Bölüm 54

22 4 0
                                    

Neyse baktım bu Amerikalılara derdimi İngilizce anlatamıyorum (ya bu Amerikalıların çoğu İngilizce bilmiyo ki, herkes bi yerden göçmen, pehhhh!) Tarzanca'yı deneyim dedim: Uzun sarı saçlarımı gösterdim, flea, animal filan diyom gene anlamadılar iyi mi? Dingil kız demez mi: Rasta boncukları şu reyonda! Ne diyon laan! Rasta ne boncuk ne? Bura nere siz kimsiniz manyaklarrrr!

 Ulan resmen delirecem ya! En sonunda aklıma bug demek geldi, head bug shampoo dedim, dememle anladı cahiller! Haaa bug mu desene babo, işte şurdalar kasanın önündeki rafta! Gözümün önündelermiş meğer! Ama ben napayım birader adamlar Amerika'da doğmuşlar fakat İngilizce bilmiyolar! Flea'yı niye bilmiyonuz lannn süzme Amerikalılar? Bak şimdi siz okurlar bile artıkın pirenin ingilizcesinin flea (okuşu fılii) olduğunu öğrendiniz! Bi de bu dingiller eczacılık fakültesini bitirmişler (ya da bildiğin ameleler, tezgahta duruyorlar ne bileyim birader! diplomalarını mı gördüm hayret bişi yaww!)

Neyse ön rafa baktım, iki üç çeşit şampuan, bir kaç çeşit de sabun vardı, hangisi en güçlüsü diye sordum, bana büyük olduğu için fiyatı doğal olarak daha yüksek olan şampuanı önerdiler! Zaten bit şampuanı da bir kere kullanılmaz ki, bir kaç kere yıkayacan!  Ayrıca ayı gibi kıllı olmasam da bir erkek olaraktan kıllı olduğumdan mecburen bir kaç tane de sabun aldım, çünkü bit denen illet sadece saçta olmaz ki! Vücudun en münasebetsiz yerlerinde doğal olarak kıl daha fazla olduğundan bit de bir orman hayvanı olarak o gür noktalarda yuvayı kurar ve ürer. Bir kaç kalıp da sabun aldım!

 Bu arada adam kendi kasasına gitmiş olduğundan kız da yaz sıcağında ve kriz zamanı müşteri yokluğunda benim gibi keriz müşteriyi bulduğundan (şampuanlar 30-40 dolar, sabunlar 10-12 dolar, şimdiden 100 dolara yaklaştık iyi mi, krizin ortasında kerizlik yaparsak keriz silkelemeyen kızı şaapar patronu! Kız demez mi ayy madem head bug sorununuz var şimdi onlar yatağa yastığa da bulaşmıştır bir de bit-pire öldüren haşere ilacı aerosol alsanıza! Valla kız çook haklı! Oda kesin istila edilmiştir! El mecbur, Detan sinekkıran gibi bi de pire kıran köpüklü aldım, en büyük boy ve en pahallısı da oydu, nerden baksan 40 dolar, etti mi 150 dolar!

Ah ulan ah! Ben bu 150 doları dormitorunun yöneticisinin burnundan fitil fitil getirmezsem neyim! Az bekle intikamım hem de iki buçuk porsiyon acılı Adana olacak lannn!

İç ses: Sen öyle san şişko! Sonra başına neler geldi bi anlat da gülelim!

Kes beee! Zaten hatırladıkça 150 doları boşuna ütüldüğümü, sinirim bugün bile tepeme zıplıyor bi de seninle uğraşmayım! Bas git! Pist off la!


KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin