Donmuş Buluta Katılma

386 54 0
                                    


Donmuş Bulut Asgard'a gelmeden önce, Yun Che çeşitli olanaklar düşünmüştü, ancak bu güçlü ve esrarengiz Büyük Asgard Sahibesi aslında Donmuş Bulut Asgard'ın öğrencisi olmasını istemekte.

Yun Che kabul ederse, o zaman Donmuş Bulut Asgard'ın tarihteki ilk erkek öğrencisi olurdu!

Gong Yuxian ve Xia Qingyue'nin tepkisine bakarak, önceden bunun farkında olmadıklarını düşündü.

Yun Che'nin kalbinin iç kısmı heyecana kapılmaya başladı. Sadece kendisi adına konuşursa aslen, Donmuş Bulut Asgard'a herhangi bir şikâyet ve şükran göstermedi; ancak Xia Qingyue ve Chu Yuechan sayesinde, Donmuş Bulut Asgard ile sayısız bağa sahip olacaktı. Şu an itibariyle, artık Mavi Rüzgâr İmparatorluk Sarayına ait değil; Donmuş Bulut Asgard'a özgürce katılabilirdi. Ve katıldıktan sonra, o ve Xia Qingyue, karı koca olarak aynı tarikata ait olurlar ve belki artık bundan böyle birbirlerine kavuştuklarından çok fazla kısıtlama olmazdı. Gelecekte Chu Yuechan'i bulduktan sonra, Donmuş Bulut Asgard'a dönme ihtimali de olacaktı.

Ancak hepsi ikincil sebeplerdi.

En önemlisi... Donmuş Bulut Asgard tamamen dişilerden oluşuyordu. Donmuş Bulut Asgard öğrencilerini seçtiğinde, yetenekleri yalnızca önemli saymadığı gibi, güzellik şartı da son derece yüksekti. Donmuş Bulut Sanatı'nın etkisine ek olarak, Donmuş Bulut Asgard'ın öğrencilerinin her biri buz gibi deriye ve yeşim kemiklerine sahipti, kiraz kırmızı dudakları ve kusursuz özellikleri. Öğrencilerden herhangi biri dış dünyanın olağanüstü değerli güzellikleri olarak görülür. Mavi Rüzgâr İmparatorluğu'nun bir numaralı güzelliği, daima Donmuş Bulut Asgard'tan çıkmıştı! Donmuş Bulut Asgard, bu yönüyle konuşulurken, kuşkusuz insanların hayalleri içinde bile, arzulanan bir cennetti!

Donmuş Bulut Asgard erkek öğrencileri açıkça alacak olsaydı, Mavi Rüzgâr'ın tamamının büyük bir deprem yaşayacağı şüphesiz söylenebilir.

Ve şimdi, insanların hayallerindeki bu cennet, aslında... ona kapılarını açtı, dahası, tarih boyunca bir adama kapılarını ilk defa açtılar!

Fiziksel ve psikolojik olarak son derece normal bir adam olan Yun Che'nin heyecanlı olmadığını söylemek mümkün değildi! Bununla birlikte, yüzü görünürde olağanüstü derecede sakindi, çok kayıtsız bir tonla sordu: "Şu anda bu küçük herhangi bir tarikatta değildir ve Donmuş Bulut Asgard'a katılmasında herhangi bir sorun olmayacak, ancak bu küçük öncelikle bilmek zorunda; Donmuş Bulut Asgard'a katıldıktan sonra ne yapmam gerekecek ve ne alacağım?"

Feng Qianhui, Donmuş Bulut Asgard'ın insana çekici geleceğini çok iyi anladı ve Yun Che'nin tepkisinin çok ilgisiz olduğunu gördü ve gizlice onu kalbinde övdü. "Asgard'a katıldıktan sonra kasıtlı bir şey yapmaya gerek yok ve sektörel kuralları takip etmenize bile gerek yoktur; Donmuş Bulut Asgard içinde her zaman sürekli kalmanız gerekmez ve tamamen gidebilir ve istediğiniz gibi gelebilirsiniz. Yapmanız gereken sadece iki şey var: Öncelikle, Donmuş Bulut Asgard'ın koşulları altında iyi bir ahlakı bozacak doğaya karşı kötü şeyler yapmayın. İkincisi... "Feng Qianhui, ifadesinin son derece ciddi hale gelmesiyle bir an durdu: "Günün birinde, Donmuş Bulut Asgard, ,felaketle karşı karşıya kalırsa, öğrencisi olarak Donmuş Bulut Asgard'ı tüm gücünüzle savunabileceğinizi umarım."

Buraya kadar konuştuktan sonra Feng Qianhui sustu. Dinleyen Yun Che, şaşkın bir ifadeyle başını kaldırdı, "Hepsi bu mu?"

"Evet, hepsi bu kadar!" Feng Qianhui yumuşak bir tonla konuştu: "Ne alacaksın... Benim Donmuş Bulut Asgard'ın öğrencisi olacağın için, Asgard'ın bütün derin sanatlarını inceleyebilirsin, bunlar arasında Donmuş Bulut Sanatları, Donmuş Kalp Sanatı, Donmuş Kar Dansı'nın Adımları, Donmuş Bulut'un On Üç Kılıç Tarzı... ve Donmuş Son İlahi Sanatları! Sektörel kaynakları istediğiniz gibi kullanmanıza izin vereceğim, ayrıca tarikatın yasak alanlarına özgürce girip çıkabilirsiniz! Eğer bir krizle karşı karşıya kalırsanız ya da çözülemeyen konularda mezhebimiz elimizden gelenin en iyisini yapacaktır... Dolayısıyla Donmuş Asgard'ımıza katılmak ister misin ve Asgard'ın ilk erkek öğrencisi olmak? "

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin