Servetin Patlaması

394 44 1
                                    

"Baba... Kurtar... Kurtar beni... Kurtar Beni... Ölmek istemiyorum... Baba... Kurtar beni... Kurtar Beni! "

Xiao Kuangyun sıkıca Xiao Juetian'ın kalçasına sarıldı. Bütün vücudu titriyordu, dört uzvu da uzun süren yoğun korku yüzünden gevşemişti ve hiç ayağa kalkamadı. Genelde Xiao Tarikatı'nda savurgan bir hayatın keyfini çıkaran genç bir usta olarak şüphesiz ölümden son derece korkuyordu. Ancak, geçmişte ölüm tehdidi hissettiren herhangi bir şey olmamıştı, sadece ondan korkan insanlar vardı.

Xiao Juetian, bağırsağının denetimini kaybettiği noktaya kadar korkan kendi oğluna baktı. Onu tekmeleyebilmeyi isteyen dik ifadesi mor renge döndü. Ancak, o kendi biyolojik oğluydu ve en sevdiklerinden biriydi. Ne olursa olsun, duramayıp Yun Che'nin elinde ölmesine bakamadı. Derin bir nefes aldı ve Yun Che'ye yumruklarını sıkarak dedi. "Küçük kardeş Yun, bu mütevazi Xia, açıkça saygısız oğlumun sizinle onun arasında olan kinini açıkça bilir. O yıl, saygısız aşağılık oğlum korkunç çirkin bir plan kurdu, ancak... Ancak, en azından küçük kardeş Yun ve değerli aileniz sağlıklı ve güvende. Saygısız oğlumun günahı ölümle sonuçlanan bir günah olarak kabul edilemez. Küçük kardeş Yun, büyük bir adam olarak, açık fikirli olmasını, Ve saygısız oğlumun canını bağışlamasını dilerim. Bu mütevazı Xiao, bu şükranını yürekten hatırlayacak ve kesinlikle büyük ölçüde size ödeyecek. "

"Günahı onun ölümüyle sonuçlanmamalı" Yun Che soğuk bir kahkaha attı. "O zaman, Yanan Cennet Klanı'nı neden yok ettiğimi biliyor musun? Günahları oğlunuza kıyasla gerçekten çok daha hafiftir! Ancak, sonunda... Büyük Klan Ustası Fen Yijue, Klan Ustası Fen Duanhun, soyadı Fen olan klan öğrencilerinin hepsi, yaklaşık yetmiş bin kadar insanın hayatı mezarları olmadan son buldu! "

Yun Che'nin sözleri Xiao Tarikatı'nda ki herkesin kalplerini sıkışmasına neden oldu. Vücutlarının bir kısmı kontrolsüzce titremeye başladı ve Xiao Juetian'ın ifadesi soluk renge döndü... Bir kaç ay önce Yun Che'nin düğününe giderken, Yun Che'nin Yanan Cennet Klanı'nı yok etme gücüyle karşılaştırıldığında yüreğinde açıkça biliyordu. Gücünün bir kez daha aşırı miktarda arttığını. Onun eşsiz derecede dehşet verici büyüme hızıyla bugünkü gücü kesinlikle daha anlaşılmazdı... Tüm Xiao Tarikatı'nı yok etmek tamamen yeterli olur. Sonuçta, Xiao Tarikatı'nın gücü Yanan Cennet Klanı ile karşılaştırılabilirdi.

Eğer tüm Xiao Tarikatı'na karşı gerçekten öfkeyle hareket etmek istiyorsa...

Bu en kötü senaryo Xiao Juetian tarafından defalarca düşünüldü. Sonunda borcunu almak için burada bulunan Yun Che'ye baktı ve artık daha fazla düşünmeye cesaret edemedi. Duruşunu en düşük seviyeye indirdi ve yalvardı. "Küçük kardeşim Yun, saygısız oğlumun hatası, aslında affedilemez. Bu mütevazı Xiao, oğluna öğretmede yetersizlikleri yüzünden son derece utanç duyuyor. Ancak durumunuz ve seviyenizle, kaç yıldır oğlumdan kaç kat daha güçlü olduğunuza bakıldığında, onun tarafından bir tehdit sahibi olmanız imkânsızdır ve onun sizi bir daha rahatsız etmeye cesaret etmesi de mümkün değildir. Saygısız oğluma karşı hareket edersen korkarım... Adınızın lekelenmesine neden olacağından korkuyorum... Bugün merhamet gösterebilir ve saygısız oğlumu bağışlarsanız, Xiao Tarikatı kesinlikle minnettar olacaktır ve küçük kardeş Yun'u efendimiz olarak sayacağım. Küçük kardeş Yun'un talimatı olduğu sürece, Xiao Tarikatı kesinlikle kapasitemdeki tüm güçleri kullanacak ve hayatlarımızdan fedakârlık etmekte hiç tereddüt etmeyecek! "

Sözleriyle, Xiao Juetian Xiao Kuangyun adına yalvarıyor olmasına rağmen, herkes Xiao Tarikatı'nın tamamı için yalvarıyor olduğunu biliyordu. Yanan Cennet Klanı birincil örnek olarak Yun Che, kesinlikle Xiao Tarikatı'nı öfkesi altına alarak imha etme imkanı vardı... Sonuçta, Xiao Kuangyun'un Yanan Cennet Klanı'nın yaptıklarına kıyasla yapmış olduğu şey, Yun Che'yi daha da rahatsız etmiştir. Her şeyden önce, Yun Che'nin iki akrabası Yanan Cennet Klanı tarafından kaçırılmış olsa da, hemen kurtarıldı ve hiç yara almadılar. Fakat, Xiao Kuangyun aslında Yun Che'nin kendi evinden kovulmasına neden olmuş ve hatta iki akrabasının üç yıl boyunca izole edilmesine neden olmuştur.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin