juetian 'ı bile böyle apaçık bir şekilde düşünmüştü. Bunu duyan hepsinin kalbi titremişti ... Xiao Juetian bile umrunda değilse, o zaman Xiao Chengzhi birinin yellenmesi olarak bile sayılabilir mi .... Hayır, hayır! Birinin yellenmesi olarak bile sayılamazdı.

Bang!!

Yun Che bir tekme attı ve Xiao Yunhai 'yi uzağa fırlattı. Geriye doğru uçan Xiao Yunhai'nin vücudu arkasındaki bir düzine kadar öğrenciye yatar bir şekilde uçtu. Fakat,Yun Che vururken öldürme hissi ile vurmamıştı. Yoksa, şuan ki kuvveti ile, gücünün %10 'unu kullansa bile, cesetleri bile olmadan buradaki herkesin öldürmesi için yeterliydi. Xiao Klan'ının Klan Lideri olarak, Xiao Yunhai tam anlamıyla bir aptal değildi ve bunu fark etmişti. Çırpınarak durdu ve konuştu: ''Yun Che, eskiden...seni ve Beşinci Kıdemliyi uzaklaştırdık... Ama o zaman olan durum yüzünden bizde mecbur bırakılmıştık. Basitçe, Xiao Tarikatının insanlarını gücendiremeyiz... Eğer bunu yapmasaydık, bu hepimiz için kötü bir şekilde bitecekti... Xiao Klanından seni atmamızın sebebi Xiao Klanı'nın soyundan olmamandı... Ama sonuçta, biz Xiao Klanı seni on altı yıl boyunca yetiştirdik... ''

Xiao Yunhai doğal olarak onuru hayatından çok umursayan birisiydi ve boyun eğmek yerine ölmeyi yeğlerdi.Yoksa, klan üyelerini satmaz ve onlara Xiao Kuangyun için komplo düzenlemezdi. Böylece, Yun Che'nin öldürücü şekilde vurmak istemediğini farkedince, hemen yalvarmaya başladı.

''Saçmalık!'' Yun Che kaşlarını çattığı gibi küfretti: ''Mecbur mu bırakıldınız? Xiao Kuangyun buraya geldiği ilk gün, Küçük Teyzemi hiç görmedi bile. Bu yüzden o, ona karşı üzerinde nasıl kirli düşünceler doğurabilir! İkinci gün hepinizin yaptığı komplodan sonra, mecbur bırakıldığınızı söylemeye yetecek yüzünüz mü var? Ayrıca, beni yetiştiren kişi dedem Xiao Lie'dir. Siz Xiao Klanı değil! Bana verdiğiniz tek şey, kibirli hor görmeler, küçümseme, alay etme ve zulmetmeydi! Bunları sonsuza dek unutmayacağım.''

Yun Che konuştuğu, bakışlarıyla oradaki her bir kişiye baktı. Kime bakarsa baksın, hepsi vücutlarının soğuduğunu hissedebiliyordu. Özellikle ona işe yaramaz birisi olarak alay eden insanlar, yıldırım hızında başlarını yere doğru eğiyordu. Tüm vücutları bir nefes bile alamayacak derecede titriyordu...

Eğer bu normal güçte bir varlık olsaydı, bu derece ürkmezlerdi. Sonuçta, Xiao Klanlarının bu kadar kişisi birlikte, Uçan Bulut Şehrinin en güçlü kuvveti olarak söylenebilirdi. Ama Yun Che'nin gösterdiği güç gerçekten korkutucuydu; Xia Bo, Xiao Yunhai, Xiao Li... basit güç bakımından önceden en güçlü olarak sayılan bu üçü, biraz bile savaşacak kapasiteye sahip değildi. Onun sıradan bir şekilde yeri yarması, bir çok kişinin kalbinin orada korkudan yıkılmasını sağladı.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin