Bölüm 196

8 2 1
                                    

Hayır ülkende ciddi sayıda vaka yok, sen iktidar olarak ne diye böyle bir açıklama yaparsın ki? Ruh hastaları yahu! Zaten aşırı sayıda hasta olsa her doktor mecburen triyaj sistemini uygular. Gençleri (veya belki ciğeri iflas etmişse onları bile feda ederler) kurtarmak için yaşlıları feda etmeyi ya da daha doğrusu ölme ihtimali yüksek olan yerine kurtulma ihtimali yüksek olanı solunum cihazına sokmayı doktorlar bilmiyor mu zannediyorsunuz? Dünya üzerindeki tüm doktorlara İlkçağ'dan beri bu eğitim zaten verilmekte.

Ama senin amacın ne ey NeoNazi İsrail iktidarı ki bu açıklamayı kendi halkının ve tabii ki dünyanın gözüne sokarak yapman? Hayır sağlık sistemin çökse bu açıklamayı yaparsın, yine de el altından gizlice yaparsın. Ulan bütün dünyayı işkillendirmek ne diye?

Şimdi ben yaşlı bir Yahudi olsam, Nazi kamplarında kalmış ve hasbelkader kurtulmuş olsam, sonra İsrail'e göç etmiş olsam, İsrail'i kurmak için ömrümü Araplarla savaşa adamış olsam, bilmem kaç savaşa katılıp hayatımın çoğunu elde tetikte geçirsem, oh artık yaşlandım, Kudüs'ün de başkent olduğunu gördüm ya, ölsem gam yemem diyecek olsam ama covid olsam ve uğruna ömrümü feda ettiğim İsrail'in hükümeti, benim gibi Nazi toplama kamplarında çile çekmiş adamlara bunu derse ne düşünürüm? Lanet olsun sana ey İsrail! Sen kaçtığım Nazilerle aynı kafadasın demez miyim?

Valla içim ürperdi. Hiç bir Türk'ün demeyeceği böyle bir şey bana dense ne olurdu diye düşündüm de! Ne diyeyim demek ki İsrail'i kurarken o kadar çok zulüm edip o kadar çok Müslüman ahı almışsın ki ulan ihtiyar zalim, sana yaşlı yatağında bile huzur yok, mezarda bile olmasın!

Kendi vatandaşına bunu diyen İsrail devleti Filistinliye ne yapmaz ki? Gaz odası mı kurmaz, sabun fabrikası mı açmaz? Zaten Filistinlilerin test sonuçlarını da geciktiriyormuş, maksat kimin hasta olduğu belli olmasın da yayılsın diye! Resmen biyolojik savaş.

Tabii burada Filistin'den bahsettim de maşallah bizim ülkedekiler için dünyada zulüm gören tek halk sadece Filistinlilermiş gibi bir algı var. Medya sabah akşam varsa yoksa Filistinliler diyor.

Yahu Çin işgali altındaki Doğu Türkistan'da Nazilerin yaptığının bin beteri işleniyor bizim hükümetten de milliyetçilerden de çıt çıkmıyor. Son 3 yılda Hz. Osman döneminde yapılmış olan camiler dahil olmak üzere tüm camiler yıkılmış, Müslüman Uygurlar, komünizme uygun bir Kuran yazıldıktan sonra onun eğitimi için 1.5 milyonu kampa alınmış, babalar ve oğullar kampa gönderilince evde kalan her çocuklu kadına her gün tecavüz etmesi için bir Çinli resmi görevli atanmış. Bu son 1 senede olanlar. Türk medyası gık demiyor. ABD- Avrupa medyası çalkanıyor, Japonlar bile nota verdi Çine. AB soruyor Müslüman ülkelere yahu Uygurlar Müslüman, onlara soykırım uygulanıyor, İslam Teşkilatı olarak niye gıkınız çıkmıyor. İncili'in de komünist versiyonu yazıp Hristiyan Çinlileri kamplara yolladılar diye batı olarak biz her gün olay çıkartıyoruz, siz Müslümanlardan ve Türklerden gık çıkmıyor diyorlar.

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin