Yun Che yolda Su Hengshan ile sohbet etti ve onun ağzından bir kez daha burasının Masmavi Gökyüzü Kıtası olduğunu ve yılında gerçekten 1999 olduğunu doğruladı! Su Hengshan ona nereden geldiklerini sorduğunda düşünmeden onun ve Xia Qingyue'nin dış dünyayı deneyimlemek için tarikatlarından ayrıldığını ama kısa bir süre önce şanssız bir şekilde yırtıcı bir kaynak canavarına denk geldiklerini ve Xia Qingyue'nin ağır yarasından dolayı bilincini kaybettiğini söyledi.Geçmiş yaşamı sırasında o Su Ling'er'in olağanüstü bir aile arka planı olduğuna emindi. Her ne kadar Su Ling'er onun çamaşırlarını yıkarken, ona banyo yaptırırken, kıyafetlerini onarırken, yemek yaparken, onun ilaçlarını seçerken, onun ilaç sezonunda ve onu tedavi ederken normalde basit giysiler giyse de....O her şeyi sıradan bir aile arka planı olan kızdan daha ustaca yapıyordu ve onun ihtişamı ve zarafeti sıradan ailede büyüyen bir kızda olacak bir şey değildi. Sadece Su Hengshan ile yaptığı konuşmanın sonucunda Su Hengshan'ın şuan Büyük Uyanış Klanının lideri olduğunu ve Su Ling'er'in tam olarak Büyük Uyanış Klanının prensesi olduğunu öğrendi! Supwake Ülkesinin nehrinin doğusunda ki bir numaralı ve en güçlü tarikat şüphesiz ki Büyük Uyanış Klanıydı! Onların statüsü Yeni Ay Şehrindeki Xiao Tarikatının Şube Tarikatına benziyordu ve onlar inanılmaz derecede cömert miktardaki doğal kaynak ve mineral için Büyük Uyanış Dağına güveniyorlardı.
Su Hengshan'in kaynak enerjisinin aurası ve daha önce karşılaştığı 3 siyah giysili adamdan yola çıkarak bu Büyük Uyanış Klanının güç seviyesi Yeni Ay Şehrinin Xiao Tarikatının Şube Tarikatından bir iki seviye yüksek olmalıydı ama kesinlikle 4 Büyük Tarikatın seviyesinde değildi.
Ancak Büyük Uyanış nehrinin doğusunda bile Büyük Uyanış Klanının düşmanları vardı ki onlar Siyah Ağaç Kalesi idi!
Bir tarikat yöneticisi olarak Su Hengshan bir tarikat yöneticisinin haysiyetine ve kudretine sahipti ama daha çok onun kültürlü ve zarif bir kişiliği vardı. Bir küçük ile karşı karşıya olduğunda bile nehrin doğusundaki bir numaralı tarikat liderinin gururunu göstermiyordu. Yun Che'ye teşekkür ederken ve minnettarlığını gösterirken yüzünde asılı en ufak bir kuşku ve sahtecilik asılı değildi. Eğer Yun Che bunu onun ağzından duymuş olmasaydı onun bir tarikat lideri olduğuna asla inanmazdı!
Böyle bir babaya sahipken Su Ling'er'in böyle dürüst ve zarif yetişmesine şaşmamak gerekti.
O en kısa sürede Su Ling'er ile ilgili konular hakkında bilgi edinmek istiyordu. Neden baba kız çiftinin böyle saldırganlıkla karşılaştığını sorunca Su Hengshan uzun bir iç çekti. Yüzünde derin bir kızgınlık görüntüsü oluştu. "Bunlar sadece bazı tarikatların kinleri. Eğer bunu söylesem sadece dalga geçiliriz Küçük Kardeş Yun....Ama onların Ling'er'e karşı harekete geçeceklerini hiç düşünmezdim! Böyle küstah bir davranış gerçekten tamamen affedilemez!"
Yun Che biraz kendi kendine mırıldandı ve konuştu. "Kıdemli Su bu küçüğü çok fazla konuştuğu için affedin. Siz ve Su Ling'er kısa bir süre önce biraz eğlenmek için yeni dışarı çıktınız ama böyle açıkça planlanmış bir pusu ile karşılaştınız. Birileri açıkça sizin ve Su Ling'er'in nerede olduğunu ifşa etmiş."
"İç çekme." Su Hengshan iç çekti. "Bunu nasıl bilmem. Ben sadece artık gerçekten yanımdaki kişilerden şüphelenmek istemiyorum."
Büyük Uyanış Klanı Yun Che'nin hayal edebileceğinden çok daha büyüktü. En azından boyut olarak daha önce gittiği Xiao Klanının Şube Tarikatından çok daha büyüktü. Böyle büyüklüğe sahip olan bir tarikatın birkaç on bin tane öğrencisi olurdu.
"Büyük Kardeş Yun Che bak bu bizim evimiz! Büyük değil mi! Arkamızdaki kocaman dağ da bizim evimiz!"
Onlar Büyük Uyanış Klanının ana girişine yaklaşırken Su Ling'er mutlu ve gururlu bir şekilde her şeyi Yun Che'ye tanıttı. Su Hengshan'ın kaşları sürekli geriliyordu ve zihni tüm yol boyunca meşguldü ama Su Ling'er büyük bir felaketle neredeyse karşılaştığı dikkate alındığında biraz fazla kaygısızdı. Sanki daha önce olan olayları tamamen unutmuş gibi yüzünde saf ve sevimli bir gülümseme asılıydı....Onun peri gibi gülüşüne bakınca Yun Che'nin bakışları afallamış ve şaşkın oluyordu....Ling'er eğer tüm hayatın boyunca hiç endişen olmadan bu kadar kaygısız olsan ne kadar harika olurdu....