"Evet." Yun Che, Cang Yue'nin mırıldanmalarını göz ardı etmedi ve doğrudan konuya girerek cevapladı. "O Yuanba'nun büyük kız kardeşi ve benimle 18 ay önce evlenen karım. O bu yıl 17 yaşında ve doğum günü benimkinden sadece 9 gün ileride."Ama o referans olarak ""Xiao Che"nin doğum tarihini kullanmıştı çünkü kendi doğum tarihinden temelde emin değildi.
Cang Yue'nin dudakları biraz hareketlendi ve usulca sordu. "O.....siz.....gerçekten birbirinize karşı bir şey hissetmiyor musunuz?"
Bu soru Yun Che'yi bir süre sessizleştirdi ve ardından Yun Che cevapladı. "Evliliğimizden sonraki birkaç gün boyunca çeşitli yöntemlerle onun bana olan duygularını beslemeyi denedim. Ama daha sonuç bile elde edemeden bir olay meydana geldi ve başka yolum olmadığından Xiao Klanından ayrılmak zorunda kaldım. O bana karşı bir şey hissetmiyor en azından bir kadın ve erkek arasında olan bir duygu beslemiyor ama o bana kötü bir şekilde davranmadı. Bana gelince.....Ben ona karşı erkek ve kadın arasındaki duyguları hissetmiyorum demeye cüret edemem. En azından onun güzelliği, çevresindeki atmosfer ve kişiliğinden hoşlanmadan edemedim. Ben bile onunla hangi erkek birlikte olursa olsun ondan hoşlanmamasının imkansız olduğuna inanıyorum."
"Ama sevmeye kıyasla ben ona daha çok 'saygı' duyuyorum. O 12 yaşında Donmuş Bulut Asgard tarafından seçildi. Onların öğrencisi oldu ve onlar tarafından oldukça değerli bir konuma geldi. Ama o yine de 16 yaşına kadar Yüzen Bulut Şehrinde kaldı ve Donmuş Bulut Asgard'a gitmedi. Her ne kadar o gelişmeye kafayı takmış bir kız olsa ve yeteneği son derece yüksek olsa da 4 yıllık süre boyunca kendini Yüzen Bulut Şehrinde kalmaya zorladı ve bunu evliliğimizi tamamlamak uğruna yaptı..."
"Onun bu hareketinin nedeni babasının sözünü yerine getirmek ve babasının sözüne sadık biri olmadığı yönünde isminin ünlenmesini önlemekti. Ancak ne olursa olsun o beni korudu ve büyük babamın itibarını korudu...Ne de olsa ben o zaman hala sakatken o herkesin üstün gördüğü Donmuş Bulut Asgard'ın öğrencisiydi. Aramızdaki fark yeryüzü ve gökyüzü kadardı. Eğer Donmuş Bulut Asgard'dan birisi daha önce gözükse ve onu daha önce götürse kimse evliliğimizin bu şekilde bozulduğunu çok düşünmezdi. Kimse babasını sözünü tutmadı diye eleştirmezdi. Aksine herkes bunun son derece mantıksal olduğunu düşünecekti. Sonuçta bir parça inek bokunun üzerine taze bir çiçek yerleştirmeğe nazaran Donmuş Bulut Asgard'dan yoğun bir ilgi almış biri için bu seçim en doğal, en doğru ve en kesin seçim olacaktı."
"Ama o bunu yapmadı....Etrafta duyduğum sözlere göre Xia Ailesi sözünde durmadı demesinler istemiş ama onun hayatını kurtardığı için benim babama ,Xiao Ying'e, karşı minnettar olduğunu anlayabiliyorum. Bu yüzden değerli zamanından 4 sene harcayarak evliliğimizi tamamladı ve böylece benim ve büyükbabamın itibarını korudu. Evlendikten sonraki tüm zaman boyunca haysiyetimi hala dikkate aldı. Biz yalnızken saçının teline bile dokundurtmadı ama birisi olduğunda ve onun elini zorla tuttuğumda bir şey demedi ve tahammül etti. O benim haysiyetime başkaları önünde zarar vermek istemedi. Ve o bana açıkça istediği gibi cariye alabileceğimi ve onun buna müdahale etmeyeceğini söyledi. Eğer başka birini yasal eşim olarak düşünürsem onu istediğim zaman boşayabilirim....Yani ne olursa olsun ona karşı bir düşmanlık beslemiyorum."
Cang Yue sessizce dinledi. Xia Qingyue'ye karşı olan uygunsuzluk duygusu sessizce kayboldu ve kalbinin derinliklerinde ona karşı bir taktir duygusu oluştu.
"Benim onunla olan 'ilişkim' sadece bu ve muhtemelen bundan fazlası değil. İsimlerimizin hala karı ve koca olarak geçtiğine bile emin değilim." Yun Che, Xia Qingyue'nin sırtına bakarken iç çekti.
"Neden?" Cang Yue meraklandı.
"....Benim Xiao Klan'ından ayrıldığım gün herkes bir yerden alınan bir çöpün yalancılıkla Xia Qingyue ile evlendiğini eleştirdi. Onlar benim evlilik sertifikasını vermeme zorladılar böylece onu parçalayıp bizim aramızdaki karı koca ilişkisini ortadan kaldıracaklardı. Ben bundan kısa süre sonra Xiao Klan'ından ayrıldım ve ayrılmadan önce sertifikayı Xia Qingyue'ye verdim. Onu yırttı mı yırtmadı mı.....Ben bilmiyorum." Yun Che gülümsedi. Gülümsemesi emin olmadığını kanıtlıyordu ama bu bunu umursamıyor anlamına gelmiyordu. Bu konuyu hiç Xia Yuanba'ya sormadı çünkü duymak istemediği bir şeyi duymak istemiyordu.