"Ahh !?"Herhangi bir beklenti olmadan, Yun Che'nin sözlerini dinledikleri zaman, Xue Yue kız kardeşler şoka girerek çığlık attı. Kuyruğuna basılmış bir kedi gibi görünüyorlardı.
"Gö Gö... Göğüs" Feng Hanyue içgüdüsel olarak karlı giysilerini göğsüne daha sıkı sıkı bastırarak kekeledi.
"Yeşim Havuz Girişi'ni açarsanız, elinizi... göğsüne, sırtına koyduğunuz gibi yerleştirmelisin?" Feng Hanxue dik dik bakarak gözlemledi ve söyledi.
Yun Che masumca başını salladı.
"Nasıl olabilir?" Xue Yue kız kardeşler alarm çığlığı attı.
"Bu, bu..." Çılgınca artan Yun Che'yi kontrolsüz olarak küçültecek kadar yüksek, daha yüksek sesle çığlık attılar: "İki kıdemli kız kardeşin ikisi de saf ve soyludur ve kesinlikle böyle bir şeyin olmasına izin vermeyeceğinizi biliyorum. Bu nedenle... Bu nedenle, ne yapacağımı bilmiyorum."
"Sen, sen, sen... Bunu büyük kız kardeşlerden yararlanmak için söylüyorsun, değil mi?" Feng Hanxue, gerçeği çarpıttığı sırada Yun Che'yi izledi.
Feng Hanxue'nin sözleri bir şekilde Feng Hanyue'ye hatırlatma yapmış gibiydi: "Bu doğru, tamam! Bunu bilerek yapıyorsun! Sen... Geçen gece banyo yaparken bizi gözetledin. Sen olmalısın... Olmalı... Kıdemli Qianxue ve Kıdemli Lianqie'nin daha önce bahsettiği büyük sapık olmalı! "
"! # ¥% ..." Yun Che'nin ağzının kenarları keder ve öfke ile gerildi ve yanıtladı; "Ben defalarca bunu o gece o amaçla yapmadığımı açıkladım. Qingyue o gün bile benim için arkamda durdu. Bana inanmasan bile, karıma Qingyue'ye inanmalısın. En önemlisi, yakışıklı, büyüleyici, dürüst olduğum ve aynı zamanda eşsiz bir deha olduğum. Büyük Asgard Sahibesi bile 1000 yıllık kuralını kırdı ve beni Donmuş Bulut Asgard'ın öğrencisi olarak kabul etti. Bunun gibi bir kişi, bahsettiğiniz 'büyük sapık' olabilir mi? "
"Uh..." Yun Che'nin üzgün ve öfkeli ifadesi ve konuşması, iki kız kardeşin şok olmasına neden oldu. Dediklerinden, sanki ona haksızlık etmiş gibi hissettiler. Feng Hanyue karlı elbiselerini göğsüne sıkıca tuttu ve yumuşak bir sesle "Sen... Bizden yararlanmak için gerçekten yalan söylemiyor musun?" dedi.
Yun Che ciddi görünüyordu ve şiddetle yanıt verdi: "Yeşim Havuz Girişi'ni tersine saklandığına inanmıyorsan, her zaman bir tecrübeli kişiden tavsiye istemek için dışarı çıkabilirsin. Dedikleri şey şüphesiz benimkiyle aynı olur!"
"Fakat biz kız kardeşler daha önce Donmuş Bulut Asgard'dan ayrılmadı ve tıbbi tecrübesi olan bir kişi bilmiyoruz." Feng Hanyue zayıf bir sesle yanıtladı.
"Ee? Daha önce Donmuş Bulut Asgard'ı hiç terk etmediniz mi? "Bunu duyan Yun Che'nin yüzünde şok ortaya çıktı. Onlar son derece ünlü Donmuş Bulut Yedi Perilerindendiler ve yüksek seviyeli kişilerdi, ancak daha önce Donmuş Bulut Asgard'ı hiç terk etmediler mi?
"Bu doğru... Asgard Hanımı, derhal sorun çıkaracağımızı ve hatta dışarı çıkarsak Donmuş Bulut Asgard'ın itibarını etkileyeceğimizi söylediği için" Feng Hanxue'nin sesi üzgün çıkıyordu: "Ugh... Kardeşim ve ben her zaman Asgard Sahibesi'ni dinledik ve diğer kız kardeşler ve öğrencilerle her zaman iyi ilişkiler içindeyiz. Ancak, diğer kız kardeşler dışarı çıkabiliyorlar, ancak bunu yapmamız yasak... Hanımımız çok ön yargılı."
Yun Che, Gong Yuxian'ın bu ikiz kardeşin neden dış dünyaya gitmesine izin vermediğini tam olarak anlayabiliyordu.
Sebebi basitti... Donmuş Bulut Asgard'ın kadınları her zaman buz gibi serin bir kibir yayıyorlardı ve çok uzak görünüyorlardı, özellikle de soğuk bakışlar neredeyse birinin kalbini donduruyordu. Fakat Feng Hanyue ve Fen Hanxue aynı Donmuş Bulut Sanatları'nı uygulamış olsalar da, kişilikleri ve mizaçları "buz gibi gurur" ile tamamen ilgisizdi. Dahası, onlar Donmuş Bulut Yedi Perileri'nin bir parçasıydı. Dış dünyadaki insanlarla etkileşim kurmaları ve gerçek kişiliklerini ortaya koymaları, kuşkusuz ki Donmuş Bulut Asgard hakkındaki insanların izlenimlerini çarpıtacaktı.