İki japonla tanıştığım sırada ben Japon yurdundaydım fakat bir kaç gün sonra o yurttan ayrıldım ya da kovuldum diyelim tabii büyük olaylar neticesinde! Size o bölümü daha sonra anlatacağım fakat şunu bilin, Kore yurdundan Japon yurduna geçerken benim hesabıma göre 600 dolar iade etmeleri gerekiyordu, fakat bana üste 400 dolar fatura çıkarttılar. Kan beynime sıçradı ve 30 günlük peşin verdiğim Kore yurdunda 12 gün kaldım kalan paramı iade edip Japon yurdunun üstüne eklemeniz gerekirken nasıl benden ayrıca 400 dolar istiyordunuz? Meğer şerefsizler bana otel tarifesi çekmişler! Aylık 1200 dolar ama sen 12 gün kaldın 7 günü yani haftalık 600 dolar günlük ise 100 dolar, 600+500=1100 dolar 12 gün için, 18 gün de Japon yurdunda kalıcan 1300 dolar aylık işte sana 100 dolar iade bize 1200 dolar ödeyeceksin filan dediler daha ikinci hafta.
Bu enayi kazıklama yöntemini sonra anlatırım size, o bahis gelince tabii benim tepem attı, 1 hafta yönetimle bunun kavgasını yaptık, yurttan sorumlu Brezilya kökenli bir piç oradaki Koreli elemanlara böyle fiyat çıkartmış, baktım Kursun Yurt kısmı ile olayı çözemiyorum doğrudan dil kursunun Japon müdürü ile görüştüm, ulan yanyana koridorlarda oturuyorlar bana Holding şirketleriyimiş muamelesi çekince sigortalar attı. Ulan ben zamanında Türkiye'nin en büyük 10 firması içinde gösterilen İhlas Holding'de yıllarca çalışmışım sizin ittiri boktan dil okulunuz mu beni kandıracak? Yer mi laynnn Anadolu Çocuğu? Tabii ben 911'i arayınca işin rengi değişti, o kirli beyaz suratları bir anda bembeyaza döndü, meğer sadece 15 gün önce ABD'nin en büyük dil kursu olan Kaplan-Aspect Okulları'nın sahibini ve genel müdürünü içeri almış polis, mali suçtan, kaçak işçi çalıştırmaktan, ABD'de ister katil ol ister mafya, vergini ödersen yırtarsın ama vergi kaçırırsan seni Al Capon gibi oyarlar! ABD'nin meşhur sözüdür: Vergiden ve ölümden kaçılmaz ya da Azrail'den ve vergi tahsildarının elinden kurtulamazsın! İşte bu yüzden bana paramı iade etme karşılığı o gece yurttan çıkmam gerektiğini sundular! Eğer paranı geri verirsek yurdu bu gece terkedeksin! Zannediyorlar ki ben korkup yok bu gece ayrılamam diyecek! La olm siz saf salak Capon- Kore-Avrupa öğrncilerini kandırırsınız, biz Türküz la, her yerde bi Türk buluruz, zor zamanda birbirimize sığınacak yer veririz. Hemen eşyalarımı toplayıp bizim yakışıklının odasına tüydüm, yani Kore yurduna geri döndüm ama kaçak olarak! Tabii bu sırada yağmur sezoun başladı, 4 gün yerde incecik bir halının üstünde yattım her gün kiralık daire aradım en sonunda buldum, hem de kursa çok yakındı, tek sorun bunun da mobilyası yok. 1 hafta incecik bir halının üstünde yattım yani 15 gün yağmurda dolaşıp yerde yatınca zaten daha sonra anlatacağım Japon yurdundan çıkmama yol açacak etmenlerden biri olan mikrop kapma neticesi sonrası bir çeşit Paratifo'ya yakalandım, ateş ve kanlı ishal yüzünden iyice güçten düştüm, bir kutu antibiyotik bulsam kurtulacaktım ama bulamayınca uçak bileti alıp TR'ye geri döndüm. Türkiye'deki eczanelerde antibiyotik satın almak serbestti ve bana cennete gelmişim gibi hissettirdi. Şimdi ise hükümet ABD'deki gibi antibiyotiği reçetesiz satın almayı yasakladı, işte bu sıradan insanın ilaca ulaşmasına büyük bir engeldir, bunu Türk milletinin aşırı antibiyotik kullanmasına ve böylece en son versiyon antibiyotiklere milletçe dirençli olmamız yüzünden olduğunu söylediler ki bu doğrudur ama bence ve pek çok kişi aslında vatandaş doktora gitsin reçete yazdırsın katılım payı ödesin diyedir. Sağlık ocakları artık antibiyotik yazmıyor ama özel hastaneler yazıyor, yani olay yine ranta döndü. Fakat 2008'de TR'ye ayak bastığımda toprağı neredeyse öpecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...