Geriye kalan 32 katılımcının hepsi numaralarını seçtikten sonra savaş düzenleri Kaynak Taşının üzerinde ortaya çıktı.
Düzen ortaya çıktığında bu anında seyircilerin arasında büyük bir tartışmaya neden oldu.
Otuz iki katılımcı on altışar kişinin olduğu iki gruba ayrılmıştı. Her maç bir katılımcı elenecekti. Her grubun kazananı finalde yüz yüze gelip şampiyonu belirleyeceklerdi.
Ancak iki grupta bulunan katılımcıların arasında çok büyük bir güç farkı vardı!
Mavi Rüzgar Sıralama Turnuvasının finalleri genelde Dört Büyük Tarikatın sıralama turnuvasına dönüşüyordu. Son yüz yıldır bu her zaman böyleydi ve hiç şüphesiz şimdi de böyle olacaktı. Grupların gücü karşılaştırılırken Dört Büyük Tarikattan gelen öğrencilerin sayısı ve niteliklerini karşılaştırmak basitçe yeterli olacaktı.
İkinci grupta Dört Büyük Tarikattan yedi öğrenci vardı. Onlar herkesin kesin kazanan olarak baktığı Cennetsel Kılıç Villasının Genç Villa Efendisi Ling Yun. Donmuş Bulut asgard'dan Shui Wushuang, Wu Xuexin ve Xia Qingyue. Xiao Tarikatından Xiao Kuanglei ve Xiao Zhen. Ve Yanan Cennet Klanından Fen Jin'di!
Dört Büyük Tarikatın ana öğrencilerinin hepsi ikinci grupta toplanmıştı!
Üçüncü Seviye Yeryüzü Kaynak Aleminde olan ve tüm kalabalığa yüksekten bakan Ling Yun'dan söz etmeye gerek yoktu. Shui Wushuang, Wu Xuexin, Fen Jin, Xiao Kuanglei, ve Xiao Zhen Dokuzuncu Seviye Ruhsal Kaynak Alemindelerdi. Onların hepsinin kaynak gücü Ling Yun'a kaybediyordu ve hepsinin ikinciliği elde etme şansı vardı. En güçsüzleri Xia Qingyue de Sekizinci Seviye Ruhsal Kaynak Alemindeydi.
İlk gruba bakınca orada dört ana tarikattan beş katılımcı vardı. Ancak onların hiç biri bu tarikatların ana gücü değildi ve hepsi ana öğrenciler ile karşılaştırıldığında ikinci ya da üçüncü sınıf oluyorlardı. Bu grupta bulunan Dört Büyük Tarikattan gelen katılımcılar Cennetsel Kılıç Villasından Ling Feiyu ve Ling Jie, Xiao Tarikatından Xiao Nan ve Yanan Cennet Klanından Fen Juebi ile Fen Yuange idi.
Onların arasında sadece Ling Feiyu Dokuzuncu Seviye Ruhsal Kaynak Alemindeydi. Diğerlerinden Fen Jeubi Sekizinci Seviye Ruhsal Kaynak Aleminde, en genç olan Ling Jie sadece Altıncı Seviye Ruhsal Kaynak Aleminde, aynı şekilde genç olup sadece deneyim kazanmaya gelen Xiao Nan ile Fen Yuange sırasıyla Altıncı ve Yedinci Seviye Ruhsal Kaynak Alemindeydi.
İki grubun arasındaki fark gerçekten ezici bir şekilde büyüktü!
"İki grubun arasındaki güç farkı bu kadar büyük olmamalı. Böyle ezici bir fark ilk kez Sıralama Turnuvasında gerçekleşiyor değil mi?"
"Böyle ezici bir fark daha önce hiç yaşanmadı. Ancak bunun nedeni her katılımcının rastgele seçtiği sayılar. Böyle bir durum oluşsa bile biz bir şey yapamayız. Biz sadece ilk grubun çok şanslı olduğunu söyleyebiliriz. İkinci grupta bulunan ana tarikatlardan birisinin herhangi bir öğrencisi tüm ilk grubu yenebilir."
"Ne olursa olsun kazanan hiç şüphesiz Ling Yun olacak."
"Bu harika Küçük Kardeş Yun'un grubunda çok az en üst sınıf rakip var." Cang Yue savaş düzenini gördüğünde mutlu bir şekilde konuştu.
Qin Wushang da gülümsedi ve başıyla onayladı. "Çok az değil, temel olarak hiç yok. Görünüşe göre bu sefer Leydi Şans bizi parlatıyor. Eğer iyi şansımız devam ederse Yun Che'nin ilerleyişi ilk otuz ikide durmayabilir. O belki de ilk 16ya bile kalabilir. Eğer bu gerçekten olursa bu gerçekten mucizelerin arasındaki mucize olur."