Bölüm 2

87 10 1
                                    

Türkiye'de yoktur ama Los Angeles ve San Fransisco'da serbest ve bir semt olduğu gibi onlarla dolu! West Hollywood semtinde bilimum homolar-lezbiyenler, 3. cins yaşıyor. Kiralar da bayağı ucuz. Adım başı gay bar-disco dolu. Hayatımda bir kez üstelik de Türk arkadaşlarımın ısrarıyla gittim, gay bardan kızlar çok rahat tavlanırmış diye, gitmez olaydım, aklıma geldikçe kusasım gelir. İleride anlatırım orayı da şimdi kulağa küpe olan bölüme gelelim. Gay-barda hatun tavlamak isteyen abazanlar şöyle dermiş: Ben bisexuel'im. Ne demek bi? Yani hem kadınla hem erkekle yatan demekmiş! Vayyy adiler vayy! Tabii bizim denyo sırf kıza abazan olmadığını söylemek için böyle demiş, yoksa sapına kadar hetero. Kız da fingirdemiş ona sonra kızın evine gitmişler, bizimki soyunmuş, kıza atlamış, gecenin ilerleyen saatlerinde arkasında kıllı bir şey hissedince çığlığı basmış, can havliyle yataktan fırlayıp ışığı açınca ne görsün yatakta bir erkek var, bu ne lan, sen kimsin diye bağırınca kız demiş ki e bu benim sevgilim, hani biseksüeldir, üçlü yapalım diye seni getirdim.Bizimki don gömlek evden kaçmış. Cüzdan filan da orda kalmış. Tabii bu bir soyulma vakası mı yoksa gerçekten adam bizimkine atlayacak mı bilmiyoruz. Fakat bu olayı anlatan elemanın arkadaşı imiş, isim verdi ama hatırımda değil,  benim eleman Güneydoğu'nun Paris'ii dediğimiz bir şehrin yerlisi, bu olayın kahramanı da onun uzak akrabası olduğundan beni uyarmak maksadıyla bu olayı anlattı. Kısaca bilmediğiniz ülkede kızların evine gitmeyin eyyy gençlik! İstenmeyen yan etkileri olabilir! 

Ben tabii bu hikayeyi duyunca önce beni yiyiyor mu eleman diye düşünmedim değil, fakat oldukça ciddi idi, daha sonra böyle bir olay olup olmadığını diğer Türklere de sordum ve aslında bir kaç vatandaşın başına geldiğini ve sadece Türklerin değil, Ortadoğu, Balkan, Rus hatta Brezilyalı ile Latinlerin de başına geldiğini, ABD'de yabancıları soyan, öldüren bu tür çetelerin olduğunu, gazetelerin ara sıra bunları yazdığını söylediler. Tabii feci tırstım.

Fakat bu hikayeleri ben Hollywood'a taşındıktan sonra duydum. Kore Mahallesi'nde yaşarken af buyrun dünyadan bihaberdim. Korelilerde bu tür gaylik yok! En azından Kore Mahallesin'de yok! Bayağı bizim İç Anadolu halkı gibi muhafazakar bu Koreliler. Gay var mıdır vardır ama Kore Mahallesinde yaşamıyordur. Çok ilginç bir şekilde Hollywood'da daha doğrusu Batı Hollywood'da her türlü pislik varken merkez Hollywood çok nezih bir yerdi. Benim yaşadığım semtte Ruslar oturuyordu ve onlarda da gay yoktu. Bizim gibi yabancılar olarak, Azeri, Gürcü, Ermeni, Rus, ABD'nin ortabatı eyaletinden gelenller, Meksikalı ve İspanyol komşularım oldu. Hepsi iyi aile çocuğu ve normal insanlardı. Bazılarının sevgilisi vardı ve normal hetero idiler. Benim Hollywood'daki evimin yani binanın sahibi İsrailli Yahudilerdi. Yahudilerin içinde de diğer her toplumda olduğu gibi gay vardır tabii ki özellikle Hollywood film endüstrisinin son 0 yıldaki dizilerine bakın hepsinde bu tür sahneler ve başrol karakterleri artık neredeyse zorunlu. Fakat benim evin sahibi galiba Hasidik Yahudi yani yobaz- muattassıp Yahudi idi ki asla gay alınmıyordu siteye.  Zaten biraz ilerimizde Hasidik Yahudilerin semti başlıyordu, sokaklar tekerlek şapkalı, cübbeli, göğüslerine kadar sakalları uzanan tiplerle doluydu.  Benim sitede içki içip gürültü yapmak, yüksek sesle müzik çalmak vs yasaktı. Aynısı Kore Mahallesinde yakın zamanda tutacağım evlerde de geçerliydi. ABD'de yaşadığım semtlerde komşu olarak sarhoşların serserilerin, ayyaşların, esrarkeşlerin ve gaylarin olmadığı semtleri şans eseri hep buldum. Tek şanssızlığım domuz eti olan yerlere denk gelmemdi o kadar. 

Şu an Türkiye'nin gündeminde değilse de 10 sene sonra bizde de gaylik normalleşecek ve yaygınlaşacak. Çünkü hepsi ABD'nin başının altından çıkıyor. Niye anlattım bunları: Çünkü ileride bahsedeceğim, konuştuğum pek çok ABD'li ortadirek aile bu dertten muzdaripti. Babalar ve anneler artık ortaokul çağına düşen gaylik ve kendi cinsiyetini değiştirme talepleri yüzünden çok korkuyorlardı. Kendi çocuklarının gay olmasını istemeyen ailelerle dertleştim. Hani şu sıralar TR'de deniyor ya Evladımın bu ülkede okumasını istemiyorum, yobazlık var, ya da din serbest değil veya baskı var cart curt diyor ya aileler. Yaw ben aynısını kaç kere hem de öğretmen ailelerden duydum. Küçük oğlum var ben bu ülkeden taşınmayı düşünüyorum, çünkü oğlum burada okursa gay olabilir veya uyuşturucu bağımlısı- keş olabilir. Artık ABD'nin güney eyaletlerinin bir kısmında içmek amacıyla esrar bulundurmak suç kapsamından çıkartıldı. Sigara muamelesi görecek yakında! Zaten alkol çok ucuz! İşte klasik aileler bu yüzden büyük endişe içindeler! Evlatları gaylik, uyuşturucu, alkol ve çeşitli sapkınlıklaın pençesine her an düşebilir.

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin