Kara Şeytan İmparatorluğu, kötülüğün diyarı.Yoğun pis koku ve gri sis bu yerin etrafında oyalanıyordu. Rüzgar sesi sürekli bir şekilde çınlıyordu, bir ruhun feryadını ya da bir şeytanın haykırışını andırıyordu. Böylesine dehşet verici bir yerde, şimdiye kadar birkaç kere ölmüş olması gereken Fen Juechen, bir şekilde hayatta kaldı ve buraya gelmeyi başardı. Uzuvlarındaki tüm gücü yukarı doğru tırmanmak için kullandı ve eşi benzeri bulunmaz derecede güçlü bir irade ve takıntı ile, çoktan kurumuş olması gereken hayatını zorla destekledi.
Sonunda, bu yerin tepesine tırmanmayı başarmıştı ... Gözleri önünde kocaman bir yeşim tabut vardı. Yeşim tabutun etrafında hareket eden yarı şeffaf zar zor görülen bir sis vardı.
"Sonunda geldin ... Bu kral çok uzun süre seni bekledi."
Yeşim tabuttaki gri sis birdenbire sallanmaya başladı ve Fen Juechen'in zihninde ürkütücü bir ses çınladı.
"Kimsin!?"
"Bu kral, senin gibi birini arıyordu! Ve sen, tam da bu kralın beklediği kişisin! Ruhumu mühürleyen bu mandalı açmak için elindeki anahtarı kullan. Bu kral üstün gücünü ödülün olarak verecek!"
"Hangi nedenle ... sana inanmamı bekliyorsun !?"
"Bu kralın sözlerini doğrulamak için hiçbir yolu yok, ama şu an sadece bu krala inanmayı seçebilirsin! Burada ve şimdi bu kralın gücünü elde etmezsen, çok yakında öleceksin. Bu kral ve siz de aynı eğilimi paylaşıyorsunuz! Ruhundaki sonsuz nefret ve takıntı bu kralın nefreti ve takıntısı ile bir araya gelirse seni şu andaki halinden sayısız kere daha güçlü kılacak! Bu kralın gücü ile, herkesten intikamını alman mümkün! Bu kral artık hayatını kaybetmiş bir ruh, intikam almak istiyorsan vücudunun desteğini almam gerekiyor! Bu kral serbest bırakılırsa, sana sonsuz fayda sağlamaktan başka bir şey yapmayacak. Eğer beni reddedersen, ölümünü umutsuzca beklemekten başka yapabileceğin bir şey yok! "
Fen Juechen titreyen eliyle uzandı ve zift-karası anahtarla Ruh Mühürleyen Tabutu açtı.
Birden, Ruh Mühürleyen Tabutun her yerinden sis çıkmaya başladı ve üzerindeki rünler son bir kere daha parlayıp iz bırakmadan gözden kayboldu.
WOOSH!!
Ruh Mühürleyen Tabut aniden açılınca ürkütücü bir rüzgar her yönden esmeye başladı. Tabutun içine mühürlenmiş ruh hemen kaçtı ve aşırı keyifle çılgınca güldü. Çok geçmeden Fen Juechen'e doğru yöneldi. Acımasızca ruhunu delerek içine girdi.
"Hahahaha ... Hahahaha .... Bin yıl, çoktan bin yıl olmuştur! Bu kral sonunda özgürlüğe kavuştu! Görünüşe göre gökler sonunda merhamet gösterdi ve bu krala nefret ettiği insanlardan kanlı bir intikam alma fırsatı verdi ... hahahaha ... "
"Sen ... Ahh ... Ahhhh!"
Fen Juechen sanki sayısız çelik iğne ruhunun içine şiddetle girmiş gibi hissetti ve teninin rengi aniden soldu. Gözleri, kulakları, burun delikleri ve ağzından kan akıyordu, ağzından son derece acı bir haykırış koptu: "Yani sen... sen... aslında ruhumu yutmak istiyorsun? Ahhhhh!"
"Bu kralı gerçekten şaşırttın, ruhun böyle zayıf bir durumda ve sen yutmaktan bahsediyorsun... Endişelenmene gerek yok. Ruhunu yuttuktan sonra, bu kral anılarına bakacak ve kalbindeki bu acı nefrete yol açan, dünyadaki en çok öldürmek istediğin kişiyi öldürecek. Bu seni tatmin eder mi? Şimdi, itaatkar ol ve ruhunu... ruhuma sun! "
"Ahhhhhh!"
Fen Juechen yürek parçalayıcı bir uluma çıkardı ve bütün bedeni gerilip çılgınca büküldü. Vücudunun her parçası sanki sağanak yağışa maruz kalmış gibi ter ile ıslanmıştı. Bedeni ne kadar acı içinde olursa olsun, ses bile çıkarmadan buna tamamen katlanabiliyordu. Fakat zihnini yırtarak parçalayan acı, uzuvlarını parça parça koparmaktan çok daha acımasız ve dehşet vericiydi. Sanki sayısız çelik iğne ve süngü, ruhuna girmek için bastırıyordu. Bilinci aşırı acının ortasında dipsiz bir uçuruma düştü.