O gün Yun Che, Donmuş Bulut Asgard'dan ayrıldı. Kar Ankası'na binerek, güneye doğru uçtu. İki gün sonra, Mavi Rüzgâr İmparatorluk Şehri'ne döndü. Ay Kucaklayan Saray'a indi.
Cang Yue ve Xiao Lingxi çoktan onu burada bekliyordu.
"Küçük Che !!"
Yun Che'nin gökyüzünden aşağı inen figürüne Xiao Lingxi nazikçe seslendi ve ona doğru atladı. Yun Che parmak uçlarının yere indiği andan itibaren hafifçe ve sıcak bir kokuyla sıkıca sarmalandı. Xiao Lingxi boynuna sarıldı ve mutlulukla sıçrayıp durdu.
"Kocacığım, geri döndün." Cang Yue yürüdü. Uzun saçları toplanmıştı; Mutlak güzelliği içinde sıradan bir kadının sahip olamadığı lüks bir zarafet taşıyordu.
"Oops!" Xiao Lingxi Yun Che'yi serbest bırakıp yanında durdu. Arsızca gülümseyerek, "Üzgünüm, prenses kız kardeş Che'er kocanız, o yüzden ona sarılması gereken ilk kişi sizsiniz... Ahh! Küçük Che, acele edin, prenses karınıza sarılın! Balayın bittikten hemen sonra, Donmuş Bulut Asgard'a koştun ve Prenses Kardeşi Ay Kucaklayan Saray'da yalnız bıraktın! Hmph, büyük prenses kardeş için bunun haksızlık olduğunu düşünüyorum."
Bu birkaç ay içinde, Xiao Lingxi ile Cang Yue arasındaki ilişki açıkça derinleşti. Yun Che'nin küçük teyzesi olan Xiao Lingxi, Yun Che'nin karısı Cang Yue idi. Bununla birlikte, Xiao Lingxi ve Cang Yue birbirlerine sık sık kız kardeş olarak bakıyordu ve ikisi de rahatsızlık duymuyordu.
Yun Che ilerledi, hafifçe Cang Yue'yi kollarına alarak kucakladı ve suçlulukla konuştu. "Xueruo, bu benim hatam. Daha yeni evlendik, yine de seni uzun süre terk ettim. İlahi Anka İmparatorluğu'ndan döndükten sonra, söz veriyorum, kesinlikle her gün sana eşlik edeceğim."
Cang Yue hafifçe başını salladı ve hafif yumuşak bir gülümsemeyle konuştu. "Kocacığım, bu dünyadaki en seçkin insan sensin, bu yüzden kötü olduğunu asla söylememelisin. Seninle evlenmek, hayatım boyunca yaşayabileceğim en şanslı ve bana mutluluk veren şeydir. Gelecekte, denizlerin üstünde uçan bir ejderha olacaksın, kesinlikle daha yüksek yerlere uçacaksın, yolunu engelleyen yük ve zorunluluk olmak asla istemiyorum. Daha önce söylediğin kelimeler benim için zaten yeterlidir."
"Xueruo..." Yun Che'nin kalbinde ani bir artış oldu. Bir şey diyemedi, Cang Yue'ye daha sıkı sarıldı ve bırakmak istemedi. Onurlu bir prenses olmasına rağmen, hafif esinti ve pürüzsüz su kadar nazikti. Onunla evlendikten sonra onu gökyüzü olarak gördü ve yaptığı her şeyde aklına geldi... Evliliklerinden bir ay sonra dört aylığına gitti ve onu bir kez daha gördükten sonra, güzel gözlerinde sadece orada onun için olan sevinç vardı, orada bir öfke izi yoktu. Bu, Yun Che'yi daha da suçlu hissettirdi... ve sessizce kalbinde, İlahi Anka İmparatorluğu'ndan döndükten sonra her an yan yana kendisine eşlik edeceğine karar verdi; Ona uygun bir koca olmak, ve derin duygularına layık biri olmak için.
İkisinin de orada âşık bir sevgili gibi olduğunu görünce, Xiao Lingxi aniden kalbinde tuhaf bir acı hissetti ve burnunun direğine kadar sızısını hissetti. Arkasına döndü ve artık onlara bakmadı. Bununla birlikte, dudakları titriyor ve burnu yanıyordu ve küçük elleri sürekli elbiselerinin köşesini sıkıyordu.
"Büyük babam nerede şimdi? Burada yaşamaya alıştı mı?" diye sordu Yun Che.
Cang Yue biraz gülümsedi. "Büyük baba, şu an Mavi Rüzgâr Kaynak Sarayı'nda Yüce Kaynak Salonu'nda, ikinci katta Kaynak Sanatları ve Kaynak Becerilerin çeşitli tarihî kayıtlarını yönetiyor. Başlangıçta, Kaynak Sarayı öğrencileri senin deden olduğunu öğrendiklerinde hepsi büyük babaya çok saygılı davrandılar. Saray Şefi Dongfang'dan büyük babayla konuşurken titrediklerini duydum... Ama dedemin karakteri çok nazik ve en alt seviyedeki bir kaynak saray öğrencisiyle karşı karşıya olsa bile, herhangi bir görkemli davranış göstermemiştir. Yavaş yavaş, kendisini Kaynak Sarayı'nda ki öğrenciler ve öğretmenlerle karıştırdı. Herkes kalplerinin derinliklerinden büyük babayı beğenmeye ve saymaya başladı ve buna biz sebep olmadık. Şimdi, büyük babanın orada birçok yaşlı ve genç arkadaşı var. Her gün yüzü gülümsemelerle doludur ve bazen birkaç günlüğüne orada kalır ve asla İmparatorluk Sarayı'na geri dönmeye razı olmaz... Büyük babayla ilgili olarak endişelenmenize hiç gerek yoktur. Şu anda, sana ilgi göstermek için zamanı bile olmayabilir. "