Gün Işığını Tekrar Görmek

396 54 1
                                    

Karanlık yeraltı bölgesinde Yun Che üç gün ve üç gece diz çöktü.

Yun Canghai için ölüm bir rahatlama türüydü. Son yüz yılda o sayısız kez ölmek istemişti ama önemli bir nesne ve muazzam bir sır taşıdığı için bunu yapamamıştı. Şimdi o her şeyi Yun Che'ye emanet etmişti ve sonunda onun için rahatlama elde edecek zaman gelmişti. Bunun yanı sıra bunu yaparak Yun Che'nin özgür olmasını sağlamıştı.

Ayrıca bu sadece Yun Che'nin özgür olmasına izin vermiyordu ayrıca onun güvenliğini garantiye alacak en iyi yoldu. Cennetin Cezası Kılıcı ve Gök Taşı Zincirleri Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi tarafından yapılmış şeylerdi. Yani Yun Che zorla Cennetin Cezası Kılıcının bastırıcı gücünden kaçarsa Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi bunu kesinlikle fark eder ve onun nasıl kaçtığını araştırırdı. Eğer o Yun Canghai ile birlikte kaçarsa sonuçlar daha inanılmaz olurdu. Yun Che şu anki gücü ile Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesinin karşısında bir karınca olarak bile değerlendirilmezdi. Yun Che'nin güvenle kaçmasını sağlayacak en iyi yöntem Yun Canghai'nin ölmesiydi.

Yun Che bunları anlıyordu ama onun için bu çok acımasızcaydı. Çünkü Yun Canghai onun iki dünyada da bulduğu ilk kan bağlı akrabasıydı ve onun sayesinde kan bağı olan akrabalar ile birlikte olduğunda deneyimleyebileceği sıcaklık duygusunu öğrenmişti. Ama şimdi Yun Canghai onun önünde bu dünyadan sonsuza kadar ayrılmıştı.

Orijinalde bu yerden çıkmak isteyen Yun Che özgürlüğünü kazandıktan sonra hemen buradan çıkmamaya karar verdi. Bunun yerine Yun canghai'nin bedeninin önünde 3 gün diz çöktü...Onun yanında kalarak üç gün boyunca onu izledi ve ayrıca bu süreyi kalbindeki tüm kederi ve dalgalanmaları sakinleştirmek için kullandı.

Aynı zamanda bilinç denizinin içine bir isim bu üç gün boyunca iyice kazındı.

Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi!

Üç gün geçti ve Yun Che sonunda hareket etti. Gözlerini açtı ve kıyaslanamayacak kadar yavaş bir şekilde kalktı. Dikkatlice Yun Canghai'nin bedenini Gökyüzü Zehir Sedefine koydu ve nazikçe alçak bir sesle konuştu. Büyükbaba, sen yüz yıldır zorluk çektin, sen memleketine dönmeyi kesinlikle özlemiş olmalısın. Hayali İblis Ülkesine gidecek kapasiteye sahip olacağım güne kadar bekle ben seni tüm bu zaman boyunca endişelendiğin ve özlediğin klanına geri götüreceğim. Ben senin memleketinin toprağında huzur içinde yatmanı sağlayacağım. Çocuklarımın olmasını bekle ben karımı ve çocuklarımı getireceğim ve her yıl seni ziyaret edeceğim. Ben senin yalnız kalmana izin vermeyeceğim..."

Alçak sesli sözlerinin ortasında Yun Che düz bir şekilde durdu ve gökyüzüne baktı....Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi kötü ol ya da olma, haklı ol ya da olma, erdemli ol ya da olma, sadece Büyükbabamın ölümüne kadar peşinde olduğunuz ve beni kurtaran Xiao Amca'yı öldürdüğünüz için yeteri kadar güçlendiğimde kesinlikle Büyükbabamın ve Xiao Amcamın cennetteki ruhlarına sunmak için size en ağır bedeli ödeteceğim!

Yun Che'nin mizacı sıradan bir insanınkinden çok daha güçlüydü. Üç günlük sonsuz yasın ardından ve Yun Canghai'yi Gökyüzü Zehir Sedefine yerleştirdikten sonra gözlerindeki ifade bir buz alanı haline geldi. Kalbi de boş ve tetikteydi. Kafasınaı kaldırdı ve hafif bir nefes alıp zıpladı.

Bang!!

Titreyen bir ses ile birlikte Yun Che artık herhangi bir bastırıcı güce sahip olmayan yukarıda ki alanı süpürdü.

..............................

Cennetsel Kılıç Villası'nın Kılıç Yönetim Terası, sabah saat dördü kırk beş geçe.

Against The God (ATG) (2.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin