Donmuş, Son İlahi Salonu

416 54 0
                                    


Xiao Tarikatı ve Yanan Cennet Klan öğrencileri, on binlerce kişiden az olmamalı, o kadar çok ki muhtemelen yüz binden az değildi. Şube mezhepleri ve dış klanlar eklenirse, sayıyı tahmin etmek daha da zor olurdu. Üstten alta doğru, Cennetsel Kılıç Villası'nın yüz binden fazlası vardı. Buna kıyasla, aynı derecede ünlü olan Donmuş Asgard çok daha fazla cep boyutuna sahipti. Tamamen eklendiğinde, Donmuş Bulut Asgard'ın toplamda yaklaşık iki bin üyesi vardı.

Bununla birlikte, Donmuş Bulut Asgard'ın ana salonu hâlâ geniş ve ferahtı, o kadar geniş ki birkaç bin öğrenciyi ağırlayabiliyordu. Çevredeki buz zirveleri yükseklik bakımından çeşitlilik gösterir ve farklı şekillerde derin buz büyük oranlarda duruyordu. Burada rastgele derin buz kütlesi bile, belki de binlerce, hatta on bin yıllık tarih geçirmiştir. Buradaki her bina, neredeyse tümü buz kristallerinden yapılmıştı. Nerede olursa olsun donmuş Kar Tanesi Çimleri görmemek imkânsızdı ve her biri kıyaslanamayacak kadar değerliydi.

Yun Che bir saat boyunca Xia Qingyue'yi izledi, ancak aslında herhangi bir Donmuş Bulut öğrencisi ile karşılaşmadı. Her Donmuş Bulut öğrencisinin kendi özel konutları ve eğitim odası vardı. Dahası, mizaçları gereği çoğunluğu buz gibi soğuktu, bu yüzden mezhep içinde olsalar bile yüzlerini göstermeleri çok nadirdi.

"Burası biraz sessiz değil mi? Uzun yıllar bu yerde kalabilmek, sıkılmıyor musunuz? "Yun Che, çevrelerine baktı, yardımcı olamıyor, ancak bunu söyleyemiyor. Buradaki manzara o kadar saftı ki sanki cennete girmiş gibi yanılsamaya yakındı. Bazen manzarayı hayranlıkla izlemek açıkçası fena değildi, ama eğer Yun Che bu soğuk ve ıssız bir yerde sonsuza kadar kalmak zorunda kalırsa, ölmek için boğulması ne kadar uzun sürer bilinmiyordu.

Xia Qingyue yumuşak bir sesle: "Tarikatım Donmuş Bulut Sanatı'nın ve Donmuş Kalp Sanatı'nın yetiştirilmesi, buz gibi soğuk ve sakin olma konusuna önem veriyor, burada yetiştirme daha mükemmel olamazdı. Bu tür bir çevre bana uyuyor ve Donmuş Bulut Asgard'a katılmadan önceki hayatımdan çok da farklı değil."

Donmuş Bulut Asgard'a katılmadan önce Xia Qingyue da odasında uzun süre kaldı ve aile konutundan çok nadiren çıktı. Çocukluğundan tanıdığı Yun Che bile on yıldan fazla bir sürede onu sadece birkaç kez gördü.

"Donmuş Bulutun içindeki herkesin Asgard'da kendi özel konutları ve eğitim odası var. Asgard Sahibesi yarın benim tarikatıma girme haberini duyurduktan sonra kendi konut ve eğitim salonunuz düzenlenecek..." Xia Qingyue bakışlarını biraz değiştirdi ve Yun Che'ye baktı: "İstiyorsanız, " dedi.

"İstiyorum, elbette istiyorum!" Yun Che hemen şu cevabı verdi: "Şu anda konut fiyatı çok pahalı, sadece bir salak boş bir ev ister... Oh, evet, karım Qingyue, konutunuz ve antrenman odası nerede? Çok uzun yıllar boyu evliyiz, beraber uyumamız iyi, ama nerede uyuduğunu bile bilmiyorum! "

Xia Qingyue, renkli ışıkları parlak bir şekilde yansıtan buz kristali mercanlarına bakarak başını eğdi: "Sonunda Donmuş Son İlahi Sanatları kavramış olduğumdan beri eğitim odam biraz özel, Sahibe bana Donmuş Nihai İlahi Sanatlar ile yazılmış Donmuş Bulut Gizli Sahası'nda yetiştirmeme izin verdi.

"Donmuş Son İlahi Sanatı..." Yun Che'nin kaşlarının ucu kıvrıldı... Bu geçen ay Cang Yue ile yaptığı düğün gününü, Xia Qingyue'nin İlahi Anka Mezhebinden iki büyük İmparator Uygulayıcısını geriye çektiği sahneyi, alevlerini dondurduğu ve hareketlerini mühürlediği sahneyi anımsadı...

Bu iki büyük İmparator uygulayıcıdan çıkan alevler, Anka kanından gelen alevlerdi! Yine aynı seviyedeki Xia Qingyue tarafından donmuştu! Donmuş Son İlahi Sanatı'nın kudreti ve kanun düzeyi aslında daha yüksekti, ya da en azından Anka Kuşu Alevlerinden daha düşük değildi!

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin