Lotus Çiçeği Göleti'nin yanında, Xiao Lingxi, sessizce orada oturdu ellerini yanaklarına yerleştirdi, serin rüzgâr esintisi altında dalgalanan göledi izliyordu. Doğrudan gölette parlayan parlak ay ışığı, kar beyazı yüzünün, hareketli ve şaşkın gözlerinin parlak ve açık bir şekilde yansımasını sağladı.
Çok uzun süredir orada oturuyordu ve kimse onun ne düşündüğünü bilmiyordu.
"Küçük Teyze, neden hala uyumadın?"
Tanıdık ama beklenmedik ses, Xiao Lingxi'nin bakmasına neden oldu ve onun beklemediği şey Yun Che'nin yanında durduğunu görmesiydi. Şaşkın ama, yumuşak bir sesle ona seslendi: "Küçük Che? Neden buradasın? Bugün Prenses kardeşle düğün odasında olmalısın? Neden ona eşlik etmiyorsun... Ve buraya onun yanından mı geldin!"
"O Zaten uyuyor. Seni merak ettim... Senin için biraz endişeliyim, burada bulmadan önce odana gittim." Yun Che konuştuğu sırada gülümsedi. Sonra bir adım öne geçti ve Xiao Lingxi'nin yanına oturarak, ay ışığında parlayan Lotus Çiçeği Gölü'nün manzarasını izledi.
"Ben... Ben uyuyamıyorum." Xiao Lingxi, kalbi birdenbire daha hızlı atmaya başladı. Yavaşça devam etmeden önce bir süre durdu: "Neden benim için endişeleniyorsun? Benim hiçbir sorunum yok... Bugün tüm zamanın ve aklın Prenses kardeşte olmalı."
Yun Che cevap vermedi. Bunun yerine, aniden elini uzatmadan önce bir süre Xiao Lingxi'ye baktı sonra omuzuna elini koydu ve ona sarılmak için kendine çekti.
"Ahh..." Xiao Lingxi şokla usulca haykırdı. Ancak, direnmedi ve yavaşça onun güçlü kavrayışının içine çekildi.
"Hissetmiyor musun?.. Bu, diğer Zamanla aynı" Yun Che, bir gülümsemeyle söylendiği gibi Xiao Lingxi'nin kokusunu kokladı.
"Başka zaman... Ne?"
"Üç yıl önce ilk evlendiğimde. O gece bugün olduğu gibi. Gece göğün altında Küçük Teyze'yi de aynı şekilde kucaklıyordum "
Bu cümle, o anıları anımsattığı için ikisini geçmiş anılara götürdü. Bu belirsizlik belli belirsiz yasaklardan oluşuyordu, ama yine de onları sessizce sarhoş ediyordu. İkisi de o gecenin anılarını unutmaya istekli değildi. O gece, Yun Che ve Xia Qingyue'nin düğün gecesi olacaktı. Bununla birlikte, bütün gece Arka Dağda kucaklayarak Xiao Lingxi'ye sarıldı.
Bu gece benzer şekilde düğün gecesi vardı ve benzer şekilde, Xiao Lingxi'nin yanındaydı.
"Aynı değil..." Xiao Lingxi başını yavaşça salladı, yumuşak bir ifadeyle yanıtladı: "O zaman Xia Qingyue ile evleneceğin zaman aslında... Mutluluktan ziyade daha çok mutsuz hissettim. Düğün yaklaştığında, Küçük Che'nin artık artık bana ait olmadığını ve bir başkasına ait olduğunu hissettim. Dahası, Xia Qingyue'nin size kötü muamele edeceğini veya sizi zorbalığa uğratacağından korktum. Yüzen Bulut Şehri'nde bir numara olarak görülüyordu. Onunla hiç eşleşmedin ve seni korumak için yanında duramadım... Bence babamın aynı hisleri vardı. Evliliğinizden dolayı çok sevindi, aynı zamanda çok da stresliydi... Ama bu kez tamamen farklı. "
Xiao Lingxi'nin güzel gözleri hemen yaşardı: "Prenses kardeş bir prenses! O Mavi Rüzgâr'ın en onurlu kızıdır. O nazik ve çok tatlı görünüyor... Babamın son derece mutlu olduğunu bugün söyleyebilirim. Onu bugün ilk kez sarhoşken gördüm. Küçük Che'nin böyle iyi bir eş kazanması beni gerçekten çok mutlu ediyor "
"Küçük Teyzem gerçekten mutlu ise, o zaman neden uyuyamıyorsun ve burada yalnız başına hayal mi kuruyorsun?"
Xiao Lingxi sessiz kaldı. Yun Che'nin göğsüne çok eğildi ve kalp atışlarını dinledi. Bir süre sonra, sonunda şunları söyledi: "Aniden... Eski zamanları özledim... O zamanlar, ben ve Küçük Che birlikte... Her dakika... Her saniye bir araya dururduk. İstediğim Zaman, Küçük Che'yi her an görebilirdim. O zaman Küçük Che bana tamamen aitti ve bütün dünya sanki bize aitmiş gibi görünüyordu... "