Yun Che bu hazinenin ne olduğunu duymamıştı ama onun için olan olaylara bakılınca kesinlikle inanılmaz bir şey olduğu anlaşılıyordu. Belki de söylentilerdeki gibi tıpkı İmparator Uyandırıcı Kalp Nilüferi gibi 'kutsal nesne' seviyesinde bir şeydir.Bu hazine Büyük Uyanış Klanının, Masmavi Bulut Kıtasının Supwake Ülkesinin en iyi tarikatlarından biri olma umudu olduğuna göre bu değerli hazinenin kimin için kullanılacağı en yüksek önemliliği taşıyordu! Eğer onu sıradan bir öğrenci için kullanırlarsa bu kesinlikle büyük bir israf olacaktı. Bu mesele inanılmaz bir tedbir gerektirdiği için bu zamana kadar kullanmak yerine bilinmeyen bir yerde gizlemişlerdi ve bu bilinmeyen yere girmek için sıradaki sadece Klan Liderine verilen özel bir anahtar gerekmekteydi.
Bu nesilde o Su Hengshan'ın ellerindeydi.
Su Hengyue çok hırslı biriydi. Küçüklüğünden beri klanın en değerli hazinesine göz dikmişti ama her ne kadar uygunluğu inanılmaz bir şekilde iyi olsa da hala şaşırtıcı derecede iyi değildi. Ancak o yine de klan içinde yüksek bir prestij elde etmişti ve tüm yıllar boyunca yanına bir çok insan çekmişti. Üstüne Siyah Ağaç Kalesi ile iş birliği yapmak için son derece çaba harcadığından aynı düşünceyi paylaşan büyükler doğal olarak onun tarafını tutuyorlardı.
Su Hengyue'nin şuanda Su Hengshan'ın ona düşman olacağına yada Siyah Ağaç Kalesinin gücünü ödünç almayı umursamadan kararlılıkla Su Hengshan'dan anahtarı teslim etmesini istemesinin nedeni oğlu Su Haoyu idi!
Su Haoyu bu sene tam 20 yaşındaydı ama kaynak gücü 8.seviye Ruhsal Kaynak Alemine ulaşmıştı! Bu Büyük Uyanış Klanının tarihi boyunca hiç olmamış bir şeydi. Oğlunun doğal yeteneği ile klanın en değerli hazinesini elde etmeye tamamen nitelikli olduğunu düşünüyordu ve bu konuyu defalarca Su Hengshan'a bahsetmiş hatta klandakiler onunla birlikte baskı yapmışlardı ama Su Hengshan asla kabul etmemişti. Her ne kadar Su Haoyu'nun doğal yeteneği şaşırtıcı olsa da rahmetli atalarının bahsettiği 'Dünya Sersemletici' seviyede değildi. Ayrıca Su Hengyue her zaman hırslı olmuştu eğer klanın en değerli hazinesini onun oğluna verirse gelecekte klanın otoritesi tamamen Su Hengyue'nin soyuna düşecekti....O kendi bencil arzuları için Büyük Uyanış Klanına karşı ayrımcılık yapmıştı ve Siyah Ağaç Kalesine güvenmişti. Eğer Büyük Uyanış Klanı onun eline düşerse gelecekleri tamamen akla sığmaz olacaktı!
"Su Hengshan eğer klanımızın en değerli hazinesini daha erken çıkarsaydın oğlum Haoyu çok daha önce gökyüzüne yükselecekti ve on yıldan daha kısa sürede klanımızı şuan sadece hayal edebileceğimiz bir yüksekliğe taşıyacaktı." Su Hengyue umursamadan güldü ve konuştu. "Ne düşündüğünü bilmediğimize inanma. Sen benim oğlumun doğal yeteneğini kıskanıyorsun ve klanın hazinesini bizzat kullanmak istiyorsun. Heh, insanların bencil ve kıskanç olmadı tamamen normal. Ancak sen Büyük Uyanış Klanını seninle beraber sürüklemek istiyorsun. Ben Büyük Uyanış Klanının büyüklerinden biri olarak bunu asla kabul etmeyeceğim!"
"Saçmalık!" Su Haoran öfkeyle kükredi. "Bencil olanın sen olduğu açık! Klanımızın en değerli hazinesini ele geçirmek için bize iftira atıyorsun. Senin hiç utanç duygun yok!"
"Yoh!" Su Hengyue soğukça konuştu. "Daha bir büyük konuşmayı bitirmeden senin oğlun çoktan sakinliğini kaybetti. Senin oğlun klan hazinesini kullanmak için benim ailemin Haoyu'sundan daha nitelikli olabilir mi? Bu doğru eğer sen benim Haoyu'mu yenersen o zaman Haoyu'dan daha niteliklisin demektir. Haoyu gel ve senin kardeşin Haoran'a karşı hareketlerini karşılaştır."
"Peki baba."
20 yaşlarında tamamen beyaz giyinmiş bir genç Su Hengshan'ın arkasından çıktı. Her ne kadar ifadesi tamamen sakin olsa da bakışları tamamen gurur ortaya çıkarıyordu. "Kardeş Haoran ne kadar saçma desen de işe yaramaz. Eğer beni yenersen o zaman benim klanın en değerli hazinesini kullanacak yüzüm olmayacak ve bundan sonra Klan Lideri ile bu konuda çekişmeyeceğiz. Lütfen."