Gong Yuxian'ın başlangıçtaki öfkeli bakışları, "Donmuş Son İlahi Sanatı" sözcükleri ortaya çıktığı anda değişti. Yun Che hızlıca konuştu: "Evet! Qingyue, bu öğrenciyi Donmuş Son İlahi Salonu'na götürdü. Donmuş Bulutun, Donmuş Son İlahi Sanatı'nı görme şansım oldu. Bütün bir gün boyunca kavradıktan sonra, temellerini tamamlamayı başardım.Temelini tamamlamayı başardı... Bir günde...
Bin yıl önce, Xia Qingyue dışında, Donmuş Bulut Asgard'da hiç kimse Donmuş Son İlahi Sanatı'nı başarıyla kavrayamadı! Yetenek ve kavrayış kabiliyeti yüksek olan Xia Qingyue'nin bile, zorla anlaması birkaç ayını aldı!
Ve Yun Che... aslında, sadece bir günde anladı!
Gong Yuxian yardımcı olamamakla beraber bir süre sarsılarak dondu. Şu anda, Donmuş Bulut öğrencilerinin büyük çoğunluğu her yönden parlayarak geldiler ve gökyüzündeki çırpınan karlı cübbeler beyaz kelebekler gibi yoğunlaştı... Xiao Tarikatı, Yanan Cennet Klanı veya bu gibi diğer mezhepler bu durumda korkarlardı. Gecenin derinliklerinde böylesine büyük bir güç korku ile titretebilir. Ancak Donmuş Bulut Asgard'da, sadece yüz çiçek açmasının benzeri bir şeydi. Hayal gücünün ötesinde güzeldi, ana suçlu Yun Che'ye herhangi bir baskı hissettirmiyordu.
"Bayan, Usta, Üst düzey Usta, Küçük Usta... ne oldu" Xia Qingyue, Donmuş Kar Dansı Adımlarıyla yürüyerek soğuk bir rüzgar patlatmış ve Gong Yuxian'ın yanına inmişti. Yun Che'ye baktı, sonra Chu Yueli'nin ve perilerin kıyafetlerine ve donuk yüzlerine baktı... Ardındaki Donmuş Bulut Soğuk Baharı ekleyerek, hemen bir şeyler tahmin etti.
"Hmph! Qingyue, bugün, onunla evlenmek için ısrar ettiğiniz bu adama doğru bir göz atmanız gerekecek. Aslında karanlık geceden faydalanarak, bu Donmuş Bulut Soğuk Bahar'a gelip bizi banyo yaparken gözetledi! Gerçekten aşırı derece alçak bir kişidir!" Chu Yueli, hilal kaşlarını çattı.
Donmuş Bulut öğrencilerinin büyük bir çoğunluğu belirsiz bir şekilde tahmin etse de, Chu Yueli'nin yüksek sesle söylediğini duyduktan sonra, genç kızların art arda kocaman açılmış gözleriyle ağızları açık kaldı... Sadece Yun Che onları gözetledi, sahip oldukları şeylerle Donmuş Bulut Yedi Perileri'nden altısını gözetledi!
Genç kızların bakışları şok, güvensizlik, küçümseme ve hatta öldürme niyeti ile doluydu. Yun Che bile, daha fazla mağdur edildiğini hissetti. Çaresiz ve güçsüz bir şekilde şunları söyledi: "Zaten bunu birçok kez söyledim, gerçekten gözetlemek amacıyla yapmadım. Buraya ilk geldiğimde, buz kapısının arkasında açık bir soğuk bahar olduğunu bilmiyordum. "
Xia Qingyue dudaklarını ısırıp ileri giderek: "Usta, yanı sıra Kıdemli Usta ve Genç Usta burada, Yun Che bir şey yaparken biraz düşünmeden hareket eden ve başa çıkılmaz biri olmasına rağmen, bu öğrenci, banyo yapan kadınlara bakmak gibi kibirli bir şeyi kasıtlı olarak yapmayacağını garanti eder. Öğrenci, Yun Che'nin istemeden bunu yaptığına inanıyor ve Usta, Kıdemli Ustalar ve Genç Ustalar'ın sakin olmasını diliyor."
Murong Quangxue, "Tabi ki o amaçla yapmadıysa?" Öfkeyle söylendi: "O gözlerini kullanarak vücudumuzu kirletti, bu zaten bir gerçek... Tarikatımızda Donmuş Son İlahi Sanatı'nı bile çaldı ve öğrendi! Bu tür davranış daha da affedilemez "
"Tamam." Gong Yuxian bir el kaldırdı ve nihayet şunları söyledi: "Donmuş Son İlahi Sanat konusuyla ilgili kızgın olmana gerek yok. Yun Che'nin bedenindeki 'Donmuş Bulut Ruh Kristali' nin havasını algılamadınız mı? Bunun, ilk başlarda mezhep meclisinde yarın ilan edilmesi gerekiyordu. İşler bu aşamaya geldiğinden beri artık sonra söylememe gerek yok... Bugün itibariyle Yun Che, resmen Donmuş Bulut Asgard'ın tarihteki ilk erkek öğrencisi oldular. "