Fen Moli her ne kadar son derece güçlü olsa da enerjisinin ve gücünün stokları orantılı değildi ve karakteri ateş kadar asabiydi aksi halde Sıralama Turnuvası sırasında Fen Juebi ağır yaralandığı için Yun Che'ye saldırmazdı. Yun Che'nin alaylı sözleri onu büyük ölçüde kızdırmıştı. "Küçük velet! Senin ölümün yakın ama yine de af dilemek için hala yalvarmıyorsun! Senin on altı ya önceki felaketten kaçman gerçekten cennetin bana verdiği büyük bir hediye! Bugün seni acı verici bir şekilde öldüreceğime garanti veriyorum."
"Sadece senin yeteneklerinle mi?" Yun Che alayla gülümsedi. "Sıralama Turnuvasında sizin Yanan Cennet Klanınızdan çöp Fen Juebi'yi yendiğim için seyircilerin gözü önünde alçakça bana saldırdın... Gölgelerin arkasından kimsenin beklemediği bir anda sinsi bir saldırı yaptın! Sen Yanan Cennet Klanının nasıl Ulu Büyüğüsün? Saçmalık! Onur ve gururu önemsemeden ısıran, dayanılmaz şekilde kokan çıldırmış bir köpek beni, Yun Che'yi mi öldüreceğini mi düşünüyor?"
Ünlü Yanan Cennet Klanının etkileyici Ulu Büyüğü Fen Moli, genellikle şahsına edilmiş saygısız tek bir söz duyma şansına bile sahip değilken böyle zehirli sözleri duyması imkansızdı. Bedenindeki tüyler anında kalktı. Kıvılcımlar çevresinde hışırdarken öfkelendi ve elleri son derece büyük bir kızgınlıkla kontrolsüzce sallandı. "Seni küçük velet... İlk önce senin hayatını alacağım, ardından da ağzını parçalayacağım!!"
Fen Moli patladı ve korkunç bir aura, içinde bir bomba gibi patlamış gibiydi. Bedeninden koyu mor ejderha şekilli bir alev çıktı ve çevresinde yükseldi. Ardından ejderha şekilli alev kollarının çevresinde dönerek doğrudan Yun Che'ye yöneldi.
Fen Moli sinir küpüne dönmüştü bu yüzden saldırısının herhangi bir kısıtlama olmadan yapıldığını söylemek kolaydı. Bedeni nereye giderse gitsin ayağının altındaki zeminde uzunluğu giderek artarak derin yarıklar haline gelen büyük çatlaklar oluşuyordu. Onun yanındaki Fen Duancang ve Fen Moyu, Fen Moli'nin delice öfke gösterisi tarafından anında geriye atıldı. Yanan Cennet Sanatlarını çalıştıkları ve Fen Moli'nin gücüne aşina oldukları için canları için endişelenmeden edemiyorlardı. Fen Moli açıkça tamamen öfkeliydi. Yun Che'nin küçümseyici sözleri ve alayları yüzünden tüm mantıklı düşüncelerini rüzgara atmıştı. Onlar, Fen Moli'nin öfkeli saldırısından istemeden zarar görmemek için anında geriye gittiler. Yardım etmek ilerlemek... Bir şakadan bile fazlaydı!
Devasa bir dalga yükseldi ve Yun Che'nin önündeki, yanındaki hatta arkasındaki yaprakları ve ağaçları kurutarak onları çılgınca yakmaya başladı ama yine de Yun Che'nin cesaretini biraz bile kırmıyordu. Hatta Yun Che bunun yerine manyak gibi gülmüştü. "Hahaha, senin gibi kuduz bir köpek, bir büyük olduğunu mu iddia ediyor? Kuduz köpek Fen Moli Büyükbaban Yun'un kılıcını ye!!"
Onun patlayıcı aurası rakibini korkutmamış hatta daha kirli alay edilmesine neden olmuştu. Fen Moli'nin tüm hücreleri patlamak üzereydi ve tüm gözenekleri öfke içinde sallanıyordu. "Seni melez köpek! Eğer seni milyon parçaya ayırmazsam bana da insan demesinler!!"
Fen Moli'nin kolundaki alev ejderhası daha fazla asabileşti. Bedenindeki tüm enerjiyi topladı ve koluna yoğunlaştırıp, Yun Che'nin en güzel parçacıklarına kadar eritmek için saldıracağına yemin etti. Ama yine de Yun Che kaçmak ya da sakınmak niyetine sahip değil gibi gözüküyordu. O, ağır kılıcını kaldırdı ve sesli bir kükremeyle birlikte Fen Moli'ye ilerledi... O, karşılaşmak üzere olduğu, İmparator Kaynak Alemine yarım atmış son derece güçlü birisinin son derece öfkeli bir şekilde yaptığı saldırının ne kadar korkutucu olduğunu açıkça hissedebiliyordu!
İkisi karşılaşmak üzereyken Yun Che'nin ellerindeki ağır kılıç aniden kayboldu ve savunmacı enerjisi bir anda patladı.
"Mühürlenen Bulutun Kilitlenen Güneşi!"