"Aslında beklediğimden biraz daha güçlüsün, fakat savaş gücün ne kadar güçlü olursa olsun, yalnızca Yeryüzü Kaynak Alemi olarak, bir Tahtın Alanına karşı asla direnemezsin ... Yanan Cennet Alanı!"Yun Che ile birkaç güç takaslarından sonra, Fen Yijue'nin hissettikleri şey "beklentilerimden biraz daha güçlü" den daha çoktu. Kalbindeki şok, çalkantılı dalgalara benzerdi. Açıkça sadece Yeryüzü Kaynak Alemindeki güce sahip kişi, Yanan Cennet Ateşleri ve Yanan Cennet Kılıcı altında biraz bile dezavantajlı değildi, bu tamamen ummadığı bir şeydi.
Yanan Cennet Klanı'nın Büyük Klan Efendisi olarak, özellikle de kitlelerin bakışları altında birtakım şaşkınlıklardan sonra, sadece Yeryüzü Kaynak Alemi uygulayıcısına bakamayacak kadar gerçek dünyadaki mevcut zirve sabrını tutamıyordu çünkü güçlü Alan becerisini doğrudan serbest bıraktı.
Alev dalgaları Yun Che'nin etrafında döndü ve mor renkli alevler gökyüzüne fırladı. Fen Yijue'nun yüksek sesle bağırışını takiben, görüşündeki dünya aniden saf bir mor haline geldi; Etrafındaki her inç alanı dolduran ince çelikleri hızla eritebilen mor alevler. Sanki alevler bir dünyada hapsedilmiş gibi görünüyordu; Mor alevler ve yanan küller bu dünyanın tek kuralıdır!
Mavi Ateş Şehrinin sıcaklığı aniden yükseldi. Uzaktan bakıldığında, aslında havada ekstra mor bir güneş görünüyordu sanki. Mor renkli alevin ışığı hem gökyüzünde hem de güneşte lekelendi ve çevredeki alan bile bozulma derecesine kadar kavruldu.
"A... Alan Büyüsü!"
"Sadece İmparator Kaynak Aleminden itibaren yapılabilecek alan" dedi.
"Efsanevi Alan'ı kendi gözlerimle gördüm ... Yun Che, Alan tarafından tamamen engellendi. Ne kadar güçlü olursa olsun, temel olarak bu alana girdikten sonra yaşaması olanaksızdır, değil mi? "
Yanan Cennet Alanı, Donmuş Bulut Asgard'ın kontrol alanından ve Yun Che'nin ruh alanından farklıydı; Saf bir saldırı türü etki alanıydı. Bu Alan, belirli alan üzerinde değil, düşman etrafında kurulmuş ve düşmanı sonsuz alevlerle kaçınılmaz bir alanda tutuyordu.
Alanın içine kilitlenen Yun Che'nin vücudu sallandı ve hızla öne doğru çöktü. Ancak, bu alev dünyası onun sonu gibi gözükmüyordu. Uzun süredir tam hızda çarpıştıktan sonra, yine de aslında zarar veremedi. Kötü Tanrı'nın gücü onu korurken, bu alevler on kat daha güçlü olsa bile zarar görmezdi. Eğer başka biri olsaydı, Gökyüzü Kaynak Alemi veya sonraki aşamalarında olsalar bile, şimdiye kadar çoktan yakılmış olurlardı.
Yun Che adımlarını attı, Ve yürekten güldü: "Fen Yijue, sence sadece bir Etki Alanı, beni tuzağa düşürebilir mi? Bu Alanın, gözlerimde tek bir kuruş bile etmez! "
Patlayıcı bir bağırmayla, Yun Che vücudunun bütün gücünü ortaya çıkardı ve öne doğru kılıcı savurdu. Eşsiz derecede acımasız güç kılıcın üç metre önünde yoğunlaştı ve önündeki kızgın ürkütücü alevleri kırdı ve doğrudan patlattı.
Boom !!
sfx(patlama sesi şeysi)
Büyük bir sesle, Ejderha Kusurunun vurduğu üç metrelik alanda büyük bir çukur oluştu. Ağır kılıcın kalıntı kuvveti boşluğu doldurdu. Vücudunu doğrultması ile Yun Che tekrar yükseldi; Yanan Cennet Alanı içindeki her yere Yıldız Tanrısının Kırık Gölgesi ile adım attı. Vücudu her hareket ettiğinde, ağır kılıç devasa bir gürültülü ses çıkaracaktı ... Gözün karşısında, Yun Che ardı ardına yüzlerce adım atarak, bütün alevleri patlatıp binlerce boşlukla oluşturuyordu. Dışarıdan baktığında havada asılı olan "güneş", aslında birdenbire büyük bir elek haline gelmiş gibi görünüyordu.