Hatunun bana bozuk atması ve böyle terbiyesiz davranması (bizim kültüre göre öyle, belki caponlara göre değil diyecem de onlar da çok nazik bir kültür, erkekler maganda, kadınlar nazik. Bu kız babası fransız olduğu için şımarık büyümüş galiba diyeceğim) yüzünden tüm keyfim kaçmıştı. Yine de mükellef bir kahvaltı ettiğim için keyfim az da olsa yerine geldi. Ne de olsa şişkoyum, beni en mutlu edebilecek şey güzel bir kızdan daha çok güzel bir yemektir. Abazanlığın da obezliğin de çaresi yok ki gardaş! Bari tesellim olsun! Bir teselli ver! Nınım nınım! (Orhan Baba)
Kahvaltıyı tek başıma yapıp bir kaç kupa da kayfe içinde keyfim yerine geldi. Dün yeni aldığım ve poşetinden çıkartıp üstüne yattığım çarşafı da bari yıkayayım toz filan olmuştur dedim. Bir kaç parça giysiyle beraber onları çamaşır makinesine attım. Saat da 11 olmuştu. Dışarıda güzel bir Eylül vardı, bir kahve daha yapıp ayaklarımı uzattım ki bi oğlan geldi. Bu da çekik!
O sırada kim Japon kim Korecan kim neyin nesi kimin fesi anlayamıyorum, Capon yurdu ya bi Japon oğlan geldi diye düşündüm ama iplemedim. Oğlan çamaşır yıkamaya gelmiş belli ama makine dolu. Poşetteki çamaşırlarını bahçeye koydu ve içeri yanıma geldi. Hello filan dedi ama diklemedim. Her Hello'ya Mello diyeceksem işim var yani! Pehhhh!
Şöyle yarım ağız bi Hi! dedim, Hello'nun kısacası, bi diktir git laa'nın Amerikaniş versiyonu. En azından ben öyle kullanıyom kime neee? Zaten okunuşu da Hay! Hay senin ben taa'daki Hay var ya işte o! Yani bir Türk olarak çok tanıdık ve hatta çok fazla yakın bi arkadaş! Milletçe çok sık kullandığımız bişi! Sıkıntı yok yani!
Eleman bişi demedi, ona 3. sınıf Capon muamelesi yapmama hiiç bozulmadı, en yawşak haliyle Ben AEK dedi. Ben de Hay Kek dedim tekrar, yok AEK dedi, OKEY laynn Sit Ter Det dedim bozuk bi sesle. Zıbıdı bi dediğimi iki etmedi hemen oraya çöktü, Vatis yor nem deyince Özgür dedim,Ökküz şeklinde telaffuz etti, sığırcık! Bağırdım tabii Nat Ökküz dingil Özgür dedim bu sefer de Ökküş deyince tepem attı. Normalde ensesine sağlam bir tokat akşetmem lazım da zaten zor yakalamış olduğum kaçak keyfimi tekrar kaçırtmak istemiyordum Okey lan yu kal mi Profesör layk et hay sıkul dedim. Ondan sonra adım Profesor kaldı camiada!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...