Cennetsel Kılıç Villası için kılıçlar sadece birer silah değil birer yaşam tarzı idi. Mavi Rüzgar İmparatorluğunda ünlü olan 3 tane Gökyüzü Kaynak Kılıçları -- Limitsiz Kılıç, Göksel Yang Kılıcı ve Göksel Yuan Kılıcı, Cennetsel Kılıç Villası tarafından sanki onlar kutsal hazinelere eşdeğermiş gibi görülürdü. Göksel Yuan Kılıcı ve Göksel Yang Kılıcı Limitsiz Kılıçtan daha güçsüz olsa da onlar başından beri aynı usta için yapılmışlardı.İkisinin gücü bir birini tamamlıyorlardı ve ikisi beraber kullanıldığında Limitsiz Kılıca rakip olacak bir güç ortaya çıkarabiliyorlardı. Ancak son birkaç yüz yıl içinde kimse Göksel Yuan Kılıcını ve Göksel Yang Kılıcını aynı anda kontrol edememişti.
Limitsiz Kılıç Ling Yuefeng tarafından kullanılıyordu. Göksel Yuan Kılıcı 3 yıl önce Ling Yun tarafından dizginlenmişti ve Göksel Yang Kılıcı da Ling Jie tarafından dizginlenmişti. Ama şuan Ling Yun'un kullandığı Göksel Yuan Kılıcı geçici olarak Ling Jie'nin kontrolü altına girdiğinden dolayı o Göksel Yuan Kılıcını ve Göksel Yang Kılıcını kullanarak Yuan Yang Kombinasyonunu yapmıştı.
Sol elindeki Göksel Yuan Kılıcı ve sağ elindeki Göksel Yang Kılıcı Ling Jie'nin bedeninin önünde çapraz bir şekilde duruyorlardı. Çevresindeki alan kılıç baskısı dalgaları ile dalgalanmıştı. Ling Jie'nin gözleri soğuk bir bakışla doldu ve alçak sesle konuştu.
"Patron sen benim düşündüğümden çok daha güçlüsün. Şuan ben senin önceki düşmanların normal kılıç darbelerinden sonra neden sefil bir hale girdiklerini tamamen anlıyorum. Çoğu insanın çöp dediği ağır kılıç aslında bu kadar korkutucuymuş.....Şuan ben 2 tane Gökyüzü Kaynak Kılıcına sahibim. Silah açısından büyük bir avantajım var. Ben seni yensem bile bunda hiç görkem olmayacak. Ama ben abimin Göksel Yuan Kılıcının gücünü ödünç almazsam seni yenmemin bir yolu yok."
Daha önce Yun Che'yi kılıç darbesi ile deldiğinde izleyen üçüncül kişiler Yun Che'nin ağır kılıcının darbesinden kaçınmak için geri çekilmek zorunda olduğunu ve bu yüzden sadece kaşındırmayan ve acı vermeyen küçük bir yaraya sebep olduğunu düşünürlerdi. Sadece Ling Jie gerçeği biliyordu. O Yun Che'nin bedeninin bu derece güçlü nasıl olduğunu hayal bile edemiyordu.
Ağır kılıcının gücü kıyaslanamayacak şekilde şok ediciydi. Ama savunma yeteneğinin de saldırı yeteneğinden aşağı kalır yanı yoktu.
"Silahlar da senin genel gücünün parçasıdır. Güçlü bir silahı dizginlemek de başlı başına bir tür güçtür. Sen fırsatı kullanıp bana karşı gelmiyorsun. Çift kılıç kullanmak tek kılıç kullanmaktan çok daha zordur.
Eğer düzgünce yapmazsan çift kılıç kullanmak tek kılıçtan çok daha zayıf olur. Eğer sen iki kılıcıda tüm güçleriyle kullanabilirsen.....o zaman bu da senin yeteneğin olur...Hadi gerçek gücünü tam anlamıyla görmeme izin ver!"
Yun Che rahat bir tutumda konuşmuştu ama gözlerindeki ışık ciddileşmişti çünkü şuanda Ling Jie'den yayılan güç eskisinden birkaç kat daha güçlüydü. 2 Gökyüzü Kaynak Kılıcının birbirini tamamlayan güçleri birleştiğinde yaydıkları kılıç baskısı eskisinden katlarca kez daha güçlüydü.
Ling Jie bileklerini hafifçe salladı. Bu küçük hareketin ürettiği 2 keskin kılıç baskısı çevredeki havanın hafifçe titremesine neden oldu. Kaynak gücünün ve kılıç niyetinin tam manası ile ortaya çıkaran Ling Jie sanki göklere ulaşan bir dağın tepesindeymiş gibi duruyordu ve kılıç baskısının ucu dünyayı süpürmeye yetecek kadar olağanüstü idi.
RIIIP!!
Ling Jie'nin elindeki Göksel Yang Kılıcı uçtu ve sıvı ışık gibi Yun Che'ye doğru aktı. Aynı zamanda Ling Jie'nin bedeni bir serap haline geldi. Ellerindeki kılıç ışıkları ince bir çizgi haline geldiler ve ardından sanki çevredeki hava boşluklarına saklanmış gibi ortadan kayboldular.