İki Japon kabadayı 3 kişi evire çevire dövmüştük, Japonca bağırışları duyan bir kaç kişi yangın merdivenlerine açılan kapıyı zorlamak istemiş ama ben o kızgınlıkla bağırınca geri gitmişlerdi. Japonları ağız burun kan revan içinde bırakıp asansörlü ana çıkış kapısına geri gittik, o sırada kursun Japon müdürü ile resepsiyondaki Koreli görevliler de sesleri duyup asansör önüne gelmişlerdi, bize soran bakışlarla bakmalarına rağmen biz istifimizi bozmadan asansöre binip binadan ayrıldık. Sonraki günlerde bir daha bu iki Japonu görmedik, muhtemelen ülkelerine geri dönmüşlerdi. Aslında kurs yönetiminin bizi polise şikayet etmesi ya da en azından bizden hesap sorması gerekirdi fakat hiç bir şey olmamış gibi davrandılar. Anladığım kadarıyla bu iki serseri gerçekten de Japon mafyası Yakuza ile bağlantılıydılar, belki küçük Yakuza üyelerinin çocuklarıydı kim bilir, bir şekilde Kurs müdürü olan Japonu tehdit etmişler o da ben yokken yaptıkları itliklere göz yummuştu. Ne de olsa kurs müdürünün de Japonya'da akrabaları olmalıydı. Fakat 2 Yakuza'nın hem de Kore Mahallesinde Koreli bir çocuğu dövmesi de Koreliler için yenilir yutulur değilmiş. Kore ve Japonya birbirine düşman olduğu gibi L.A'deki Kore komüni ile Japon toplumu da birbirlerine düşmandı. Kore Mahallesi, zenci ve Meksika mahallesinin ortasındayken Japon mahallesi Çin mahallesi ile bitişikti. Biri şehrin ortasında ve nispeten yeni olan kısmında iken diğeri şehrin ucunda ve eski kısmındaydı. Japonların LA'deki sayıları Korelilere göre çok çok azdı. Wikipedia'ya erişim yasağı ne yazık ki halen sürdüğünden kolayca nüfus bilgilerini bulamasam da bulduğum bir sitede LA'deki Asyalılar: %3.2 Filipinliler, %2.9 Koreliler, %1.8 Çinliler, %0.9 Japonlar olarak verilmekte. Yani en küçük nüfus Japonlarda olduğundan ve Kore Mafyası Ermeni ve Meksika mafyasından sonra üçüncü olduğundan (aslında zenci mafyası bence en güçlü mafya ya neyse) Japonya'dan gelen Yakuza üyelerinin Kore'den geleni dövmesi yerli Korelilerde büyük öfkeye sebep olmuş. Ben bunu bir kaç ay sonra öğrendim.
Ve dayak yiyen Korelileri kurtaran ve en azılı düşmanları olan Japonları da dövenlerin Türkler olduğunu öğrenince LA'deki Koreliler'in bir anda favorisi olmuştuk. Öncelikle şunu söyleyeyim ki ABD'de doğan ya da okulu ABD'de okuyarak büyüyen Koreliler, Türkleri, Kore'den gelenler kadar sevmiyor. Bunu bir kaç kez ciddi şekilde fark ettim. Kore Savaşından kaçıp gelerek LA'e yerleşmiş yaşlı Korelilerin hepsi beni seviyordu ama genç Korelilerle ileride kavga edecektim. Bunun sebebi ise Ermenilerdi. Ermenilerin 50 sene boyunca Jenosid suçlaması tüm LA halkını zehirlemişti. Zencilerden tutun Japonlara Korelilere, hiç bir ortak tarihimiz olmayan Guatelama ve Salvadorlular bile bize düşmandı. Sadece Meksikalılarla aramız iyiydi çünkü Meksika mafyası ile Ermeni mafyası resmen LA için savaş halindeydi.
Küçük halkların yani azınlıkların LA Belediye yönetiminde (şehri belediye başkanı yönetiiyordu ve emrinde emniyet müdürü ile şehir savcı ve hakimleri vardı) söz sahibi olmak ve pastadan pay alabilmek için yaptığı savaşta, Ermenilere en büyük desteği Koreliler vermekteydi, ikisi de Jenosid mağduru olduklarını iddia ediyordu. Seul'dan gelen hiç bir Koreli bu konuda bir şey bilmezken ve katıksız Türk dostu iken doğma büyüme Amerikalı olan Koreliler resmen Türk düşmanıydı. Eğer bir gün Ermeniler Türklerden adam başı 1 milyon dolar tazminat alırlarsa (1.5 milyon katledilen Ermeni ve yakını x 1 milyon dolar=1.5 Trilyon Amerikan doları Türkiye'den tazminat ve Doğu Anadolu'yu alacaklarını hayal ediyorlar). 1.5 Trilyon dolar, Bill Clinton ve Baba Bush döneminde ABD'nin toplam iç ve dış borcu idi. Yani eğer biz bu parayı ödersek Türkiye önümüzdeki yüz yıl boyunca Surinam'a filan dönecektir. Tabii bu 1.5 milyon kişi 2000lerin rakamıydı herhalde şimdi 2-3 milyon, 10 -20 sene sonra 15 milyon olacaktır, 2100 yılında 150 milyon Ermeni bizden kelle başı en az 1 milyon dolar talep edecektir. Adamların hayali bu! Bir Amerikalı için her şey para demek ve bir şekilde havadan ceplerine 1 milyon dolar ki ailedeki her kişi için 1'er ödense belki aileye 5-6-10 milyon dolar para girecek adamlar tabii ki Jenosid diye tuttururlar.
Bu ham hayali duyan Koreliler de 15-20 bin kişi'nin 1 milyon dolar alması hayali adına Ermenileri desteklemektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...