Donmuş Sonun Temel Tamamlanması

392 51 0
                                    


Yun Che'nin gücünün yüzde doksanının altındaki bir kılıç darbesi doğal olarak mütevazı bir şey değildi; Xia Qingyue, otuz metre uzaktaydı ve sessizce Yun Che'ye baktı; Biraz üzgün bir haldeydi, söyleyecek bir şey yoktu. Yun Che Ejderha Kusurunu bıraktı, sanki hiçbir şey olmamış gibi yarıdan daha fazla uyuşmuş olan kollarını salladı ve soğukkanlılığını kaybetmemek için konuşmaya başladı: "Denedim, bu taş aslında Donmuş Bulut Atası'nın beğenisini aldığı, yerden beklendiği gibi çok zorlu. Burası kapatılabilirse, Mavi Rüzgâr'ın tamamı içinde en güvenli yer olur. Cennetsel Kılıç Villası'nın tamamı gelmiş olsa bile, içeriye girmelerinin mümkün olamayacağının garantisi var."

Konuşmayı bitirdiğinde, Yun Che, Donmuş Nihai İlahi Sanatları'nın kazınmış olduğu duvara doğru döndü, ellerini uzattı ve Donmuş Bulut Sanatları'nı sessizce yönlendirdi. Mavi ışık ellerinde yanıp sönerken, buz mavisi renkli kelimeler hızla yeşil renkli duvardan çıktı.

"Dün Donmuş Bulut Atası'ndan başka, bu bin yılda, Donmuş Son İlahi Sanatları anlayabilen ve uygulayabilenin, sadece karım Qingyue'nin olduğunu duydum. Bu iki şeyi kanıtlayabilir; Karımın Qingyue'nin çok şaşırtıcı olduğunu ve ayrıca Donmuş Son İlahi Sanatları'nın gerçekten çok gizemli olduğunu kanıtladığını gösteriyor" Donmuş Son İlahi Sanatları'nın derin formülü, görüşü içinde zaten yazılar kabarmaya başlamıştı: "Neyin ne olduğuna iyi bir göz atalım.."

(D.N:Donmuş son ilahi sanatlarının formülü duvarda görünmeye başlamış)

"Donmuş Son İlahi Sanatlar - Ana Formül - Buz, su ekstremi, soğukluğun ekstremitesi. Gökyüzündeki her şey buz olabilir. Su buz içinde dondurulabilir, kan buz içinde dondurulabilir, enerji buz içinde dondurulabilir, derin buz içinde dondurulabilir. Dağlar, tepeler ve gökyüzü buz haline getirilebilir... "

(D.N: ekstremite:uç kısımlar, canlılarda segmentlere bağlı olan ve belirli görevleri bulunan hareket edebilen uzantılar, kollar, bacaklar, kanatlar, duyargalar, ağız parçaları demekmiş. Gereksiz Bilgiler +1)

Donmuş Son İlahi Sanatların derin formülü basit ve dürüst görünür, ancak aynı zamanda son derece derin görünüyor. Ve bir bakışla baktığımızda, hiç güçlü derin formül gibi görünmüyordu ve bunun yerine sadece kelimelerle ifade edilemez gereksiz bir metin gibi duruyordu. İlk başlarda, Yun Che yalnızca gizemli Donmuş Son derin sanatına bir göz atmak istiyordu; Fakat derin formül onun gözlerine girdikten sonra, kalbine girdi ve ruhuna girdikten sonra, kendisi aslında tümüyle farkında olmadan içine dalmıştı. Onun ifadesi de giderek daha sakin ve boş duruyordu. Onun içinde tamamen battığında altı duyusu bilinçsizce kapandı, yanında bulunan Xia Qingyue'yi bile unuttu.

Donmuş Son İlahi Sanatları'nın derin formülü gözleriyle kalbine girdi; Yun Che'nin bilinç dünyasında, Donmuş Son İlahi Sanatı'nın derin formülünü yavaşça okuyan bir ses varmış gibi görünüyordu, o bu sesi sıkıca kafasına kazıdı. Yavaş yavaş, sessizliğe uğrayan suya atfedilen Kötülük Tanrısı'nın Tohumu'nun aniden aktifleştiğini hissetti, sanki susadığı bir tür kokuyormuşçasına.

Yun Che hala bir dakika önce aceleci bir ifadeyle karşı karşıyaydı, ancak bir dakika sonra, aniden duvara bakarken boşluk durumuna girdi. Xia Qingyue kalbinde şaşkınlık içinde, Yun Che'yi rahatsız edecek herhangi bir ses yapmadı, yüzünde yoğunlaşan şaşkınlığın ifadesi vardı... Donmuş Son İlahi Sanatların derin formülü kıyaslanamaz derecede kavranması zor olan; Buz enerjisi ile ilgili yasaları iyice kavramak için en temel, en kapsamlı, en zorlu modları bünyesinde barındırırdı. Donmuş Bulut öğrencileri ilk defa onunla temasa geçtiğinde, bu derin formül yığınıyla karşı karşıya kaldıklarında sahip oldukları tek duygu "anlaşılmaz" olmasıydı. Donmuş Son İlahi Sanatı'nı anlamak için Xia Qingyue, dördüncü buz cehennem tabakası altında birkaç ayını anlamak için ayırmak durumunda kaldı. Yalnızca derin buzun içine dalmakla, sonunda buz öz niteliğinin enerji çekirdeği, doğal kanunlarını kademeli bir şekilde kavramış ve Donmuş Son İlahi Sanatları başarıyla geliştirmiştir.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin