Yun Che, Fen Moli'nin savurduğu ateş ejderhalarını tamamen görmezden geldi. Ejderha Kusurunu sürükleyerek ağır kılıcın korkunç gücüyle havayı hızlıca dağıttı ve yaklaşan ateş ejderhalarını söndüren bir vakum boşluğu oluşturdu.
Fen Moli'nin yüzündeki ifade anında değişti. O, Yun Che'nin şu anki gücünün sadece kılıcının gücüyle birlikte Yanan Cennet alevlerini, onları söndürecek düzeyde bastırabilecek kadar güçlü olacağını asla beklememişti. Önündeki kılıç gücü aynı zamanda Fen Moran ve Fen Duancang'ın neden ağır yaralanma şansı bile olmadan hayatlarını kaybettiklerini sonunda anlamasını sağlamıştı. Yüzü bükülürken daha fazla kafa kafaya karşılık vermeye cüret edemedi ve tüm gücünü kullanarak önüne bir alev bariyeri oluşturdu.
Bang!!
Alev bariyeri anında parçalandı ancak Yun Che'nin saldırısını zar zor engelleyebildi. Fen Moli sefil bir şekilde inlerken geriye doğru uçtu ve iç organları dönüp büküldü. Yun Che, ona nefes alma şansı vermedi ve Ejderha Kusurunu savurarak ejderha hırlamaları ve anka haykırışları arasında üç Anka Kırığı'nı gönderdi. Fen Moli'nin büyümüş göz bebeklerinin içinde, o hala geriye doğru uçarken hepsi bedeninin üzerinde patladı.
Boom, boom, boom!
Fen Moli'nin göğsünde üç Anka Kırığı patladı ve üç tane avuç boyutunda kanlı deliğe neden oldu. Taze kan aşırı şekilde aktı ve iç organlarından bazıları görülebildi. Fen Moli yaralarını tutarken ardışık birkaç adım geri gitti. Yüzü bazen soluk bazen de koyu kırmızıydı... O, Yun Che'nin biraz önce gösterdiği gücün, onu aşmak için belki de yeterli olduğunu düşünmüştü ancak bu derecede aşmış olacağını asla beklememişti. On nefesten daha kısa sürede çoktan bu kadar sefil bir duruma getirilmişti ve misilleme yapma şansı bile bulamamıştı.
Yanan Cennet Klanının diğer üç üyesinin yüzlerinde tek bir kan rengi belirtisi yoktu... Onların Yanan Cennet Klanının, dünyayı şok edebilecek güce sahip olan ve sayısız insanın saygı duyduğu Ulu Büyükleri sadece iki saldırı değiş tokuşu ile ağır yaralanmıştı.
"Puaah!" Fen Moli zorla bir ağız dolusu taze kan kustu ve yüzü vahşilik ile doldu. Kızgınlığı, öfkesi, şaşkınlığı, utancı... bunların hepsi bir anda kemik delici bir kırgınlığa ve öldürme niyetine dönüştü. "Yun Che! Bunu sen istedin... Seni... parçalara... ayırmamı... izle!!"
Clang!!!!
Neredeyse çıldırmış gibi kükrerken, Fen Moli bir kez daha ağzını genişletti ve koca bir ağız dolusu kanlı sis püskürttü... Ancak bu sefer püskürttüğü şey taze kan değil... onun kan özüydü!
Fen Moli ellerindeki Yanan Cennet Bıçağını havaya sallayarak sıçrattığı kan özüyle yıkanmasını sağladı. Paylayıcı bir kükremeyle birlikte bedeni en azından otuz metre yüksekliğinde bir mor alev sütunu çıkardı. Baskıcı ve yakıcı atmosfer anında üç yüz metredeki çevreyi sardı.
Yanan Cennet Klanından gelen üç kişi gözlerini aynı anda genişletti ve bedenleri katılaştı... Çünkü Fen Moli aslında Yanan Cennet Klanının yasak tekniği 'Yanan Cennet Ejderhasını' etkinleştirmek için kan özünün büyük çoğunluğunu kullanmaktan çekinmemişti! Eğer o herhangi bir umut göremediği bir noktada olmasaydı kesinlikle böyle bir şeyi tercih etmezdi... Kan özüne gelen hasarın yenilenmesi neredeyse imkansızdı ve Fen Moli'nin kaynak gücü de kesinlikle büyük ölçüde düşecekti. O belki de İmparator Kaynak Alemine yarım adım olma durumundan çıkıp yeniden Onuncu Seviye Gökyüzü Kaynak Alemine dönecekti... Ve belki de hayatı boyunca bir daha asla İmparator Kaynak Alemine yarım adım atamayacaktı.
Şu anda onların tek dilekleri Fen Moli'nin hayatını ve geleceğini harcayarak kullandığı bu saldırının Yun Che'yi öldürebilmesiydi.
"Geber!!"