"Acele etmeli ve bu lanetli yeri terk etmeliyiz!"
"Şeytan Ormanı'ndan beklendiği gibi, Üçüncü Kardeş ve Dördüncü Kardeş nasıl öldü... Ve hazineleri bir kenara bırakın, temel olarak burada taş benzer bir şey bile yok. Bir daha asla bu yere gelmeyeceğim! "
"Oh? İşte... Orada birisi varmış gibi görünüyor. "
Üç kişi kara kıyafetli adamın önünde durdu ve her biri Yeryüzü Kaynak Alemi aurasını serbest bıraktı.
"Her yerinden yaralanmış ve ölecek gibi görünüyor. Ne zavallı bir solucan." Ortadaki adam konuştu.
"Hmph, en azından, bu aura yalnızca Ruhsal Kaynak Alemi. Aslında böyle bir yere girmeye cesareti varmış, o gerçekten pervasız "
"Şu anki durumunu bakıldığında, onunla biz karşılaştığımızdan artık yaşayamayacak, heheh... O zaman yola göndermek için bu fırsatı değerlendirelim "
Yaşlı adam kana susamış bir gülümseme ortaya çıkardı... Kılıçlarla konuşulan bir hayat yaşayan onlar gibi insanlar, insanları öldürmek şüphesiz büyük bir memnuniyet getirecektir. Uzun bıçağını çıkardı ve gülünç bir kahkaha atarak, kara kıyafetli gencin kafasına arkasından bıçağı vurdu.
Clang !!
Yerde yatan siyah giyimli genç sanki zaten yanmış gibi görünüyordu, fakat aniden, bir şekilde ya da bir yerden, güç toplamayı başardı ve onun aşırı derecede yıpranmış olan bıçağıyla, ancak zorluklarla darbeyi engelledi. Orta yaşlı erkeğin uzun bıçağı koptu, yere çöktü ve titreyen siyah giyimli gencin kırık bıçağı ellerinden uçtu.
"Yo!" Orta yaşlı adam çılgınca güldü. "Hahahaha, bu kadar zavallı bir durumda olmana rağmen, aslında hala direnecek güce sahipsin. Buradaki bu harika adam sizi yola göndermek için nazik davranıyor, ancak aslında benim gösterdiğim iyiliği takdir etmeyi bilmiyorsun. Hah, gerçekten görmek istiyorum, bu kılıcım altında nasıl hayatta kalacaksın."
Bunu söyledikten hemen sonra, anında kolundaki kaynak gücünün yüzde otuzunu dolaştırdı ve siyah giyimli gencin kalbine doğru sapladı.
Ölüm havası aniden yaklaştığında, siyah giyimli gencin göz bebekleri küçüldü ve vücudu bilinçsizce hareket etti. "Puf" sesi ile bıçak acımasızca sağ göğsünü deldi.
Çok çabuk taze kan göğsünü tamamen kırmızı renge boyadı. Siyah giyimli gencin tüm vücudu o anda sertleşti ve gözleri yavaş yavaş bulanıklaşmaya başladı... Ölümün kokusunu açıkça kokladı...
Yok hayır...
Ben ölemem... Ben Ölemem...
Yun Che'yi henüz öldürmeden... İntikamı almak için henüz bir şey yapmadım...
Ben ölemem... Ölemem...
"Ben... ölemeemmmm !!"
"GUAAAHH !!"
Şu anda görüşünü kaybeden gözleri, aniden bir şeytani kurt gibi şiddetli bir ışık yaydı. Birdenbire, vücudunun hangi bölümünden güç çıkardığı bilinmiyordu, ayağa kalktı. Orta yaşlı adamın bedenini ellerinden biriyle tutuyordu, acımasızca diğer elini orta yaşlı adamın göğsüne soktu...
"Kimse... Beni de öldürmeyi düşünmemeli! Aaaaaah !! "
Puah!
Başlangıçta onu öldürmek için tek bir darbe yeterliydi ve şu anda, siyah giyimli gencin ölümüne adım atması ona keyif verecekti. Bununla birlikte, gerçekte böyle bir şeyin olacağını hiç düşünmemişti ve hemen sonra, acımasızlıktan kaynaklanan nefret ve öfkeden oluşan bir havanın kendisini sarması bir anlığına donmasına neden olduğunu hissetti. Aslında bir santim bile ilerleyemedi ve duygularını geri kazandığında, aslında bedeninin varlığını artık hissedemedi...