Bölüm 55

22 3 0
                                    

Uzun saçın belası bol! Valla bayanlar için çıkan bilimum saç dökülmesini önleyici bakım spreylerinin abonesiyim mesela! 2-3 senede bir aksatmadan hem de iyi paralar bayılarak Saç Mezoterapisi denen bir tedaviye gidiyorum. Çünkü lise 2'den itibaren saçlarım dökülmeye başladı. Lise 3 ortasında üniversite sınav tresi yüzünden başımın ön kısmı tamamen açılmıştı. O zamanlar lisede yatılı okuyordum ve Şubat tatilinde eve geldiğimde annem bir çığlık koparmıştı! Oğlum kel kalmışsın diye! Bu yüzden saçlarıma iyi bakıyorum. Saç mezoterapisi ise Somon balığının DNA'sından elde edilen ve Fransa'dan gelen bir serumun kafa derisini şırınga ile enjeksiyonu demek. Belki 100 belki 200 şırınga darbesi ile serum kafamın ön ve yan taraflarına enjekte ediliyor. Tabii kafam kan içinde kalıyor ve 2 gün baş ağrısından uyuyamıyorum.

Yani bir erkek için uzun saçın mı var derdin mi var! Bu yüzden bit- pire-toz-akar (mite) gibi sorunlara karşı çok dikkatliyim. Saçım ince telli ve kafa derim de yağlı olduğundan yıkanmadan evden çıkmam! Bit sorunu da işte bu yüzden beni çok kızdırmıştı. Ulan ABD'ye geldik be Afrika'daki gariban Kongo'da değilim yattığım yurt da fakir yurdu-homeless barınağı değil 950 dolar aylık ücreti olan yer. Daha sonra tutuğum evlerin 750-850 civar aylık kirası olduğunu düşünürseniz ve bu fiyata elektrik doğalgaz su ve buzdolabı-fırının da dahil olduğunu hesaplarsanız kazığın büyüğünü yediğim yetmezmiş gibi üstüne de bitleniyordum. Yuh artık! Ben kızmayım da etrafı kırıp geçirmeyim de kim kızsın yaa!

Nihayet bit ilaçlarını almıştım, sinirim de zıpladığı ve başıma ağrı girdiği için bir kutu da başağrısı ilacı aldım. Ödemeyi yaptım tam kapıdan çıkacakken aklıma geldi geri döndüm! Birazdan belki de Meksika çetesiyle tekrar dövüşecek ve belki de yaralanacaktım. Yanıma pansuman ekipmanı almalıydım. Ne de olsa ilk aldığım pansuman malzemeleri bitmişti! Ermenilerle olan kavgadan kalan yara bere daha yeni kapanmıştı yaww!

Tentürdiyot, antiseptik, pamuk, sargı bezi, yara bandı, bandaj, şişme durumunda kulllanacağım jel buzluk aldım. Antibiyotik de alacaktım ama bulamadım. Meğer ABD'de antibiyotiği öyle kafana göre alamazmışsın! Reçetesiz satılmazmış!

Ulan damına koduğumun dingillerinin ülkesi! Gazetelerin ilavelerinde aynen şöyle yazıyor: Medical Esrar ucuza satılır, eczanenize uğrayın!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin