Bugün sıralama turnuvasının 10. günüydü.Sabah erkendi ve etraf tamamen aydınlanmamıştı ama Arenada 5 ve 8. sıra arasındaki sıralama maçları daha şimdiden yapım aşamasındaydı. Her ne kadar bu maçları yapan kişiler dün yenilen Ling Feiyu, Shui Wushuang, Xiao Kuanglei ve Fen Juebi olsalar da buraya kadar gelmeleri onları genç neslin en yüksek yeteneklileri yapıyordu.
Xiao Kuanglei her ne kadar Xia Qingyue tarafından 30 dan fazla kesilse de tüm yaralanmalar sığ idi ve meridyenleri sadece donmuştu bu yüzdende o bugün tamamen iyi bir şekildeydi. Fen Juebi'ye gelince dünkü kan özü kullanarak yaptığı saldırı ve gizlice Yun Che'ye saldırmaya çalışmaktan sonra aldığı darbe sonucu bugün maça çıkamamıştı. Ama o yarasız ve iyi durumda olsa bile yine de diğer üçünün dengi değildi bu yüzden yarışsa bile en iyi ihtimal ile son kalan saygınlığını korurdu.
Fen Juebi'nin olmaması nedeni ile normalde 4 olan maç sayısı 3 haline geldi. İlk maçta Shui Wushuang, Xiao Kuanglei'yi yendi. İkinci maçta Shui Wushuang zorlukla Ling Feiyu'yu yendi. Üçüncü maçta Ling Feiyu, Xiao Kuanglei'yi yendi.
Ve böylece Shui Wushuang'ın bireysel sıralaması 5., Ling Feiyu'nun bireysel sıralaması 6., Xiao Kuanglei'nin bireysel sıralaması 7. ve Fen Juebi'nin bireysel sıralaması 8. olmuştu. Ayrıca bu Xiao Tarikatı ve Yanan Cennet Klanının sıralamasının erkenden belli olduğu ilk seferdi....Xiao Tarikatı 4. ve Yanan Cennet Klanı 5. olduğundan dolayı birkaç yüz yıldır ilk kez bu kadar kötü sonuçlar almışlardı.
Bunun birincil nedeni bu dünyada nihai sürpriz at olan Yun Che'nin doğması idi.
Gökyüzünde beyaz bulutlar hafifçe süzülüyordu. 5 ve 8 arasındaki sıraların belirlenmesi sonunda bitmişti ve saat sadece sabah dokuzdu. Güneş ışıklarının hala gücünde eksik olsa da arenadaki seyirciler oldukça canlıydı çünkü turnuvanın yarı finali sonunda yaklaşmıştı.
Sıralama Turnuvası daha başlamadan önce bir çok kişi finali öngörmüştü. Tüm ülkeyi çok önceden beri sallayan Ling Yun'un 1. olacağı evrensel olarak kabul edilmişti. Bu sıra için başka tahminlerde vardı ama onlar sadece birkaç kişi üzerinde durmuştu...Donmuş Bulut Asgard'dan Shui Wushuang ve Wu Xuexin, Cennetsel Kılıç Villa'sından Ling Feiyu, Yanan Cennet Klanı'ndan Fen Jin, Xiao Tarikatı'ndan Xiao Kuanglei...
Ama ilk 4'e girenlerinden Ling Yun hariç diğerleri ne bekleniyordu ne de onlar tarikatlarının ana öğrencileri idi. Hatta onların isimlerini bilen kişilerin sayısı bile azdı. Ling Jie'nin bile sadece Cennetsel Kılıç Villası Efendisinin oğlu olarak unvanı vardı ve kimse onun Ling Feiyu'yu savaşmadan pes ettirecek gücü olduğunu beklemiyordu...Sonuçta o çok gençti ve herkes onun turnuvaya katılmasının nedeninin sadece deneyim kazanmak olduğunu düşünmüştü.
Daha şok edici şey ise Ling Yun hariç diğer üçü arasında en büyüğünün sadece 17 yaşında olmasıydı.
Tüm turnuva tarihinde bu eşi görülmemiş bir ilkti!
Ling Yun ve Xia Qingyue arasındaki 2.maçın sonucu herkesin gözünde çoktan belirlenmişti. Xia Qingyue bir dahiden daha çok yetenekli biri olsa bile ikincil bir sonuç elde etmesi imkansız olduğundan kalabalık Yun Che ve Ling Jie arasındaki ilk maça çok fazla dikkat ediyordu.
Birisi Gerçek Kaynak Alemi ile ilk 4'e girmiş diğeri ise sadece 16 yaşında olmasına rağmen girmişti. Kim kazanırsa kazansın ikisi de kıyaslanamayacak şok edici bir örnek teşkil ediyorlardı. Onların birkaç yüz yılda bir görülen nadir dahiler olduklarını söylemek bile abartı olmazdı.
Yun Che'nin dün Fen Juebi ile olan savaşından sonra kimse Ling Jie'ye kaybedeceğine kolayca karar veremiyordu. Her ne kadar Fen Juebi ile olan maçında ilk kez korkutucu gerçek gücünü gösterse de sanki tüm gücü o kadar değilmiş gibi görünüyordu. Ling Jie'ye gelince Ling Feiyu'nun hemen pes ettirmesi onun gücünü tamamen hiç sergilemediğinin kanıtıydı.