Feng Xichen çoktan bayılmıştı, ancak vücudundaki yaralanmalar şok edici olmasına rağmen ölümcül değildi. Siyah ve kırmızı giyimli büyükler rahatlama dolu büyük bir nefes alma ihtiyacı duydular, fakat kalplerindeki öfke ve nefret temel olarak sakinleşmedi. Gelgelelim Yun Che'ye rakip değillerdi; Nefretleri şimdiye dek on kat daha güçlü olsa bile, yine de bu duruma katlanmak zorunda kaldılar. İkisi ileri yürüdü, Cang Wanhe ile karşı karşıya geldiklerinde kafalarını eğerek konuştular. "Majesteleri, Mavi Rüzgâr İmparatoru olarak... Yardımseverliğiniz için teşekkür ederim.""Hoho, buna hiç gerek yok." Cang Wanhe hafifçe elini kaldırdı, bedeni bir imparatorun haysiyeti ile doluydu. "Mavi Rüzgâr da dahil olmak üzere yedi ülke aynı nefes ve dallara sahipler, bir kargaşanın hiç kimseye yararı olmayacaktır. Nihayetinde, bugünkü meselede prens ağır yaralandı, sonuçta, bunun nedeni sizin tarafınızdan geldi. Bu noktada, hiçbiriniz inkar etmeyeceksiniz, değil mi? Ve eğer bu hadisenin haberi yayılacak olursa, ne sizin tarafınız ne de bizden taraf yarar sağlamaz. Bunun yerine, tahmin edemediğimiz sonuçları getirecektir. Dolayısıyla tıpkı daha önce söylediğiniz gibi, bugünkü mesele asla olmamış gibi davranmak en iyisidir. Burada şahit insanlar için hiçbirinin bu olay hakkında tek bir söz söyleyemeyeceğini garanti edeceğim, aksi takdirde bir olay olursa konuyla sizin ilgilenmenize gerek yok çünkü onları cezalandıran ilk kişi biz olacağız. Bu durumda herhangi bir itirazı olan var mı? "
Mavi Rüzgâr İmparatoru sözlerini tamamladığında, güçlü bakışları çevreyi süpürdü. Ling Jie hemen öne çıktı ve yüksek bir sesle konuştu. "Majesteleri, lütfen rahat olun. Ben Ling Jie ve ağabeyim Ling Yun, Cennetsel Kılıç Villası bu konudaki haberleri kesinlikle kimseye sızdırmayacaktır... Babam da dahil olmak üzere. Onun üzerine yemin ederim! Eğer bu sözlerimden geri dönersem, göklerin gazabıyla karşı karşıya kalırım!"
Ling Jie önderlik ettikten sonra, geri kalanı da birbiri ardına izledi ve günün yaşananları konusundaki haberleri asla birisine sızdırmayacağına yemin etti.
Eğer diğer güçlü uluslar ya da mezhepler İlahi Anka tarikatı gibi bugün ziyarete gelmiş olsalardı, bugünkü mesele sonsuz bir kin ayarlamakla eşit olurdu. Bununla birlikte, İlahi Anka tarikatı gerçekten çok ama çok güçlü idi. Bu tür bir güç göz kamaştırıcı hale geldiğinde ve taşınması mümkün değildi doğal olarak namus olarak bilinen bir yük oluşturacaktı... Bu da İlahi Anka Tarikatı'nın onur ve haysiyetiydi. Özellikle kendilerinden daha zayıf olan insanlara karşı, asla ezilmiş ve aşağılanmış olamazlardı.
Dolayısıyla bu sonuç bir kez daha siyah ve kırmızı giyen büyüklerin derin bir nefesle rahatlamasına izin verdi. Temkinli gözlerle çevredeki kalabalığı süzdüler. Sonra başka bir söz söylemeden utanarak Feng Xichen'i alarak olay yerini terk ederek ayrıldılar ve çabucak herkesin görüş hattından kayboldular, Yun Che'nin sesi de kaybolduklarını yöne doğru gitti ve onların kulaklarına girdi.
"Siz üçünüz, dinleyin. Beş ay sonra Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na katılmak için şahsen İlahi Anka İmparatorluğu'na geleceğim! Siz beş ay sonra asla geri dönmeyeceğime emin olmaya çalışmakla ilgili hazırlıklı olun. Beni hayal kırıklığına uğratmayın ~ ~ ~ "
Aniden İlahi Anka Tarikatı'ndan gelen bu büyük tehlike, hiç kimsenin beklemediği bir şekilde sonuçlandı.
Feng Xichen ve grubu geldiklerinde Yun Che'ye karşı hareket ettiklerinde, herkes Yun Che'nin bu sefer tamamen işinin bittiğini düşündü. Bununla birlikte, Yun Che en ufak bir yaralanma almamakla beraber, herhangi bir kayıpta yaşamadı; Bunun yerine İlahi Anka Tarikatı'ndan gelenleri çılgın gücüyle şiddetle dövüp, asillerin topuğuna bile basmıştı... Onun gücü ve kurnazlığı korkutucu olmasına rağmen, daha korkunç olanı acımasızlığı ve kararlılığıydı. Başlangıçta, Yanan Cennet Klanı'nı yok etmesi Mavi Rüzgâr'ı sarstı. Bugünkü olaya kıyasla, Yanan Cennet Klanı'nın imhası için yaptıkları, temelde artık önemli bir şey olarak kabul edilemezdi!