Evettt! Nerde kalmıştık? Latin kızlarla gece kulübünden çıktık bizim Kore Mahallesi'ne geldik, benim seksi, taş gibi hatun bana teşne, kesin yatağa atarım da nereye? Ulan yattığım oda minnacık ben sığamıyorum ki, kızı nasıl atayım, hem de penceresi bile açılmıyor! Cehennem gibi sıcak! Üfff sıkıntı bastı! Yaw arkadaş ben bu kızı nasıl bafilicem acaba? Çok bilinmeyenli denklem! Gerçi ben 8 senede anca İstatistik dersini verdim, finalde 90 alıp nihayet şutlanmadan mezun oldum, o yüzden çok bilinmeyenli denklem dahil çözerim de bunu çözemiyorum. Acaba kıza naz yapsam da kızın evine gitsek mi? Ulan ne yüzsüz herifim be! Hem ilk geceden kızı yatağa atacağım hem de kızı kendi yatağına atacağım! Bildiğin yüzsüzlük!
Aslında değil! ABD'de bu çok normalmiş agi! Şimdi ben bizim ülkede özellikle TV yapımcısı iken o kadar hatunla çıktım, üstelik kimi harbi yollu hatunlardı, yaw hiçbirisi asla ve katta beni evine davet etmedi, bir kaçına yavşadım, hadi size gidelim dedim, ayy senin evin yok mu? Fakirrr! deyip beni aşağıladılar. Ulan fakirsem lokantada 500 gaymeyi nasıl bastım? Seni Reina'ya nasıl davet ettim. Yoook arkadaş yok! Türk kızları bir garip! Sadece Türk kızları değil Rum ve Ermeniyle de çıktım, hepsi aynı imalat! Bizim ülkenin toprağından mıdır nedir bilmiyorum ama kız tavlayacaksan 1- Araban olacak 2- Pahallı restorana götürecen 3- İyi bir discoya gitceniz 4-İlla ki ya kendi evine ya da iyi bir otele kızı atıcan!
Ah ulan ah! 3 yıldızlı 4 yıldızlı otellere baydığım paralarla TOKİ'den ev alırdım da o zamanlar toki yoktu dabii. Hem de 3 saat için! La olm zaten otele gititğimizde saat gecenin 3'ü 4'ü oluyor, saat 9'da mesai başlıyor, sabah canlı yayın var, en geç oteli 8'de terketmem lazım ki İstanbul trafiğinde şehrin öteki ucuna zamanında yetişeyim! Uykusuz, pilim bitmiş şekilde az mı direksiyon salladım. Neyse ki dur kalkla gittiğimiz için (Koca E-5 kilit tabii) arada kestiriyordum. Ev yoktu tabii, ailemin evinde kalıyordum, bekar adamın tek başına evde yaşaması ne kadar zor biliyor musunuz?
Ama ABD'de ileride tanıdığım pek çok kız beni evine davet etti. Fakat bu sefer de ben gitmedim! Lan manyak niye gitmedin ki diye sorduğunuzu duydum! Hey sen oradaki! İnkar etme! Duydum işte! Kulağım keskindir! Manyak olduğum için değil tam tersi çok akıllı olduğum için gitmedim! Ulan ABD'de tanımadığın kadının veya adamın evine mi gidilir? Alıverirler böbreğini, dalağını! Hiç olmadı soyup döverler! Bir kaç Türk'ün başına gelmiş, o yüzden herkes birbirinin kulağını büküyordu, size yavşayan hatunların evine gitmeyin diyordu eskiler. Daha kötüsü ise bir arkadaşım anlattı, gay-barlardan hatun kaldırmayı marifet sanan bir arkadaşım, kendi arkadaşının başına geldiği için beni uyarmak maksadıyla anlattı ondan biliyorum size de anlatayım da abazan Türk gençlerinin kulağına küpe olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...