Kazanan

426 59 0
                                    


Yun Che bayıldı ve uzun süre ayılmadı. Bu ayrıca Xia Qingyue ile olan maçının bittiğini gösteriyordu. Sıralama turnuvasının final maçı sonunda perdelerini indirmişti.

Turnuva sona ermişti ama izleyenler uzun süre şoklarını bastıramamışlardı. İki finalistte Cennetsel Kılıç Villasından değildi ve sonunda zafer tacı Donmuş Bulut Asgard'ın eline düşmüştü....Ama bunların hiç biri şuan da önemli değildi. Bu maç fazlasıyla şaşırtıcıydı ve herkesin 9 göğün ateşi ve buzunda yürümesine izin vermişti. Her sahne vizyonlarını ve ruhlarını acımasızca doldurmuştu.

İki finalistte sadece 17 yaşındaydı ama kaynak güçlerinin birkaç üzerinde bir savaş vermişlerdi ayrıca savaşla ilgili herkesin bildiği şeyleri parçalamışlardı. Özellikle Yun Che sonuçta Xia Qingyue tarafından yenilse de onun kaynak gücü sadece 10.seviye Gerçek Kaynak Alemindeydi yine de getirdiği şok Xia Qingyue'den çok daha fazlaydı. Bu iki gencin önündeki şan Cennetsel Kılıç Villasının herhangi bir şanını kaplayabilirdi. Herkes tarafından tanınan "Genç neslin 1 numarası" Ling Yun bile hiçbir tartışma olmaksızın onlar tarafından yenilmişti.

"Donmuş Camın Perisi ilk sırayı aldığınız için tebrikler." Donmuş Bulut Asgardın koltuklarının yanındaki bir tarikat lideri hızlıca konuştu. Her ne kadar o bir tarikat lideri olsa da Chu Yuechan ile konuşacak cesareti yoktu.

Sol tarafta oturan bir tarikat lideri hemen pohpohladı. "Büyük Donmuş Bulut Asgard böyle olağanüstü yetenekli bir öğrenciyi yetiştirerek 1. olmayı gerçekten hak etti. Donmuş Bulut Asgard'ın adının tüm dünyaya yayılacağını hayal edebiliyorum."

Chu Yueli hafifçe kaşlarını sıkıştırdı ama cevap vermedi. En son sonuç onun bir rahatlama nefesi almasını sağladı. Bu onun ideal sonucuydu. Donmuş Bulut Asgard sonunda geleneği bozarak ilk kez 1. olabilmişti. Bundan böyle onların adları yayılacaktı ve eskisinden daha büyük bir ün elde edeceklerdi. Ancak bu mükemmel sonucu elde etmek beklediğinden çok daha zordu. Önlerindeki en büyük engel beklediği gibi Ling Yun değil neredeyse unuttuğu....18 ay önce kaynak damarları sakat olan hakkında hiç iyi bir yön olmayan ve klanından atılan bir çocuktu.

Yun Che bilincini kaybetmişti ama Xia Qingyue tamamen iyi görünüyordu. Chu Yuechan rahatlamış hissetmeliydi ancak Xia Qingyue'nin ustası olarak onun yeteneklerini tam olarak anlıyordu ve demin yeri göğü sarsan gücün kesinlikle Xia Qingyue tarafından yapılmadığını biliyordu. Her ne kadar Yun Che düşmüş ve Xia Qingyue zarar görmemiş gözükse de o sakinleşemiyordu.

"Yun Che 10 nefes zamanından fazla süredir yerde. Bu Sıralama Turnuvasını kazanan Donmuş Bulut Asgarddan..."

"Bekleyin!"

Ling Wugou daha "Xia Qingyue" demeden bir ses onu durdurdu.

Sesi çıkaran kişi de şok edici bir şekilde Xia Qingyue idi. Konuşurken Yun Che'ye doğru ilerledi ve onun yanında durdu. İki elini salladı ve açık mavi buz ruhları Yun Che'nin bedenine inerek onu sardı Sessizce onun yaralarını donduran buz ruhlarına baktıktan sonra döndü ve usulca konuştu. "Kazanan ben değilim o. Bu maç için.....ben yenilgimi kabul ediyorum."



WHOAA~~~~

Tüm arena curcunaya girdi. Herkes birbirlerine şaşkınlıkla bakıyordu. Yun Che bayılmıştı ve Xia Qingyue tamamen iyi gibi duruyordu. Kimin kazanıp kimin kaybettiği çok açıktı ama Xia Qingyue sözleri ile galibiyeti karşı tarafa vermişti. Kimse onun neden böyle bir şey yaptığını anlamamıştı.

Chu Yueli anında ayağa kalktı ve şaşkınlıkla bağırdı. "Qingyue ne diyorsun? Hemen söylediğini geri çek!"

Chu Yuechan soğukça konuştu. "Yukarı bak."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin