Beni mi Arıyordun..

417 53 2
                                    


Hancı, Yun Che'den biraz etkilenmişti. Sonuçta sırtında bu kadar büyük bir kılıç taşıyan Yun Che'den birisinin etkilenmemesi zor olurdu. Yun Che, hancıya nereden binek alabileceğini sorduktan sonra hızlı bir şekilde oradan çıkarak doğrudan bineklerin satıldığı yere doğru yöneldi.

"Birileri seni takip ediyor." Jasmine uyardı.

"Biliyorum." Yun Che alçak sesle konuştu.

"Bu sefer başın dertte." Jasmine kasvetli bir şekilde konuştu. "Toplam sekiz kişiler ve hepsi Gökyüzü Kaynak Aleminde! Onların dördü daha önce karşılaştığın Yanan Cennet Klanındaki sekiz Gökyüzü Kaynak Alemindeki uygulayıcıdan! Onların en güçlüsü.... seni Cennetsel Kılıç Villasında öldürmek isteyen Fen Moli! Sen kesinlikle onun dengi değilsin ve diğer yedisini de eklersek... Bu çok tehlikeli!"

"Mn!" Yun Che sakin bir ifade ile başıyla onayladı. "Beni öldürmek için Gökyüzü Kaynak Aleminde bulunan sekiz uygulayıcı göndermişler ve Fen Moli bile bizzat gelmiş. Onlar gerçekten benim hakkımda iyi düşünüyorlar... Ancak kısa süre içinde hareket etmeyeceklerdir."

"Neden?" Jasmine sordu.

"Birincisi, onlar sadece beni öldürmek için Ulu Büyükleri önderliğinde Gökyüzü Kaynak Alemindeki sekiz kişiyi gönderdiler. Eğer bu yayılırsa Yanan Cennet Klanı kesinlikle köpekler gibi komik duruma düşer. İkincisi... Her ne kadar Yanan Cennet Klanı benden kemiklerine nüfuz edecek kadar nefret etse de benim, Donmuş Bulut Asgard ve Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi ile aramdaki ilişkiyi ya da Mavi Rüzgar İmparatorluğundaki popülerliğimi görmezden gelmeleri imkansız. Bu nedenle onların gözünde kavanozun içinde kapana kapanmış bir kaplumbağa gibi olduğum için şimdi harekete geçmek ve kimsenin olmadığı zaman harekete geçmek arasında doğal olarak ikincisini seçecekler."

Yun Che, bu sekiz kişinin arasında Mavi Rüzgar İmparatorluk Şehrindeki geline eşlik etme olayı sırasında Fen Juecheng'e eşlik eden dördünün içinde kesinlikle o zamanki en güçlüleri olan Fen Duancang ve Fen Moran'ın olduğuna emindi. Sanki onlar şehirden ayrıldıklarında hemen klanlarına bir mesaj göndermiş ve Yanan Cennet Klanı'ı öfkelenerek Fen Moli'nin önderliğindeki bir grubu Fen Duancang ve diğerleriyle buluştuktan sonra Yun Che'yi öldürmek amacıyla harekete geçmeleri için göndermişti!

Yanan Cennet Klanı tüm dünyaya yayılmış casuslara sahipti. Buna ek olarak o şehri herhangi bir kılık değiştirme yapmadan aceleyle terk etmişti ve Yanan Cennet Klanı, onun yerini tespit etmiş olmalıydı bu yüzden burayı önceden kontrol etmeleri beklenmedik bir şey değildi.

Böyle bir dizilim, Yanan Cennet Klanının Yun Che'den iliklerine kadar nefret ettiğini yeterince ispat ediyordu. Aynı zamanda bu onun şu anki gücünden bir tür korkuydu... Sonuçta Gökyüzü Kaynak Aleminde bulunan sekiz kişinin korumasının altındaki Fen Juecheng'i kaçırmak için kapasitesi olan birisi böyle abartılı bir dizilime layıktı.

Yun Che çok hızlı bir şekilde bineklerin satıldığı yeri buldu.. Burada satılan binekler küçük şehirlerde genelde satılan bineklerden daha çeşitliydi. Burada satılan bineklerin büyük kısmı Ölümün Çölü'nün sınırından getirilen eğitilmiş düşük seviyeli kaynak canavarlarıydı. Satılan binekler arasında en pahalısı düşük kaliteli Gerçek Kaynak Tek Boynuzlu Canavardı. Yun Che on beş mor kaynak parası harcayarak Tek Boynuzlu Canavarı satıl aldıktan sonra doğrudan onun sırtına atladı ve Ölümün Çölüne doğru yöneldi.

Arka tarafta küçümseme içeren bir ses duyuldu. "O, bineğini Ölümün Çölüne sürmeye hazırlanıyor. Görünüşüne göre bir kontratlı kaynak canavarına bile sahip değil. Sonunda o hiçbir şeyi olmadan doğmuş küçük bir piçten başka bir şey değil."

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin