Bölüm 103

25 3 0
                                    

Başkan diğer iki elemanla değil de  benimle daha çok konuşuyordu. Daha sonraları onun favori elemanı haline gelecektim. Meğer beni yemekhane kuyruğundaki kavgada beğenmiş! 

Çömez sen çok iyi yumruk atıyorsun ama hiç boks eğitimi almamışsın. Bak ben profesyonel boksör olmaya uğraşıyorum, gerçi üniversiteyi kazanınca boks yapabilir miyim bilmiyorum ama boks, halter ve body building benim hayatım! Bizim takıma katılırsan seni çok iyi bir dövüşçü olarak yetiştirirm.

Çok sağol başkan ama ben derslerime çalışacağım. Kavga etmeyi sevmem!

Ulan it madem kavga etmeyi sevmiyon geleli 15 gün olmadı yatılının en belalı adamıyla ne halt etmeye dalaştın? Canına mı susadın?

Yok başkan! Kendisi bana saldırdı! Haraç alıyordu, ben haraca karşıyım!

Ulan ben de okulda kız öğrenci olmamasına karşıyım ama kim bizi dikliyor ki? Neyse seni bizim takıma aldım!

Yol başkanım! Ben yalnız kendim için dövüşürüm, başkası için dövüşmem!

Bu ne lan dingil? Yalnız mı çalışırım dedin? Çok film izlemişsin sen! Zıçtırma ağzına! Bakkk! Olm senin gibi arıza tipler bu okulda fazla barınmaz lan! Daha 15 gün oldu, Giyotin'in önüne çıktın! 3 kere daha çıktın mı atılırsın! Giyotin senin biletini kesmiş! İkinci dönemi bile görmezsin bu okulda! İttirnameni verirler üstelik bizim disiplin kurulu ceza verdi mi Ege Bölgesinde okumama cezası verir. Anladın mı? Bi daha Ege bölgesindeki hiç bir liseye kayıt yaptıramazsın disipline gidersen!

Yuhh ne diyon sen başkan! Ne diye öyle bir ceza veriliyor öğrenciye?

Olm burası İAL, buradan ya mezun olursun ha 6 sene bile sürer ama ya mezun olursun ya atılırsın! İAL, Ege'nin gururdur lann! Buradan atılan adam Ege bölgesinde okuyamaz, ittirir gider Anadolu'da bir yerde okur! Bizde okuldan sürülme cezası böyle acımasızdır, yoksa 6 bin abazan erkeği nasıl dizginliyeceğiz lann!

Ben ,başkana aklım sıra kafa tuttukça resmen kafama çakıyordu. Olm ne boktan bi okula gelmiştim lannn! Bu okulda okumanın bela bir şey olduğunu çabucak öğrenmiştim! Gerçekten zor bir okuldu! Derslerin aşırı  zor olması yetmezmiş gibi yönetim ayrı bela öğrenciler ayrı belaydı.

Valla hayatımın en zor 3 yılıydı diyebilirim. 

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin