Bölüm 8

36 7 0
                                    

Evettt kaldığımız yerden devam! Gelelim benim acıklı aşk hikayeme! yok trajikomik aşk hikayeme! Neyse benim hatun arabasıyla bizi yurda getirdi. Bizim artist kendi hatununa hadi benim yurda gidelim dedi, onların odası genişmiş, fakat bizim odalar dar, tıfıl demez mi abi ben de senin yurda geleyim! Ulan meğer  o yurtta o gece boş bir oda varmış, iki Koreli Latin kızları aldı gitti. Bir ben kaldım benden öte! Bir içim su hatun yanımda oturyor, ne yapacağız diye bana bakıyor! Ben dedim ki burası benim yurt ama odalar inanılmaz dar, yatak da çok ufak, istersen senin eve gidelim dedim.

Kız bana şöyle bir baktı ki içimden eyvah çektim, ben o bakışı iyi bilirim arkadaş! Yıllarca İstanbul'un kızları evim yok dediğimde bana öyle bakmıştı, eziksin sen ezik! Ezik şişko! Bir evin bile yok nasıl benim gibi taşşş hatunu yatağa atmaya cüret ediyorsun ki bakışıydı o bakış! Ahhh ahhh! Çok iyi bilirim o bakışı! 

Kız demez mi ki: Ben de ailemle yaşıyorum, senin odan uygun olur diye düşünmüştüm! Ulan odam uygun olsa bir saniye durduğum kabahat  ah Nebahat! Hay şansıma edeyim iyi mi? İlik gibi kız bana bakıyor ben kıza bakıyorum, dedim ki keşke bir otele gitseydik! Kız zınk diye gerildi ben otel deyince! Sert bir şekilde no! deyip kestirip attı! Haydaaa ne dedim ki ben! Otele gidek yahu dedim! Bunda trip atacak ne var, yerimiz dar yahu!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin